Kur meklēt zinošus auto elektriķus kas spētu tikt galā ar Ford Escort `91 elektronikas problēmām

Probleema peec buutiibas ir pats auto - Ford inzhenieri ir uztaisiijushi to 1.4i EFI dzineeju domaajot ka ir baigi atvanceeti un progresiivi, rezultaataa sanaaca dzineejs ar kaudzi elektronikas un faktiski bez iespeejaam notesteet. Taa nu mekleeju elektrikji kas zinaatu shos dzineejus un vareetu tikt galaa. Gljuki kas tiek noveeroti - nestabila tukshgaita, peec izpluudes sprieshot tiek padots paaraak liess maisiijums, briizhiem nepienaak signaals uz indukcijas kaarbu, kaut kas ik pa briidim nosmird drosjinaataaju kaarbaa. Gribaas tikt galaa ar probleemas ceelonjiem. PLZ paliidziet, iesakiet kaadu patieshaam zinoshu speciaalistu.

garaamejoshais (2010-05-01 12:46)      Ogres servisa centrs... Bet nu nesaprotu, kakova hrena taisiit 91. gada esiiti kuram ir tik daudz probleemu, tas tachu neatmaksaajaas

Edg (2010-05-01 13:44)      Vispirms sāc ar to vienkāršāko. Nomaini 10 gadus kalpojušās aizdedzes sveces pret jaunām, attiecīgam modelim paredzētām. Sveces jāmaina ik pēc 15-20 tūkstošiem km. Sen tie laiki pagājuši kad nopirki moskviču un varēji rullēt līdz sabrūk ar oriģinālajām svecēm. Vecas sveces var būt par iemeslu motora darbības traucējumiem, it sevišķi tukšgaitā. Nākamais tik vecam limuzīnam nebūtu par skādi arī pamērīt kompresiju cilindros, pareizus apsteidzes momentu regulējumus, arī tas ir viens no stabilas darbības stūrakmeņiem. Un tikai tad ja viss iepriekšminētais ir normas robežās sāc meklēt vainu citur. Būs tev sūdīgas sveces vai kompresija, neviena elektronika uz pasaules nespēs pret šādām kaitēm līdzēt. Būs nestabila aizdedze, arī elektronika visu laiku cenšoties kompensēt iztrūkstošo raustīsies. Taču iemeslu viņa tik un ta nespēj novērst. Tāpēc vienmēr vajag atcerēties vienkāršu patiesību, nevajag mandeles caur dirsu operēt. Sāk ar vienkāršo.
P.S. ja kaut vienā cilindrā nav kompresija, tad stiep to lūzni uz šrotu cik ātri vien var. Remontēt, ja tu pats to nemāki neatmaksāsies.

garaamejoshais (2010-05-01 14:32)      Piwerkiitu Edg.. nuu iznjemot par sveceem... sanjemies, taas nu gan nav jaamaina bezmaz tik biezhi kaa ellju

dolce_no_pasaran (2010-05-01 14:35)      /nez kāpēc ir aizdoma, ka ford inženieriem pat baisākajos murgos neienāca prātā, ka pēc 20 gadiem kāds jampampiņš mēģinās atdzīvināt metāllūžņu kaudzi!/

cikibrikiesmuklat (2010-05-01 15:58)      Ko mokies? Noskaidro, kāds ir dzinēja kods, vai F6F/F6G vai FUH. Ja pirmie, tad tā ir šprice ar ECU, kam var piespraust servī kompi un uztaisīt diagnostiku, ja FUH, tas ir karburatornieks, vienkāršs kā cirvis, var vest remontēt pat pie žigulistiem.
PS.Useru komenti par svecēm un kompresiju var būt vietā, bet ja skatamies uz modeli ar ECU (Engine Control Unit), tad tam ir kaudze ar visādiem devējiem, kā lambda zonde, temperatūras devējs, ieplūstošā gaisa temp. devējs, aizdedzes vadības bloks un vēl kaudze citu loriņu.
Domāju ka jāsemeklē kāds džeks kurš vispirms uztaisa diagnostiki.
Pats neesmu sevismenis, vienkārši ielūkojos autodatā.

Edg (2010-05-01 17:18)      Autodat ir labs palīgs čaiņikiem, bet ir viena nianse. Tur ir padomi tikai gadījumiem ja visi parametri ir daudz maz robežās. 20 gadus lietotam motoram noteikti daudzas lietas būs ļoti tālu no optimālā. Bet kas attiecas uz ECU, tad šī sistēma kā reiz ir visjutīgākā pret novirzēm. Un kā jau iepriekš minēju ja kautkas ir ārpus limitiem tad sistēma cenšas parametrus uzturēt pēc iespējas tuvāk iestādītajam optimumam. Bet atceraties vienu, nekāda ECU vai cita veida elektronika nevar novērst problēmas cēloni !!!! Ja būs sūdīga svece, vai aizdedzes apsteidze nestrādās, vai vienkāršs mehānisks defekts. Elektronika nespēj nomainīt nestrādājošas vai slikti strādājošas detaļas. Bet kas attiecas uz aizdedzes sveču darbību, tad nu esmu pats redzējis cik "labi" strādā tās pēc 20 tūkstošiem km. Konkreti micubishi tas bija. Bij problēmas ar vibrāciju. Pielika kompi, tukšgaitā apgriezieni lekāja no 680 līdz 900 apgr/min. Elektroniskais apsteidzes regulātors arī ceļoja no 4 līdz 12 grādiem. Elektronika centās uzturēt pie normālas darbības visu pasākumu. Nomainīja sveces un reiz apgriezieni nostajās uz 750 un leņķis 9 grādi, kā šveices pulkstenī. UN vairāk nekādu problēmu.

cikibrikiesmuklat (2010-05-01 21:19)      Edg, Tev taisnība, savus pieņēmumus balstīju uz to, ka autiņam eļla ielieta, filtri nomainīti, sveces kārtībā, virzuļu gredzeni nav izbiruši pa izpūtēju (par kompresijas ietekmi uz apgriezienu stabilitāti gan varētu strīdēties), bet tam Fordam ir ļoti daudz devēju, kas ietekmē degmaisījuma sagatavošanu, arī dzinēja apgriezienu sensors (pamatā atkarībā no šī sensora rādījuma, ECU izmaina aizdedzes leņķi), tamdēļ pieslēgt pie kompja un pārbaudīt devēju darbību ir nepieciešams. Var devējus pārbaudīt arī bez kompja, bet tad jāzina kādam tad jābūt pareizajam izmērāmajam lielumam (V, Om, KOm) pie noteiktiem dzinēja parametriem.
Protam, Edg ir taisnība, vispirms ir jāpārbauda, vai iesmērēti ratu gultņi un zirgs ir paēdis auzas.

Edg (2010-05-01 23:57)      Nu tad rullē back. Ko var darīt ja vīrieša cilvēkam rokas aug no nepareizās vietas? Ja pats nevari izdarīt vienkāršas lietas tad vienkārši te nepostē topikus. Negaidi kad tev te kāds par velti pieteiksies. Un ja arī pieteiktos, man ir jautājums vai tas garāžu kārlis arī atbildēs par tavu auto? Nu piemēram ja viņš ko būs ar drāti sasējis un melno izolācijas lenti aptinis? Tāpēc ja nevari, tad dodies uz autorizēto forda servisu, vismaz viņi arī būs atbildīgi par savu darbu.
Tas viens. Otrs, es nu gan vispirms parēķinātu vai man ir vērts turēt rezerves auto par 100 latiem gadā, ja ar viņu nobraucu kādus 50 kilometrus? Tad jau labāk to naudu ielikt ikdienas auto, un ja kādreiz vajag maņas auto, paņemt to vienkārši nomā. Par kādiem 15 lašiem sutkā nav nekādu problēmu dabūt, it sevišķi ja vajag uz pāris dienām. Iznāks lētāk.
Trešais, ja tu to transporta līdzekli turi visu laiku nekustinātu, tad arī nebrīnies ka visādi joki sāk līst laukā. tas no vecuma un nelietošanas. Mitrums salien visās šķirbās un kontakti nosūbē. Tad arī var sākties tevis minētā smirdoņa pie drošinātājiem. Tur kontakti sāk karst no slikta konatakta. Labāk paskaties vai kādiem vadiem jau nav nocepusies izolācija. Nodegs vēl stāvēdams un pats brīnīsies. No pieredzes tādi auto uz ceļa ir atpazīstami uzreiz. Ja ieslēdzot pagrieziena radītaju viņam pagrieziena vietā sāk mirgot bremžu lamapas, tad ir skaidrs ka elektrībai visi kontakti ir di*sā.
Brauc uz servisu vai vienkārši netērē naudu un laiku lūžņiem un to ieliec ikdienas auto lai nav problēmu ar to.

av2 (2010-05-04 08:51)      Nedomaaju, ka 91 gada autionnaam var kur iespraust diagnostiku ,jeedziigu.
Ja baigi gribaas to motoru atdziivinaam (tiessaam ? ), protams nomaini vissu, ko vari nomainiit - lai atsijaatu iespeejamaas probleemas.Sveces, vadus, sensorus, utt. Kaa likums, tik veciem motoriem nemeedz buut tikai viena siika probleeminna, kuru kautkaads mistisks "autoggeenijs" uzreiz atkodiiss.
Ja ir normala kompresija cilindros, tad varbuut ir veerts meegginaat, bet ja taas nav, nu nav veerts pat saakt. Vieniigi, ja ir pieejama tonnaa ar liidziigiem veciem motoriem ssrotos, passam uz darbu nav katru dienu jaaiet, taa teikt, tas vecais autinnss ir...hobijs:))
Un jaa , oHo sniegt padomus neredzot motoru darbiibaa, hmmm.....:((

strongd (2010-05-20 11:05)      Ir viens cilvecinsh, kas pats visa veida mashinas ir zilobijis - "DIOS VAS", pats ipashnieks strada uz sevi 29156288-Dimitrijs.Ladzigs cilveks, var pat barterus sarunat :) Lai veicas

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu