Kas par vainu ar atgāzēm AUDI 80 1.9td universāls?
Filtri nomainīti izpūtējs tīrs bet tehniskajā jau otro reizi nelaiž cauri. KĀ VAR ATREGULĒT VAI KO ATSLĒGT LAI UZ TEHNISKO VISS BŪTU NORMĀLI ???Jons_Veins (2009-08-20 22:43) pirms braukšanas skatē izņem ārā gaisa filtra elementu un riktīgi nostiep pāris km ar teiksim 3 robu līdz kādiem 4000 apgriezieniem tad jāsaiet ja ne pagriez nost padevi!
JurisK (2009-08-21 02:50) Gudri viiri iesaka noliet diizeli un uz skati ieliet biodegvielu, ciipari esot ideaali. Nevajaga jau daudz, litrus 5, peec skates diizeli klaat un OK!:))
gauja (2009-08-21 10:54) Biodīzeli var pieliet, bet ja nav tukša (vai gandrīz) bāka. Visus sārņus uzraus augšā un aizlipināsi kā filtru, tā sūkni...
kretiins_vulgaris (2009-08-21 10:56)
Esmu mēģinājis ar biodīzeli. Nekādas starpības. Tātad, ir 3 lietas, ko var izdarīt pats. 1. izpūtēja mazgāšana. Nostājas uzkalniņā tā, lai pakaļa uz augšu. Iedarbina un ar šļauku lej izpūtējā ūdeni. Kad sagājis pietiekami un sāk līt atpakaļ. Lec iekšā un līdz galam izgāzē. Tā kādas 5x
2. Nopērk Vyann`s ,tā laikam sauca, ražojumu "Diesel injector purge." Parasti litra kanniņās. Tas nav nekur lejams klāt. Bet gan jāpieliek sūknim pagaidu turp un atpakaļgaitas trubeles, kanniņā iekšā un motors jādarbina ar to šķidrumu 20min. 3. Kā jau te minēja, jāizņem gaisa filtra elements. Elementa izņemšana dod ~mīnus 1 ciparu. Ja Tev bija piem 3.30, tad varētu būt 2.30
Kopumā pielietojot visus 3 punktus nekad neesmu palicis aiz strīpas.
kretiins_vulgaris (2009-08-21 11:05)
Vēl var samazināt padevi, bet tur jāzina, kuru skrūvi skrūvēt. Parasti ar kontruzgriezni virsū un jāpagriež apm pa 30-45 grādiem parasti pulksteņa rādītāja virzienā, lai samazinātu padevi. Bet nevar pārcensties, ja autiņš pēc tam dikti nīkulīgs, tad jāpagriež atpakaļ, jo TA tad nesasniegs max apgriezienus un arī laiks tiks pārsniegts līdz max apgriezienu sasniegšanai.
Ja ir turbokompensators - tāda kuiņa, kas pie sūkņa un pie kuras pienāk šļauka no ieplūdes kolektora. Tad tam var izņemt atsperi ārā. Bet nezinu, cik tas sarežģīti minētajam audim.
kritejs (2009-08-21 11:05) 1 Par diagnostiku neko neesi dzirdējis? Dodies uz speciālo dīzeļdzinēju diagnostikas servisu un lai šie tiek skaidrībā. Var gadīties ka tas nebūs lēti, bet visas augstāk minētās darbībās var palīdzēt, bet ar tādu huiņu nenodarbojos jo tomēr mani satrauc tie sūdi kas nāk no izpūtēja ārā un ietekmē vidi.
aluxx (2009-08-21 17:21) izņem pirms apskates gaisa filtra elementu, ielej labu degvielu un izdzen kodes, kādus 50 kilometrus paturi tahometru ap 4 tūkstošiem
kautkas (2009-08-21 21:26) viss iepriekshmineetais ir itkaa OK, bet ja sprauslas nestraadaa kaa vajag - tas neko nedos, sorre :(
piepe_ppp (2009-08-24 08:48) Visa vaina ir tā, ka auto ir universāls! ;)))
jupis5 (2009-08-30 11:52)
Salej pakaļējā izpūtēja bundulī ūdeni un izgāzē motoru.Tā vairākas reizes.
Atgāzu mērītājs uzrāda tikai kvēpu,bet to lielā daudzumā savāks bundulī atlikušais ūdens.
krolrabe (2009-09-14 14:13) IR ARĪ CITS PIEGĀJIENS SAMEKLĒ CEĻU KUR VAR AR 3 ROBU ATVILKT 3 VAI 4 KM NO VIETAS VISU IZPŪTĪS
MrJones (2009-10-30 23:11) Pirmkaart izpuuteeju kaartiigi ar stiimeri, lai izdzen aaraa visus zirnekljus!!! :D
xxx1955 (2013-01-07 23:22) Nepažēlo tos latiņus un aizbrauc pie normāla dīzeļveča, lai pieliek pie kompja, un Tava problēma būs atrisināta...
kinyons (2013-01-11 23:40) recirkulacijas varsts atskruve divas skruvites un iebaz konzervbundzas izgriezumu protams parkapsi eiro 4 normas bet tehnisko iziesi