Par KE-Jec III spiedienu

Sveiki!
Atsaucas, lūdzu, kas pazīst šīs šprices. :) Īsi sakot, nomērīju savam A100 NF sistēmas spiedienu.. Neslogojot sūknis uzspiež 6.4Bar (ļoti labi); atliku spiediens 3.4Bar pēc pusstundas. Bet, slogojot sūkni uz pilnu klapi (paceļot līdz galam gaisa mērītāja klapi) sistēmas spiediens sarūk līdz 4.4Bar.. :o Sanāk, ka sūknis nenodrošina nepieciešamo ražīgumu pie visām slodzēm, jo esmu gandrīz pārliecināts, ka spiedienam nav jākrītas, sūknis slogojot- kā tur ir īsti?

saltais (2010-08-15 10:47)      Darba spiediens ir 6,5, bet kristies nedrīkst. Jābūt pat vairāk+-7,0.Ir atšķīrīgi sūkņu ražibas parametri parastam un turbo motoram.
Vai skaņas liekas nav sūknim? Vēl bar izņemt un izpūst ar gaisu sūkņa sietu, iespējams,ka ir pilns ar smalkām drazām. Bākas tīrība jāskatās, ir parasti pilna ar kondensātu un smiltīm.

ROODY (2010-08-15 11:10)      Nuuuuuuuuuu..
Te suuknis ne visai PRIČOM!
...[ ja jau reiz tik ciitiigi izspiidzinaaji pumpi un taadus sloiidus raadiitaajus vinsh sadeva]
..
Te jaaluuko SPIEDIENA regulators [parasti staav sliedes galaa], kur sprauslas .
regulatora vadiiba notiek gan no vakuuuuuma [iepluudes kolektors], gan no EVB [saucas Elktroniskais vadiibas Bloķelis]
:P
Luuk.
Tad jāčeko būtu cik korekti darbojas šie abi regulatora pievadi..un jāpārbauda savienojumu vietas vadiem..
Arii vakuuma pievads jaapaarbauda uz gaisa piesuuceem..
..
Reti kad pats Regulatos nobrūk..
..
..Khee..
[labaak paarej uz kaarburatoru WEBER..ij beedas nezinasi un iegriežot skrūvi var sataupīt spaini bendzīna]
:P
:P

GoodCompany (2010-08-15 11:13)      Sūknim nav pilnas vai nepilnas klapes, tam ir tikai on/off modes. Attiecīgi arī spiediens tā izejā ir tāds, kāds ir.
Bet tu jau laikam nezini, ka tālāk nāk arī spiediena regulators, kurš lieko novada atpakaļ bākā? Labāk aizbrauc uz servisu, nevis ķēmojies!

persietis (2010-08-15 12:38)      Lai noskaidrotu vai pietiek ražība vai nē tad ieliec manometru caur triņiku pirms dalītāja un tad redzēsi,aukstam motoram patēriņš ir lielāks bet tas nedrīkst iespaidot spiedienu,ja runā par mehānisko šprici tad siedienam tur jābūt ir 5,3 bar.,bet ja lielāks tad meklē vainu regulatorā,ja mazāks tad var nepietikt ražīgums sūknim.Tas kad viņš skaļi strādā vēl nav rādītājs kad būtu jāmaina.

ROODY (2010-08-15 12:55)      Sorre.
Par spiediena regulatoru taisniiba.
[nepaskatīju, ka runa par K-J]
Darba spiediens ap ...6-67 bar...sisteema ir pilniigi pietiekošs, lai darbinātu mehānisko sprauslu un to atvērtu uz pilnu ražibu.
Tas viens.
...
Otrs.
Pārbaudi ar ampeermetru [cik paņem strāvu EHR- elektro hidrauliskais regulators]. Jābūt ap [3 A ]vismaz brīvgaitā. Parasti chakarējās EHR, ka nav kontakta vai spailes netiiras un tur rodas sprieguma kritums.
..

..wot..))

picolo1964 (2010-08-15 13:13)      Kungi, man jautaajums par teemu, skatos esat palieli speci....

Pazinjai Volvo, autoss saaka peekshnji mirt uz celja un nebija pielaizhams, briizhiem pielec atkal uzreiz, briizhiem peec daudziem meegjinaajumiem. Kaite strauji progresee, slaapst aizvien biezhaak.
Klausoties p[ie baakas, var dzirdeet, ka suuknis iesleedzaas, uzdzen speidienu un apklust, taa laikam tam ir jaabuut pie tikai iespeegtas aizdedzes. Tad auto pielec ja darbina starteri. Bet ja auto ir noslaapis, tad iesleedzot aizdedzi suuknis klusee. Peec vairaakiem meegjinaajumiem iesleedzot, izsleedzot aizdedzi, suuknis nostraadaa, un jaa, tad pielec. Un taa visu laiku, ja dzirdi suukni, tad lec, ja ne, tad nelec.
Peec konsultaacijaam aizdomas uz kjiileejoshu suukni.
Gribetu veel kaadu zinoshu cilveeku padomu.Lai gan ir jau sarunaats, ka 1dien suuknis tiek celts aaraa un vests uz remontu/mainju vai gaadaats cits.
Starp citu, ko labaak, remonteet esosho, vai mainiit pret restaureetu (ja buus) . Jaunu laikam pirkt buus padaargi.

picolo1964 (2010-08-15 14:28)      Doma par releju bija, elektrikjis pateica, ka ja buutu relejs, tas vai nu saliptu, vai izbeigtos. bet nesiptu smadzenes.
Kluudu regjistraa elektonikas defekti skjiet paraadaas, nevis benziinsuuknja darbiibas.
Volvo 800 kaut kaads tur. Universaalis ar priekshpiedzinju ar garajiem lukturiem pakaljaa. Benziina turbomotors.
Jelgavaa bljin taadi speci visaadi ka nespeej neko pasaciit tikai teoreetiski spriedelee, ja pasaka izcel benziinsuukni, pasaka ka nemaaceeshot...
Probleema jau ka tas ir gljuks nevis patstaaviiga vaina. Var pieruuciunaat un straadas pat nevar nodemonstreet sho situaaciju.

ROODY (2010-08-15 21:40)      Par sīkņa ražibu ir atseviškš stāsts.
tam jābūt vismaz 120 litri stundā [ divi litri minūtē]
vari nomērīt da jeb ar ko..
..
Faktsiki ir tā, ka spiediena regulātors tā ir konstruēts, ka dilstot sīknim [samazinās ražiba 100 punkti]..regulātors noreagjē uz izmaiņām un ver atplūde kanālu ciet.
..
ja nu pavisam sūknis ņem galu..tad jau regulators nespēs to kompensēt [tas fact]
:P
..
.......Atkarībā no vadības bloka paaudzes, tiek registrēts ne tikai Holla devēja signāla darbs, bet arī tas kad pārtraukta barošanas sprieguma padeve uz releju un sakarā ar kādu kļūdu.
..
tad jāpieslēdzas mototesterim pie diagnostikas izvada.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu