Vai vērts uzstādīt gāzes iekārtu?
Jūsu domas ,pieredze ir vai nav vērts uzstādīt autogāzes iekārtu!!violinn 1 Balons bija bagažniekā. Bet, vienalga, man tagad var enģeļa mēlēs dziedāt cik tas labs, neklausīšu gan.:)))
barans35 1 To leeto iekaartu gan nav veerts likt,nopietna maksaa ap tuukstoti,bet ar shito buus krenkjis.
tomeer_vajag 1 Ņem vērā, ka gāzi tērēs par 30 procentiem vairāk nekā degvielu, ja, protams neliksi iekārtu ap 700 Ls! Nemaz tik ļoti liela ekonomija nesanāk! Pārbaudīts! Plus problēmas ar auto palaišanu ziemā!!!
picolo1964
1
Normaala iekaarta palaizhaas tikai uz benziina un pati paarsleedzas uz gaazi, kad sasniegta temperatuura, kad gaaze straadas bez probleemaam.
Bet protams, ka gaazi ir izdeviigi likt pie lieliem noskreejieniem un lieliem motoriem. Nu nav jeegas uz kadu 1,6 uzlikt gaazi un cereet ka iespiiis baigi kapeiku.
slaids
1
Sašķidrinātā naftas vai propāna-butāna gāze tiek lietota kā pilnvērtīga automobiļu degviela. Salīdzinot ar citiem degvielas veidiem, tā ir lētāka un ekspluatācijā tai ir gan pozitīvas, gan negatīvas īpašības.
Sāksim ar pozitīvo:
+ laba detonācijas noturība, kas dod iespēju to izmantot motoros ar kompresijas pakāpi līdz 12 un sasniegt augstus jaudas un ekonomiskuma rādītājus;
+ gāzes masas vienības sadegšanas siltums augstāks nekā benzīnam un izslēdz piededžu veidošanos degkamerā;
+ motoram darbojoties ar gāzi, netiek piesārņota un sašķidrināta motoreļļa, pagarinās tā kalpošanas laiks;
+ gāzes-gaisa maisījums nenoskalo eļļas kārtiņu no cilindru sienām, līdz ar to palielina "cilindru-virzuļu" grupas detaļu resursu;
+ Sadegot sašķidrinātās gāzes produktiem, izplūdes gāzes satur daudz mazāk toksisku vielu, pilnībā izslēgta indīgo svina savienojumu un dažādu aromātisko polimēru klātbūtne;
+ gāzes-gaisa maisījums sadeg lēnāk par benzīna-gaisa maisījumu, līdz ar to motors strādā "mīkstāk" un ne tik trokšņaini, ir zemāka triecienu slodze uz tā detaļām;
+ Degšanas procesā blakusproduktu cietās daļiņas motorā nogulsnējas daudz mazāk, nekā izmantojot benzīnu.
slaids
1
Un tagad negatīvais:
- pārejot no benzīna uz gāzi, vienādā motora darba režīmā tā jauda samazinās par 5 - 7%. Tas izskaidrojams ar to, ka gāze izdala par 6 - 8% mazāk siltuma uz degmaisījuma tilpuma vienību. Rezultātā degmaisījuma sadegšanas ātrums palēninās un tā masas pildījums cilindros ir mazāks, ko iespaido arī ieplūdes cauruļu sakaršana, kuras konstruktīvi nepieciešamas, ja motoru ekspluatē ar benzīnu. Iespējams šo trūkumu kompensēt ar kompresijas pakāpes palielināšanu, kā arī izgatavojot speciālas motoru modifikācijas, kas domātas darbam ar gāzi;
- grūti iedarbināt aukstu motoru;
- nedaudz palielināts gāzes patēriņš litros, salīdzinot ar benzīnu;
- uzstādītā gāzes aparatūra palielina automobiļa masu par 30 - 40 kg
barans35 1 Veel aizmirsi to ka liidz ar gaazes iekaartas uzstaadiishanu var dot mazaaku siltumu salonaa,jo novienkaarshotajaa variantaa reduktoru sleedz klaat pie iisaa loka,un vienkaarshaak to izdariit pie pechkas apsildes trubaam...
kritejs
1
Šeit arī man ir ko teikt :)
Skaitļi un funkcijas tas viss ir skaisti, bet reālam lietotājam ar to ir par maz tāpēc vēlams reālas sajūtas. Es noteikti neliktu gāzes iekārtu šeit ja nobraukumi nav lieli, jo katras gāzes iekārta bez uzstādīšanas vēlas arī apkopes. Pašam man ir bijusi saskarsme ar kādiem 20 dažādiem auto ar dažādām gāzes sistēmām kuras uzstādītas gan pie mums gan Holandē. Secinājums viens Secinājums, es izvēlos tikai Holandē uzstādītas gāzes iekārtas, jo tās strādā nevainojami. Tikai vienai bija šaize, kad mazliet iesmakoja ik pa mirklim, bet pēc apkopes smaka pazuda. Pie mums liktās gāzes iekārtas visas smakoja un pat pēc servisa apmeklējuma nekas nemainījās. Varbūt izmanto nepareiza tipa šļaukas. Piekrītu, gāzes patēriņš ir palielināts. Patreiz braukāju ar busveidīgo kuram 3 litru dzinējs un automāts kuram uzstādītā jaunākas paaudzes Holandes gāzes sistēma kur gāzes bālonā ir sūknis, reķete ne auto :). Izdevumi pa gāzi sastāda 5-6Ls/100km tas būtu tas pats ja braukātu ar benzīn dzinēju kura patēriņš aptuveni 8 litri/100km. Tātad ekonomiski. Par jaudas trūkumu tās ir muļķības, jo pārsvarā tie kas braukā ar gāzi nepiedalās dagreisā (lai gan viens tur arī mēģināja startēt). Tiem kuriem ir reduktori ir novērots, ka grūtāk uzgriež apgriezienus, bet gals ir ļoti labs. Par drošību esmu runājis ar gāzeniekiem un viņi saka, ka gāzes balons ir izgatavots no kaut kāda materiāla kurš deformējas, bet neplīst. Ja arī tiek pārsists domāju neuzrautu gaisā jo tad gāzes koncentrācija ir par daudz liela un aizdegšanās nevar notikt. Cik esmu saskāries vairāk ir degušas benzīnmašīnas, kur benzīns degvielas trubas pārplīst un degvela tiek pie dzirksteles. Populārākie nodegušie ir audi un bmw varbūt tāpēc, ka to ir vienkārši d
daris 1 Es jau braukaaju ar gaazi gadus 4-us. Nekaadu probleemu , nejuutu atSKiriibu saliidzinot ar benziinu (jaudas zudumi)tikai tagad buutu licis lielaaka tilpuma balonu. Man 42 litri. Un veel ja braukaa pa Lv un Lietuvu un veel Poliju = super izdeviigi .. Piemeeram Daanijaa vispaar nepaziist LPG gaazi ?????????
crazzy
1
Nelasīju visus postus, tāpēc varbūt atkārtošos... Vari droši likt gāzes iekārtu savam motoram, bet liec normālu gāzes inžektoru. Neizdomā likt parasto! :p Un vēl... gāzes iekārtas likšana atmaksājas, ja brauc daudz; ja mīņājies uz vietas, tad nafik tev viņu...
Un neklausies citus, ka tā ir santīmp....a... :p :D
inge 1 Gazite,tas ir nopietni. 2021-01-12 21:11
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 31 (kopā 31) |