Ziemas riepu bremzēšanas ceļš vasarā
Pacēlās jautājums kāds ir pamatojums ka ziemas riepām vasarā esot garāks bremzēšanas ceļš? Tieši kas notiek tai momentā ar riepu un ceļa segumu?ir skaidrs ka gumijas sastāvs atšķirās,ir skaidrs ka rievojums atšķirās..bet saķere ar ceļu tak ziemas riepai uz sausa asfalta ari pēc idejas ir labāka...nē?Paskaidrojiet sievietei šito kā izpaužās tas bremzēšanas ceļa garums ziemas riepām vasarā........JurisK (2010-04-06 04:17) Laikam jau pareizaakais izskaidrojums ir tas, ka sakjeres laukums deelj rievotaaka protektora mazaaks, pie tam veel taas lameles, kas lokaas un ljodzaas uz visaam puseem. Ja kas - augstaakaa labuma un daargas vasaras riepas arii ir ljoti miikstas un aatri dilst. Taa pat tik labaakai sakjerei f1 sacensiibaas ir iesildiishanaas aplis, riepu uzkarseeshana, lai gumija paliktu miikstaaka. Neieteiktu iipashi aizrauties ar riepu platumu, kaa te teica - it kaa labaaka sakjere - diez vai. Vislabaakaa sakjere konkreetam autinjam ir ar taam riepaam, kas paredzeetas peec instrukcijas, arii pats ekonomiskaakais degvielas pateerinjsh.
ssaulla (2010-04-06 08:02) lielzemniek...-ja gumija paliek mixtāka-viņa tak mazāk slid....jo riepa cietāka jo vairak slid vai tad ne tā?................te jabut citam izskaidrojumam par to kapēc slid vairāk...ne tas ka gumija mixtāka...
citrons1957 (2010-04-06 08:04)
Kārtējo reizi atkal viss ir samests vienā katlā. Arī bezradžu ``ziemas`` riepas dalās lielās klasēs, tā saucamajās - skandināvu, viduseiropas utt. Skandināvu (parasti Q klases ir ĻOTI MĪKSTAS un nekādi nevar būt rekomendējamas vasarai!!!) ,cietākās varētu izmantot mūsu klimatā ar piebildi ka nodils vienā sezonā un saķere tomēr būs zemāka. Kāpēc zemāka? tāpēc ka ziemenieces ar smalko lameļojumu darbojas kā birste, bet vasaras riepās ceļa akmentiņi iespiežas gumijā un tādejādi rada saķeri. Tas īsumā un triviāli. Ja pēc ziemas atlikuši pieļaujamie 4,5mm protektora tad varbūt ir jēga tos noplēst pavasarī līdz 1,5 , bet tikai aiz ekonomiskiem apsvērumiem.
Lielveikalos nopērkamās vasarenes arī varētu nebūt pārākas par labām ziemenēm.....
kasis35 (2010-04-06 08:44)
riepa nav pimpis, kurš palikot cietāks sāk labāk slidēt.
saulīt...ir laiks pāriet uz vasaras lubrikantiem.
kritejs (2010-04-06 09:13) Bremzēšanas ceļš garāks par ko? Par vasaras sūd... kuras iepērk Rimī vai kaut kādas navarkas? Muļķības. Es gad vasaras Michelin iecirtu pa nažiem, tā slīdēju pa slidotatu un klusi malš tāvu es, līdz aizslīdēju līdz kontaktam. Te viens iestenējās par slikiem iekš F1 tad ir atbilde, kad slikus ir speciāli jāsilda lai sāktos lipšana un derīguma termiņš tām riepām ir 300 km ko nodilst līdz kordam. Attiecīgi ja labi dilst tad labi tur. Cik pieredze rādījusi ziemas riepa labi startējās un lābi stājās uz sausa asfalta. Ja grib vēl labāku staru uzpūš flakoniņa saturu ar speciālu riepas mīkstināšanu un uz dargreisu var doties. Kā zieminiece uzvedās pagriezienā kad hods ir mazliet lielāks nekā parasti, tad tas tiešām ir nepārāk patīkami, lai gan citiem ir cieti nervi un jūtas labi visos apstākļos. Šeit nebūs konkrētas atbildes šitas ir labi un šitas slikti. Ja var atļauties tad protams vajag pirkt labas vasaras riepas. Lai arī kādas riepas būtu uzliktas visu izšķirs situācija un meistarība pārējais ir mārketings.
ssaulla (2010-04-06 14:30)
kasis35 vēl nav laiks:):)es vēl nogaidišu lidz apriļa beigām,visādi dranķi vēl var uznākt;)
bet es nejautaju tamdēļ ka netaisos mainit riepas nebūt nē,vasaras riepas jau sagatavotas,jābrauc tikai mainīt...Tikai reklāmas iespaidā sacēlās jautājums;););)Jo reklāma saka- ziemas riepām vasarā bremzēšanas ceļš ir daudz garāks...tas vārdiņš -daudz-ari to interesi radīja,no kurienes tas rodās garāks;);)
Nu jau gana info,lai pat man paliktu skaidrāks:)
markinc (2010-04-06 14:50) ziemas riepas gumijas sastāvs ir radīts temp zem +3 grādiem. Riepas zīmējums domāts sniegam, žurgai un ledum. Siltā laikā gumija neradīs saķeri ar ceļu - rezultātā bremzēšanas ceļš palielināsies. Pie tam ziemenēm ir nopietni droša maksimālā ātruma ierobežojumi utt. utml. Vispār jau tups jautājums. neviens jau nesaka, ka slēpju zābakos nevar staigāt vasarā, bet vai vajag? Ekonomijai?! Ja vēlies ekonomēt uz sevis drošību - uz priekšu, bet atceries, ka uz ceļa tu neesi viena.
av2 (2010-04-06 19:45) Cita gumija, mazaaka kopeejaa bremzeejossaa virsma, jo protektors retaaks.Taapeec arii sslluuc taallaak, bet tomeer tikai nedaudz. Miinussi ir citur- dilst aatri, un var naakamo ziemu nesagaigiit. Trokssnnu liimeneis parasti ir agstaaks salonaa. PLuss arii nevadaas tik labi liikumos, jo riepa vairaak "sskkobaas" liikumos.
ssaulla (2010-04-07 09:06)
markinc----neviens netaisās ekonomēt;););)Un jā drošiba ir pirmā vietā uz ceļa....
bet ja reklāma saka tā,un uzprasot dažiem gudriem vīriešiem,ari viņi nevar izskaidrot šo te,kapēc tieši bremžēšanas ceļš pagarinās....Jo ja reiz gumija paliek mixtāka,tad pēc idejas slidet vairāk nevarētu..tamdēļ ja virieši šo te nevarēja izskaidort,ieraxtijos te,lai skaidrāks paliek.Jo to ko tu Markinc man paskaidroji to es pati sen jau zinu.
ja man stulbs jautajums,tad tev stulbs salidzinājums par slēpju zābakiem vasarā.
Plaanpraatinjsh (2010-11-07 15:38) Par ziemas riepu slīdēšanu vasaras apstākļos. Viss taisnība,ja asfalts un riepas uzkarsīs vismaz līdz +100 grādiem un vairāk,citādi tā ir teorētiska pļāpāšana.:)
priima (2013-07-14 22:19) Esmu ar ziemas riepām sanesta uz silta un slapja asfalta braucot uz RIX pa viaduktu, biju pārsteigta, bet slīdēja līdzīgi kā pa ledu.
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 31 (kopā 31) |
Info par ziemas riepu lietosanu Eiropa (8)
Vecas ziemas riepas (19)
Kad var sakt braukt ar vasaras riepam? (9)
Ziemas riepu izvele (19)