Auto iegāde līzingā privātpersonai
Kā privātpersonai ir izdevīgāk iegādāties automašīnu līzingā - operatīvajā vai finanšu? Kādas domas, pieredze, ieteikumi?
Kamija (2009-08-15 18:43)
finanšu līzingā, ja ir doma braukt ari pēc līguma beigām ;) operatīvais vairāk kā noma, palieto & atdod atpakaļ...ja baigi turīgais pircējs ieteiktu - pilna servisa līzingu ;)
karoče parastam cilvēkam - finanšu līzings!
andzipa (2009-08-15 18:49) Operatīvajā ņem jaunu mašīnu (vai nu ļoti mazlietotu) uz ~ 3 gadiem (kamēr nav vajadzīgs papildus serviss) un tad mašīnu vai nu pats pārdod vai atdod līzinga kompānijai un atkal ņem jaunu... utttt. (praktiski tā ir kā noma, biežāk der uzņēmumiem) Ikmēneša maksājums var iznākt mazāks. Finansu - ja ņem da jebkādu mašīnu un atmaksas grafiku sastāda tā, ka beigās mašina ir izmaksāta pilnībā.
joens (2009-08-15 19:18) Kurā valstī? Latvijā operatīvais vispār galīgi greizs un arī finanšu pamatā lohu ķeršanai domāts. Kādā nebūt Vācijā operatīvais, protams, jo tur pēc kāda laika (vai līgumā noteiktā) bez sāpēv nodod veco un saņem jaunu auto. Nevienam normālam cilvēkam nav vajadzīga veca mašīna, bet tāda tā ir brīdī, kad izmaksāts finanšu līzings.
Kamija (2009-08-15 19:50)
" Kurā valstī? Latvijā operatīvais vispār galīgi greizs un arī finanšu pamatā lohu ķeršanai domāts."
Par kurām valstīm Tu veici salīdzinošo analīzi, ja tik droši apgalvo?
Caramelle (2009-08-15 19:53) kamija, tak rastiits, Vaacijaa. ;)
lietotajC (2009-08-15 21:45)
svariigi, ja izveele kriit uz operatiivo liizingu, nosleegt liigumu par reaalu gada nobraukumu, jo veelaak var sanaakt bargas sankcijas par paarbraukto kilometraazhu.
hortenzija5 (2009-08-15 22:42) Man ir noslēgts operatīvais līzings Toyotas kompānijā(uz uzņēmumu). Pie līguma slēgšanas jau brīdināja, ka nekāda veco mašīnu glabātuve tur nav, Ka pašam jātirgo sava mašīna, ja tā apnikusi. Tātad nav nekāda starpība, kādu līzinga veidu izvēlas.
JurisK (2009-08-16 02:01) Hortenzija5 - shito gan nesapratu! Ja jau uz 3 gadiem, kaada dalja uznjeemumam vairs peec tam par to mashiinu?
joens (2009-08-16 12:45) Nu re, hortenzijas teksts lieliski parāda līzinga būtību šajā valstī. Līzinga devējs par savu īpašumu (jebkurš līzinga priekšmets ir tikai un vienīgi līzinga devēja īpašums, līzinga ņēmējs to tikai lieto, liekas, ka pat ne valda, bet tik juridiski gudrītis neesmu) neuzņemas nekādu atbildību - 100% lohu ķeršana, kas alternatīvu piedāvājumu neesamības dēļ arī lieliski padodas.
pajolitis (2009-08-16 15:23) 1 Galvenais ir ar vērienu lepni dzīvot uz parāda ... un tad kad rodas problēmas ar maksāšanu bļaut ka slikta valsts , ka tā nepalīdz .
_Lexus_ (2009-08-16 15:54) Ieteiktu līzingu neizmantot, jo tam klāt nāk papildus izdevumi par KASKO, kas sastāda aptuveni 5%~7% no mašīnas vērtības gadā...un līzinga procenti jau arī nav nekādi saldie....lai līzinkompānijas kopā ar apdrošinātājiem atpūšas un pārskata savu darbības politiku... tad kad nonāks līdz realitātei, tad varbūt viņu pakalpojumus kāds pirks :))
kritejs (2009-08-17 16:48) Es viennozīmīgi esmu par finanšu līzingu, jo pēc līzinga beigšanās ir vismaz auto, bet pēc oparatīvā šie vēl pieprasa rubļus. Savukārt ja rubļi spiež kabatu un auto tiek pirkts ne priekš sirds tad operatīvo.
maybe_windy_back (2009-08-18 12:58) Labāk aizdudinātuz Vāciju un tur noprikt, te jau Latvijā kautkādas meksikas tiirgum domātās mašas ved...
Edg (2011-07-03 08:23) Vislabāk būs ja bankā paņemsi patēriņa kredītu un nopirksi pa pilnu summu. Rezultātā ietaupīsi 22% no visas līzinga maksājamās summas. Līzingam klāt nak tie nolādētie procenti. Bet par bankas aizņēmuma % pagaidām vēl ne. Man māsa šita izdarīja un pagaidām ir hapy.... Protams ja algu saņem kešā tad ar šādu variantu būs pagrūti. Bet ari līzingā tev paprasīs uzrādīt oficiālos ienakumus.