Renault laguna 2005

Sveika tauta! Kas sakāms par 2005 gada renault laguna? Kādas atsauksmes, pretenzijas, plusi un lielākās, tipiskākās kaites?

tiritomba (2009-02-19 15:52)  1   uz cik ilgu laiku taisies pirkt un par kādu naudu?
es, personīgi renīti nepirktu, arī pižiku nē, un arī citronu nē, bet viss jautājums jau parasti ir naudā un apkopju veikšanas procesā, - man patīk, ka auto servisā stāv iespējami maz un arī uz ceļa to nedara ...

Maxx (2009-02-19 15:55)  1   tipiska kaite ir nosaukumā!:DDD nekadu labu atsauksmju nav,bet vajag pameklēt forumos ,tur jau pateikts! cik dzirdēts tad pat garantijas laika lūzt tā maita regulāri un daža laba remontā pavadījusi lielako dzīves laiku!

Palomino (2009-02-19 18:44)      Iekš whatcar.lv nav?

andzja1 (2009-02-20 00:30)  1   vārds `reno`vien zosādu dzen, 2006. kango atsita pat vēlmi uz to sēriju skatu mest.

orinoko7 (2009-02-23 18:27)  3   Keiko - pa lētu naudu nopirksi to franču mēslu un n-tos simtus da tūkstošus latu varēsi pumpēt iekšā tās lamatas remontos. Un summāri sanāks, ka nopirkt dārgāku mašīnu un to uzturēt būs krietni izdevīgāk, nekā šitos "pa lēto" mēslus. Renault, Peugeot, Citroen un tiem līdzīgas šņegas nezinātāji pērk tikai vienu reizi, jo neviens viņus nav spējis atturēt no šī pirkuma. Kamēr paši uz Reno-pežo-... grābekļa neuzkāps, tikmēr nesapratīs.

xb2 (2009-03-04 14:05)  2   vienreiz braucu no Rīgas uz Ventspili, otrreiz vairs negribētu lai man ar tādu jābrauc...
neērta, grabulīga, nu bet tehniski varbūt ekspluatācijā izdevīga kā tāds krīzes auto...

Edg (2009-10-10 13:46)    1 Man tāda mašīna ir, un nav nekādu pretenziju. Dīzelis, ziemā palaist nav problēmu, tik jālej iekšā normāla soļarka. Nekas arī negrab iet bez problēmām. Piecu gadu laikā vienīgie ieguldījumi materiālaja ziņā ir jauna sajūga trose- 52 lati. Jauns sajūgs 63 lati, riepas, kautkādi sīkumi un tekošās eļļas maiņas. Plus vēl paša darbs, jo uz servisiem negribu. Ātrumkārbu dabūju pārkrāmēt un tā nebija ražotaja vaina. Iepriekšējais saimnieks to bij atrādījis servisa "meistariem" un tie visu dziesmu grāmatu bij salaiduši dēlī. Kārbas remonts man izmaksāja 2.1 lati (divi lati un desmit santīmu). Nomainīju tikai plasmasas eļļosanas detaļu ko pats savas neuzmanības dēļ salauzu jaucot laukā un plus vēl paša darbs weekendos rokas atpūtinot.
Renault ir lēti tāpēc ka oriģināli servisi un detaļas ir dārgi. Bet vēl pastāv alternatīva sameklēt sludinājumos rezerves daļas. Piemēram tas mans sajūgs pilnā komlektācijā par kuru samaksāju 63 latus, pie dīlera tad maksāja 152 latus. Vēl ir viena bodīte ar demokrātiskām cenām rumbulā, maskavas iela 444a, šuman auto.
Bet vispār par lietotām auto ir jāsaka kā paveiksies pērkot. Ja ne visai un vēl pats ne nespēj izdarīt, tad var sanākt sālīti da ar jebkuras markas auto. Arī "spečuka" no malas nolīgšanas pirkšanas procesā ir riskants pasakums, jo viņš tik un tā ne par ko neabildēs. Viss pārējais ir tikai gaumes jautajums.

Daags (2009-10-24 21:27)      Man bija Reno - 19. It kā jau ekonomisks un braucējam visnotaļ ērts...bet nu bira gan viss pēc kārtas!!!! Auto bija no Vācijas, 5 gadus vecs....pirmo gadu nobraucu labi, tad sāka birt ritošā, plīsa viss pēc kārtas...netur tie autiņi mūsu ceļus, kaut gan esmu prātīgs braucējs un negonkoju...tad pārtrūka sajūga trose, stulba sajūta bez gala, labi vēl ka tepat Rīgā, aizvilkos uz Eiroauto. Tad bremzes noķīlēja pakaļējo ratu namertvo, dabūju saukt evakuātoru. Nobira pečka, 3 nedēļas pie dīlera gaidīju, jo kāda garantija ņemt lietotu - uz cik ilgu laiku???? Tad noplīsa un sāka slīdēt sajūgs...a lai sajūga kurvi nomainītu, jāceļ motors ārā...Un tad es viņu pārdevu un sapratu, ka nekad vairs mūžā nepirkšu franču auto!!!! Un servisos jau tos frančus ar negrib remontēt, ja nu vienīgi pie dīleriem tā uz drošo....
Beigās uz servisu jau braucu vai katru mēnesi.
Tā lētāks auto beidzot izmaksā dārgāk par citiem.
Iesaku paskatīties labāk kādu Opel! Pirku divgadīgu pie Adamauto, tas jau man ir 3 opelītis un visi bijuši ļoti uzticami, nekad uz ceļa neesmu palicis. Esmu ļoti apmierināts. A ja kāds izsakās nievīgi par šo marku un -pats brauc 15gadīgā lamatā, es to neņemu galvā. Kam vajag krāniņa pagarinātāju transporta līdzekļa vietā, tam viņu arī vajaga...:)

Rabittspeed (2009-10-28 07:57)  1   TAS IR RENO!!! Kādi papildus paskaidrojumi vēl ir vajadzīgi....??? :)))

Mezhavecis (2009-11-05 21:16)      Reno ir vienīgais no franču autiņiem ,kurš ir daudzmaz piemērots mūsu ceļiem.Ja meklē kaut ko lētu pameklē dačiju(dacia;logan;sandero),iekšas visas no reno,tikai bundža Rumānijas.Mūsu ceļiem daudz piemērotāks,un lētāks par reni,tā kā varbū izdodas atrast jaunāku par piekto gadu.Starp citu jūk nost visi veci autiņi,arī merši.Starpība tikai remonta izmaksās.

HaiZivs1956 (2010-12-08 14:00)      Franči ir franči,savas mašīnas remontu sarežģījuši cik tik varējuši.Viena izlaiduma gada mašīnām rezerves daļas atšķiras pat par mēnešiem.Visbiežāk tās ir jāpasūta un jāgaida.Ja vācu mašīnām kādsleņķīts,līkumiņš ir uz vienupusi ,francim obligāti uz otru! Mersim viss ir elementāri vienkāršs.Es par MB.

kuks10 (2010-12-08 16:19)      Vai franču rūpnīcās strādā baltie? Tur jau rūpnīcās strādā tumbi jumbi (nēģeri)..?!((Mans džeks strādāja pežeku auto namā ,tas bija murgs viņam dzīvē...?!((

av2 (2010-12-10 08:41)      Parunaat vajag ar tiem, kas tos franccu autinnus remontee. Bet ja ir taa, kaa te raksta, ka var mieriigi sajuuga trose paartruukt, tad jau nu kautkas tur ir galiigi garaam (tiiri tehniskaa dizainaa ) ar tiem francciem:(
Labak buutu savus viinus bruuveejussi.....

Kimko (2010-12-13 12:53)      Reno Laguna nav no uzticamākajiem auto, tomēr savi plusi šim auto ir. Komforts un samērā labi dzinēji. Protams par visu ir jāmaksā. Tehniski hemoroidāls auto. Lai nomainītu elementāras lietas ir jājauc pus auto laukā. Dīzeļi ir labi. Visi. Ekonomiski, klusi un jaudīgi. Benzīns... hm... esmu lietojis Laguna V6 3.0
Jaudīgs auto, ar diezgan labu dinamiku un samērīgu apetīti... salīdzinot protams. Automāts un jaukajā režīma pilsēta/šoseja 50/50 - ~12 L/100
Problēmas... man bija samērā pajauns auto ar nelielu noskrējienu, bet ir daži niķi, kuri katarm potenciālajam pircējam, kurš tos nezina, sagādās diezgan daudz nepatīkamus mirkļus. Lielākā problēma: NEKAD NELEJIET NEKVALITATĪVU DEGVIELU! Jūtīgs bez gala šis franču švīts. Nākamā problēma - indukcijas spoles, kuras ir uz katru cilindru individuāli. Tas nav nekāds jaunums vairāk autobūvē, bet kaut kā šim dzinējam šīs spoles pārāk ātri nolietojās. Risinājums ir biežāk manīt aizdedzes sveces un lietot KVALITATĪVU degvielu. Kaut gan pat Statoilā ir visādi brīnumi redzēti, kad šķiet, ka dzinējs ir kranken. Indukcijas spoles ir dārgas, Mūsa motorā par vienu (!) savulaik man prasija ~90 Ls. Vēlams mainīt uzreiz visas. rēķiniet 6 x 90...
Es protams cilvēks praktisks un zinot, ka šis ir visfrancijas dzinējs, kuru izmanto arī Peuguet`s intereses pēc patirdiju Dīlerus no Lauva auto un man par neaprakstāmu pārsteigumu, tur šīs pašas (pat viens iepakojums un ražotājs) indukcijas spoles maksāja... 22.66 Ls. Komentāri lieki. Domāju, ka netā var atrast pat lētāk, bet pie dīlera ir garantija, tapēc... domājiet paši.
Nākamā lieta: Stūres reika. Nu tā laikam ir visu franču slimība. Ar laiku sāk suloties eļļa un protams nekāda prieka par remonta izmaksām, jo cena jaunai ir oi oi oi. Iesaku r

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu