Problēma ar palaišanu.
Jā auto pastāv saulē ilgāk, nevar vairs palaist. Dizelis, 1998g. Pilnīgi mironis. Kad paliek vēsāk, viss atkal kartībā. Jā būtu akumulātorim vaina, tad vispar nevarētu palaist.Kur varētu būt problēma un ka ar to cīnīties?janisb (2010-04-13 21:59) Varbūt kompis gļuko, varbūt kompresija slikta - saulītē uzsilst un kvēlsveces atslēdz...
otards (2010-04-13 22:08) secinaajums-jaatur eenaa!!!
pipars73 (2010-04-13 22:14) Izklausās pēc BMW 2.5TDS... vai tā ir?
lija16 (2010-04-13 22:21)
Par kompresiju neiedomājos, paldies par padomu.
Neesmu moderna, man tikai Opel Astra1,7 turbodizelis.
Otards - laipni lūgts ar zontiku bagažniekā, ēna būs nodrošināta vienmēr.
Ei nu veči, bez nirgas varētu? Nav jau seksnodaļa )))
kretiins_vulgaris (2010-04-14 02:23) Aizved pie kāda elektriķa, lai uztaisa pogu ar kuru var manuāli ieslēgt kvēlsveces. Ar laiku piešausies, pie kādas āra temperatūras cik sekundes jāpatur tā poga nospiesta pirms startēšanas :)
kritejs (2010-04-14 09:50) Tas ir sviests. No cik mēģinājumiem tāds secinājums? Varbūt blīve starp stūri un sēdekli? :))
kautkas (2010-04-14 10:40)
kv, kopsh kura laika kveelsveces sleedzas atkariibaa no aara temperatuuras ? parasti jau - atkariibaa no tosola temp. :)
lija, aizbrauc uz servisu, nezinu kaa citur, bet ja nemeera kompresiju, tad taa paarbaude pie mums maksaatu Ls 10 apmeeram ... nu tjipo vainas noteikshana :) tur variantu var buut diezgan daudz ...
lija16 (2010-04-14 13:48)
Kritejs, te jau normālo cilvēku saruna, neesi apmaldies? Par blīvi starp sēdeklī un stūri – nu...laaaabi, trīs HA-HA-HA pietiks vecajam jokam?
Varbūt mēģini kārtējā kritienā pārgrupēties un nokrist uz pareizo ķermeņa pusi, piemērām, ne uz galviņu, bet uz kājām, i galva vesela, i galv.... viss pārējais ))) Neņem ļaunā, pats uzprāsijes.
Kautkas, tā jau ir. Cik vīriešu, tik viedokļu.((( Nu pašlaik saņemu arī uz e-pastu dažus padomus, man jāatsijā lētus jokus no normālo vīriešu padomiem, tad rīkošos. Pagājušajā gada jau šis triks sācies, vēsajā laikā bija viss OK, negribējās pa servisiem tusēt, nenoskaidroju līdz galam, jo aizmirsies jau, tagad atkal, ka karsts laiks, tad sākas. Laikam, nekur no tas kompresijas pārbaudēs neizsprukšu (((
maxx_jauniibaa (2010-04-14 13:55) 1 da pričom kompresija?tad arī auksts negribētu lekt!!! ticami ka saulē uzkarst motortelpa i kvēlsveču relejs vai devējs sakarst i nesilda,tjip dod informāciju ka motora temperatūra normāla lai palaistu bez kvēlsvecēm!! a,kad visu laiku ārā karsts,vasarā...kad arī degviela paliek silta,tad arī tāpat uzvedās???
lija16 (2010-04-14 14:25) Kad stāv ēnā vai vēsajā laikā, tad lec uz sitienu. Bet atklātā saulē stāv, tad riktīģi kapots karsts un griež starterī, cik uziet, pilnīgi mēmais . Pārsvarā pilsētās stāvvietas atklātā laukā, tad nav ko domāt palaist auto, kamēr atdzisis kapots. Stulbi jau ir, bet ....
sleepnis (2010-04-14 22:05) Pareizi, kvēlsveču relejs ieslēdzas atkarībā no tosola temperatūras. Kā kuraam auto. citiem pārstāj ieslēgties pie +5-7 grādiem, citām vispār vienmēr kvēlsveces ieslēdzas. Arī siltam motoram. Lijas auto acīmredzot pie kādiem 5-10 pārstāj ieslēgties, jo tiek uzskatīts, ka auto jāvar iedarboties bez kvēlsveču palīdzības. Taču, ja motors padiliis, kompresija samazinājusies, tad tas nenotiek. Tapēc vienkāršākais risinājums ir piespiedu kārtā ieslēgt kvēlsveces. Kompresijas mērīšana neko nedos. Nu izmērīs, ka par mazu. Ko darīsi? PIeliesi 100gr kompresijas? Lai kompresiju paceltu atpakaļ normā, tur gredzeni jāmaina, jāskatās, kas ar vārstiem. Kurš tad tagad motoriem vairs gredzenus maina? Varbūt kādam ekskluzīvam auto. Vienkāršāk citu motoru atrast un ielikt. Bet tas arī maksā, salīdzinot ar pavisam vienkāršu risinājumu.
lija16 (2010-04-15 07:13) Paldies, Slēpni. Vai vari, lūdzu, konkrētāk par to vienkāršo risinājumu personīgi uz e-pastu? Nevēlos sagādāt dažiem „indivīdiem” tādu prieku, ka apriešana da pa jeb ko )))
Vecais_runcis (2010-04-15 18:40) Vienkārša metode kvēlsveču pārbaudei. Nem paresnu vadu un piemet pa taisno uz +, ja auto lec, tad vaina kvēlscvecēs. Ja nelec, tar pārgudrajā augstspiediena sūknī.
lija16 (2010-04-15 18:56)
Nu bļāviens, no šitiem diviem vārdiem gribēju izvairīties – augstspiediena sūknis ((((((((
Trīs gadi atpakaļ nojūdzās, t.k. jaunajām nebija lašu, piekrītu remontam , meistars uzņēmās bez garantijas , sačinija plāti un atvēlēja kādu mēnesi, kamēr tikšu pie cita auto. Cena arī bija ļoti pieņemama. T.k. auto vajadzīga darbam ikdiena, piekritu. Nu jau trīs gadi vēsi nobraucu bez problēmām un še tēv, lika beidzot atcerēties ((((
Bet vienalga, Runci – paldies.
Vecais_runcis (2010-04-15 19:02) Vot ir trūkums OPEL elektroniskajien sūkņiem: oficiāli REMONTU NE PODLEZIT :(
lija16 (2010-04-15 19:10)
Nu jā, ka jau ar sievietēm - kad apprēc, tad pamana trūkumus )))
Nu, no tā jau nepalika vieglāk, ka secināts ...
suns (2010-04-15 23:26) ja Astra ir G un ar Isuzu dzinēju, tad ar kvēlsvecēm 98% nav nekāda sakara. Cits stāsts ir par vecāku modeli vai ar Opel motoru... Un nav arī tik ļauni ar sūkni. "Beigtu" sūkņu gadījumā veselos 5% gadījumu sūknis izrādās patiešām beigts.