Kā sagatavot motocikla akumulatoru ziemai?
Man viena autoritāte stāstija, ka vajag akumulatoru noņemt, izlādēt, uzlādēt, atkal izlādēt un atkal uzlādēt, tad nolikt sausā telpā. Ir pamatota vajadzība visu darīt tik sarežģīti? Paldies!
lielzemnieks (2009-10-13 16:22)
svariigi ir lai akjis vienmeer buutu pilns, taas siltaas un sausaas telpas buutu mazaak buutiski.
pats regulaari darbinu moci ziemaa un palaadeeju akji, nekaadu probleemu nav. Vispaar jau nemot veeraa, ka akjis maksaa 20Ls ,var katru gadu mainiit un neiespringt par to ,ka nobeidzaas
pans (2009-10-13 16:23) Noteikti nav vajadziigs!!!! Galvenais, lai vinjs buutu uzlaadeets un veelams glabaat veesaa vietaa....bet ne miinusos...
ledusskapis (2009-10-13 16:32) Noņem gan,
picolo1964 (2009-10-13 16:56) Siltaa labaak nee, labaak veesaa. Viegli miinusi neskaadees, ziemaa tachu stav uz auto pat pie dikti lieliem miinusiem. Vieniigi, ja notiek pashizlaade, tad pie lielaakiem miinusiem patukssh akjis var sasalt. Jo zemaaks elektroliita bliivums, jo lielaaka iespeejas sasalt.
Gustavsbeztaures (2009-10-13 17:47)
Ja pavasarī aķis ir izlādējies,tad der viņu uzlādēt un pēcāk lēnām izlādēt.Tad atkal uzlādēt un pievienot.To dara tāpēc,lai par daudz nenoslogotu ģenerātoru. Jo braucam ar gaismām,ja pustukšs aķis+ gaismas=liela slodze ģeneratoram.Var izbeigties:(((
Glabāt vajadzētu puslīdz siltā telpā,bet par to jau tauta ir izteikusies:)))
riks (2009-10-13 18:04) Svina vai Ni-Cd tagad modē?
edmunds (2009-10-13 19:56) es saviem mocjiem pa ziemu piesleedzu specialu mazjaudigu ladetaju kursh uztur akjiiti uzlaadeetaa staavoklii. taadi ir nopeerkami francijaa. varu arii uztaisiit ja vajag, cena buutu 15ls.
cilveex (2009-10-13 22:15)
Šito saka kādā baikeru webā:"
For the winter it is necessary to remove it from a motorcycle and to drag in a premise with a room temperature. If the density of electrolit essentially below norm, it can break up at especially strong frosts lets out electrolit and damage appearance and posting of a motorcycle so it is better to not risk. At the worst, if you are absolutely lazy to be engaged, disconnect the minus plug of the accumulator for the winter. If you will leave it attached, accumulator will simply die of the self-discharge.
It is recommended to unload it « on a bulb » and completely to charge at least to times per winter. The current of a charge in this case is better to put on 10 % from nominal capacity of the accumulator, i.e. for the accumulator: nominal capacity of 14 amperes/hours an optimum current of a charge will be 1,4 amperes within 10 hours. Do not forget, having put the accumulator on charging, to check up a current of a charge in 15-20 minutes - it will necessarily raise, that is due to internal chemical processes in the accumulator. Adjust it back (it does not concern to automatic charging devices, they adjust a current of a charge automatically, as follows from their name. Do not forget to provide an output of gases, having unscrewed jellied fuses from the accumulator. Try to not smoke nearby as there will be a hydrogen."
kritejs (2009-10-16 10:24) Galvenais lai būtu uzlādēts un neizlādētos aukstumā.
orinoko7 (2009-10-16 14:01) Akumulatoru vajadzētu noņemt nost un laiku pa laikam palādēt, jo tam pašam par sevi ir kaut kāds pašizlādes lielums, kuru tad nepieciešams kompensēt ar uzlādi un pēc tam sekojošu nelielu pārlādi. Pretējā gadījumā uz akumulatora platēm ilgstošākā laikā, kad akumulators stāv puslādēts, veidojas oksīdi, kas pēc tam uzlādes procesā nenoārdas, tādi samazinot plašu aktīvo darba virsmu jeb vienkāršāk - nespēj uzlādēties un pēc tam dot pietiekošu starta strāvu.
008 (2009-10-21 12:40)
Šim pasākumas speciāli iegādājos Optimate III SP lādētāju veikalā motosports.
Ik pa laikam (x mēnesī) ziemas laikā uzlādēju, jo moča aķim ir tendence ātrāk izladēties...