Kā rīkoties, ja pēc garantījas apskates un apkopes norādītie trūkumi netiek novērsti?
un vēl mēģina iestāstīt "ka tā var būt". Stūri pagriežot parādās metāliska nepatīkama skaņa, sakarst riteņa disks jau nobraucot 40 km????otards (2010-07-27 22:16) iet un striideeties kameer tiek panaakta uzvara!!!
sanntana (2010-07-27 22:32) Skaidrs jau tāpat , ka jāstrīdās būs. Bet kā to izdarīt pareizāk, ar ko sākt? mašīna ir lizingā, īpašnieks ir banka.
hefny (2010-07-27 22:34)
hi,Tad jau sakaksrt-strīķŗjoties!
nu ja,ka jāprasa,lai sataisa kā nākas!
Parasti jau iedod labu,kur padarītais sarakstīts,un ja tās nav--tad rakstiski--iesniegt--un lai šamie papīru paraksta,ja ne--sūta pa faksu--un tad jau redz!Mandomāt!
nu gan--kas--šamie kāds tirliņu kantoris?
Kas tas par tādu-uzņēmumu Tādu--dīvainu!!!
otards (2010-07-27 22:36)
saac ar garantijas apskates aktu ,ar papiiru par noverstajiem truukumiem utt....jebkuraa gadienaa gartantijas laikaa mashiina ir diilerim jaaremontee un jaapkopj atbilstoshi garantijas prasiibaam!!vari braukt kaut katru dienu un suudzeeties......
veel ie iespeeja rakstiit auto razotaajam suudziibu par diileri ;)
garaamejoshais (2010-07-27 23:48) Skandaalu riikot.. ieiet telpaas kur vairaak klientu un uz pienjeemeeju vai nu arii kursh bija tas "taa var buut" saakt aurot "Mlja kaads "taa var buut" kaads "taa var buut", ko tu man te karini nah? peec tam jau lai Bez Tabu ciinaas vai Tautas balss :D arii razhotaajam var rakstiit angliski, ka rakstiisi medijiem utt. Vibjiem leetaak buus tev noveerst visus truukumus
Mark0 (2010-07-28 00:24) pa tukšo bļausi, nostādīsi sevi par muļķi - nejēdz pats noteikt defektus - palūdz altarnatīvam kantorim notestēt ta4ku - uz skaidri zināmiem defektiem bāzējoties, tad arī izsaki pretenzijas - mok tu brauc ar pierautu roceni i tiko pārplēsi pusasij putekļugumiju - tur *mati* mirklī iestājās
sanntana (2010-07-28 00:53) Paldies visiem par idejām un konsultācijam. (Bezjēdzīgais kantoris ir Autohalle)
_Martini_ (2010-07-28 11:08)
Riteņa disks sakarst... Viens, pāris, vai visi 4?
Principā - ja vien nebrauc 40 km VISPĀR neizmantojot bremzes, vajadzētu sakarst BREMŽU diskam - tik ļoti, ka pieskarties nevar. Tas savukārt drusku silda riteņa disku. Ja viens bremžu disks ir karstāks, nekā pārējie - tad jāmeklē kašķi. Vai arī ja pāris vai visi bremžu diski ir nokaitēti sarkani. Bet principā - šis defekts ir elementāri novēršams, neticu, ka pusstundas darba dēļ un 10-20 Ls vērtu izejmateriālu dēļ pārdevējs kasītos ar klientu. Ticamāk šķiet - ar riteni viss ir ok.
Par stūri un metālisku skaņu - tur gan autohalle jādrāž pēc pilnas programmas - tā "var būt", bet pilnīgi noteikti - tā NAV jābūt :D
Zelta_rokas (2010-07-28 20:43) Kas tur ko krenkeeties un kasiities? Ja garantija, tad dzen iekshaa servisaa lai kiilee.
kritejs (2010-07-29 13:29)
Kad iedzen servisā paskaidro visas kaites kas nepatīk. Aprakstīt klaboņas, kā un kad tas rodas, kad ritenis karst utt. Vēl labāk ja konkrēto klaboņu var nodemonstrēt. Pēc auto izņemšanas no servisa, ja viss atkārtojās dzīt vēlreiz uz servi un atkal norādīt uz defektiem. Ja tie patiešām ir defekt tad pēc trešās konkrētas reizes var jau iesaistīt patērētāju aizsardzības biroju.
Ja tiešām tā ir klaboņa tad nav dzirdēts, ka dīleris speciāli nelabo, drīzāk ir situācijas, kad auto īpašniekam nav laika atstāt uz ilgu laiku auto, bet klabonis nav viegli atrodams.