Auto ar gāzes dzinēju.
Ko labu un ko sliktu varat pateikt.Meita grib pirkt Volvo S40,viss it kā labi,bet mulsina tas gāzes dzinējs.jollyroger (2009-12-14 22:05) diez vai juus esat redzeejushi iistu gaazes dzineeju:P
dudiks (2009-12-17 12:07) man ir 94g pasaats ar latvijaa liktu gaazes iekaartu, nobraukums 350tk, 150 no tiem ar gaazi - luuzt un pliist viss kas cits tikai ne dzineejs vai iekaarta. ekonomijas zinjaa shkjiet jau esmu atpelniijis visu mashiinu (pildos krievijaa ~0,17Ls/l :)
slaids (2010-08-22 09:43) Latvijā ar gāzes iekārtām brauc aptuveni 15 % auto, kamēr kaimiņos Lietuvā tādā veidā ekonomējot 60%, bet Polijā – pat 70 % autoīpašnieku.
slaids (2010-08-22 09:43)
Ekoloģija. Automobiļiem izplūdes gāzes ir krietni tīrākas, tajās nav tik daudz kaitīgo izmešu (ievērojami samazinās izplūdes gāzu toksiskums – CO 1-1,5 reizes, slāpekļa oksīds 1 – 2 reizes, ogļūdeņraži – 1,3 – 1,9 reizes). Uz pusi samazinās postošā ietekme uz ozona slāni (salīdzinot ar benzīna degvielu).
Ekonomija. Autogāzes cena nav tik zema kā dabasgāzei, taču ievērojami lētāka nekā tradicionālajām degvielām. Darbinot mašīnu ar autogāzi, var ietaupīt (atkarībā no braukšanas stila) pat 40 – 50%. Palielinās motoreļļas kalpošanas ilgums, un tā ilgāk saglabā savas īpašības. Izdevīgi aprīkot auto ar gāzes iekārtu, ja ikdienā jānobrauc lieli attālumi, piemēram, ikdienā nobraucot 80 kilometru, gāzes iekārtas izmaksas var atpelnīt jau pusgada laikā.
Tā kā gāzei ir augstāks oktānskaitlis, ievērojami samazinās risks, ka motors varētu detonēt. Darbinot mašīnu ar gāzi, nav uzdegumu uz dzinēja vārstiem un virzuļiem.
Sandi (2010-10-08 16:16) autiņam A6 2002G. ustādīta labā gāzes iekārta braucu jau trešo gadu 3ls uz 100km paliek maciņā nekādu problēmu.
cikibrikiesmuklat (2010-10-16 22:28) A4,1.8 ar gāzi izmaksas uz 100km -3.5 ls ārpus pilsētas un 4.5 Ls pilsētā.
sportiste (2010-12-07 15:04) Jebkuras markas auto var ielikt kvalitatīvu gāzes iekārtu tepat Latvijā ,tikai noteikti jāiet pie meistariem kuri zin savu darbu,kaut vai LPG speciālisti. Un ja savu auto regulāri pārbauda,tad uz gāzi braukt ir ļoti izdevīgi.
crazzy (2010-12-09 01:24)
No paša pieredzes- ir jau problēmas tiem s-40.. bet braukt var, nekāda vaina.
Par gāzi. Tie, kas runā, ka, ja gāzes iekārta plīstot, tad sākoties nebeidzamās problēmas, tie ir, rupji runājot, kapeiku pisēji vai nu arī vnk nezina neko par to. Ļoti bieži, tie kas ekonomē, braucot ar gāzi, mēģina arī ieekonomēt uz iekārtu apkopi. Un tad jau sākas mīti par gāzes problēmām.. Ja veic regulāras apkopes, tad nekādu problēmu ar gāzi nav un apkopju cenas nav lielas, it sevišķi uz to izmaksu fona, kur cilvēki jājas ar neapkoptām gāzes iekārtām.
Iedarbība uz dzinēju: tas, ka gāze sausina dzinēja detaļas nav taisnība. Gāzei ir lielāks oktānskaitlis, tāpēc gāze mīkstāk sadeg un slodze uz dzinēja detaļām samazinās. Un tā varētu daudz dzenāt izpūstos mītus.. Trūkums: gāze sadeg daudz pilnīgāk par benzīnu un, līdz ar to, ar lielāku temperatūru, tāpēc lielāka termiskā noslodze tiek uz vārstiem.. bet nekas traks.
Galvenais, jāseko līdzi gāzes iekārtas un aizdedzes sveču stāvoklim.
Kimko (2010-12-13 15:44)
Kuram loham ir pārliecība, ka V/S 40 ir kāda saistība ar Renault? :D
Un starpcitu ļoti laba mašīna savā kategorijā. Esar V 40 esmu nobraucis 270.000 tks km un varu pateikt, ka tas ir riktīgs darba zirgs, bez zamoročkām. A tiem kuriem ir negatīva pieredze varu ieteikt nepirkt turbinētos un nobrauktus. Bat jebkrā gadījumā - labs auto. Piestūrējošā aizmugure jau ko vien ir vērta. Un Holandē viņu lika kopā ar Mitcuku Carisma, kas ir viena bāze šiem automobīļiem. Par gāzi neko sliktu arī nevar pateikt. Ja ir normāla iekārta un visu laicīgi kopj, tad jebkurš mehānisms darbosies labi. Ekonomija iestājās, ja brauc vairāk par 2000 km mēnesī. Es tā uzskatu. Bet es tomēr labāk ar labu turbodīzelīti. Jā... amīšu autiņiem ar lielo litrāžu arī labāk gāzi. Liels pluss - eļļu var nemainīt ļooooti ilgi. Vispār kaimiņš braukā ar Startusu kuram V^ un gāze... ik pa laika kaut ko paķimerējās, bet esot apmierināts kopumā.
Kimko (2010-12-13 16:11)
Piedošanu... S/V 40 dīzeļdzinējs ir Renault ražojums. Vecums nenāk viens...
Un ieprieikšējais modelis VOLVO 440/460 bija platformas brālis RENAULT 19.
Visiem interesentiem atvainojos par lažu.
igam (2018-01-02 20:25) Ja grib braukt,pa leto,tad tikai,ar gazi,esmu nobraucis vairak,ka 100 t. nu nekadu problemu,tik ekanomija.
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 31 (kopā 31) |