Sveiki. Lieta tāda, ka manam burbulītim kopš pirkšanas ir nahrenizēts bremžu spēka regulators (tas ar atsperi un nostiprināts blakus pakaļējam tiltam). Jautājums tāds vai varēšu iziet skati? Nevaru sazvanīt iepriekšējo saimnieku, tāpēc nezinu kā viņam tur īsti bija..... a pašas caurulītes diezgan zolīdi saskrūvētas kopā ar bronzas savienojumu... Jau iepriekš paldies!
evelina37
Skati var neiziet,jo kad sāks uz stenda kratīt var uzrādīties.
Labak uz servisa,lai meistari sataisa pa īstam ka vajaga.
Q_mode Jā, priekš kam tad servisi ir domāti :))
pajolitis Skatē to neviens stends neuzrāda . Var piesieties , var nepiesieties ... dļa osobo tupih var uzlikt regulatoru , atsperi , bet tas savu funkciju neveiks . Manam braukšanas stilam ir atvienots arī ABS ... drošības nolūkā :)
Niceman chomam bija 86 gada burbulis(jaa jau toreiz taadus razoja, eksperimentaalaa kaartaa iipasha paziime visiem taa gada modeliem spogulis tikai kreisajaa pusee) fakts kaa tads vinjam nemaz nebija bremzu speeka regulaatora - Reali ir taa ka ja vinjiem ir neskaidriibas vinji skataas kompii vinjiem tur ir graamata un ja peec graamatas vinja tur nav tad var iziet :) liidziigi ir ar izpuuteeja katalizatoriem ja peec graamatas nav un reali ari nav tad var iziet bet ja peec gramatas ir un reali nav tad nevar, taaka jaskataas vien "biibelee" :)) veiksmi!
joudasis Septembrī mēģināju iziet apskati bez tā sūda,tak,jau piečakarējās.
kritejs Kā paveiksies. dažreiz ir iziets dažreiz nav. Risinājums ir uztaisīt butaforisku aizsargu, ķipa tas dranķis atrodās aiz tā un redzamas tikai trubiņas.
Edg Labāk tomēr sataisīt, ja nevari pats nomainīt tad aizbrauc uz servisu. Cenas nemaz nav kosmiskas. Parēķini cik var maksāt atkārtotas skates, problēmas kas var rasties uz ne visai labiem ceļa apstakļiem ar sekojiešiem remontiem. Tad nomaiņa noteikti būs stipri lētāka. Ja kāds te murgo kad atvienots ABS tikai sekmē drošību, tad varu teikt ka šim cilvēkam galvā nav nekādas drošības. Ne par velti šo sistēmu daudz gudrāki cilvēki ir iztrādājuši. Protams bez ABS var braukt, bet tad ir jājūt auto un ir daudz jātrennējas, bet dzīve pierāda kad vairums to nemāk. Realitātē ir tikai viens gadījums kad ABS palielina bremzēšanas ceļu, un proti pludmalē smiltīs. Bet cik gan bieži tiek braukts pa pludmali? Visos citos gadījumos ABS un arī bremzēšanas spēka regulators tikai palīdz optimizēt bremzēšanu un saīsinas apstāšanās ceļu. 2009-09-07
sed
1
"Protams bez ABS var braukt, bet tad ir jājūt auto un ir daudz jātrennējas, bet dzīve pierāda kad vairums to nemāk"
:DDDDDDDDD
Kopsh kura laika ABS ir kljuvis par neatnjemamu sastaavdalju?
Tad jau driiz bez navigaacijas neviens pat liidz mashiinai aiziet nevarees?
:DDDDDDDDDD
2009-12-15
Sp_69
Ja netaisies braukāt regulāri ar piekrautu auto, regulators nafiK nav vajadzīgs.
Interesanti būtu redzēt tēmas autora stāstu - piečakarējās vai nē.
Kas attiecas uz ABS - slučaji raznije bivajut. 3 gadus vecs (jauns?) izcili lētās klases aparāts, kuram, šķiet, vienīgā fīča ir ABS tika notestēts. Ar kāju ā-bē-esojot apstājos ātrāk. Bet tas bija "testa" režīmā, kad esi gatavs, sakoncentrējies uz uzdevumu utt. Ar paplikām vanna-bī ziemenēm (vienīgais, kas liek domāt, ka ziemene, ir uzraksts uz riepas. toties tehniskajā nepiečakarējas - ir uzraksts :D ) pa galaļodu.
Dārgākam auto ar labām riepām varētu būt citādi.
2011-01-27
crazzy
Nu, džeki, pacēlāt manu veco topiku augšā.. :)
Toreiz skati neizgāju tikai viena iemesla dēļ un tas bija- nav bremzēšanas spēku regulatora.. :D Toreiz bija rēcīgi.. Aizbraucu mājās un domāju, ko darīt.. slinkums bija griezt trubiņas vaļā, tāpēc izdomāju uzlikt to regulatoru, tā teikt, butaforiski- ar atsperi un trubiņas pa augšu.. No apakšas izskatījās visai ticami. Nākamajā dienā aizgāzu uz atkārtoto; džeks palien zem auto un pēc mirkļa sāk skaļi rēkt.. :D Es uzreiz sapratu, ka esmu atmaskots. Pasmējāmies par to prikolu un tad džeks atļāva man fiksi aizbraukt uz garāžu, salikt visu pa godīgajam un braukt atpakaļ. Tā arī izdarīju, izgāju TA un vēl nebija jāmaksā pa jaunu.. :)
Par ABS runājot.. Jaunāko gadu autiņiem tas ABS tiešām visbiežāk samazina bremzēšanas ceļu. Bet tagad pārvietojos ar 89. gada A100. Viņam sākumā nestrādāja ABS, bet es, kā pedantisks cilvēks, sataisīju. Un šoziem braucot pa Jelgavu, pa sniega šļuru, izdomāju to ieslēgt- bļ*, nezināju vairs kā apstāties un nācās raut kupenā.. Te nu bija.. ABS.. tfu viņu...
2011-01-30