Nikijs (2010-11-13 15:29) Wastgate truba ieliec mazaku dizi!:)
garaamejoshais (2010-11-13 16:25) A tu mosh uzraksti kas pa mashiinu.. e28, e34, e39, e60... 524 td ir plashsh jeedziens..
alberts1212 (2010-11-13 16:32) e34 90 gada automaats.
Rabittspeed (2010-11-13 17:03) Bagažniekā izzāģē grīdu un ieliec 2 nēģerus...! Ja reāli- nu nomaini šo pret lielāka katla dīzeli. E34 tagad kapeikas maksā....
garaamejoshais (2010-11-13 19:07)
Rabittspeed (2010-11-13 17:03) viedoklis
Nu nu... atrodi labu e34 par kapeikaam.. nojaata konservu bundzha protams maksaas kapeikas, bez nevienas extras..
bet autor, ja gribi ko jaudiigaaku, tad panjem mehaanisku pliiti vismaz 2,5...
JurisK (2010-11-13 20:00) Ja ir iespējams, uztaisi nedaudz agrāku degvielas iešprici. Vecākam dzinējam tas varētu tīri labi nostrādāt:)
av2 (2010-11-13 21:09)
Uzliec pilniigi jaunu turbiinu, jaunus filtrus (vari uzlikt cold intake kit ), jaunu cooleru (ja tur taads ir) bisskki mazaaka diametra zemprofila riepas, nelieto kondicionieri, regulaari lieto labu degvielu, ir ssaadas taadas piedevas arii degvielaam, un ellaam. Jaa, lieto tikai vislabako ellu motoraa arii. Arii kaarbaa, un tiltaa ielej svaigu ellinnu. Un gan jau var mazliet arii "apccakareet" sensorus ar dazzaadaam elementaaraam sheeminnaam, nelienot engine ECM.
Bet ja tam motorinnam vairs nav kompresijas, tad viss tas neko nedoss:(( Tad ir jaataisa nopietnaaks remonts, vai arii jaasamierinaas ar to, ka nu.....nu naF tas uzraaviens :(
pipifri (2012-12-22 13:38) Izlasi kādu gudru gramatu,un ´´izkrati´´ no smadzenēm sūdus..
zalais (2013-01-07 01:20) Vasaras dīzelis: līdz kādai temperatūrai droši lietot? Vai pie mīnus 5 tāda jau būtu risks (un vai benzīna piešprice glābs jau biezēt sākušu)? Ja nav sakarīgas atbildes, lūdzu, nerakstiet parastās t.s. asprātības!
cardreader (2016-11-16 08:52) 1 Uz kādu laiku palielināsi jaudu ielejot benzīnu bākā. :D :D:D
Lince (2016-11-26 22:27)
Cilvek, kas Jums jauda pa maz vai?
BMW bez visa ir pasi mezonigakie dzineji. Ne velti ar tiem sitas vairak ka ar citiem vagiem.
Ja nu velies braukt ralliju, tad vel ta, bet tur ar ir savi noteikumi.
Un jaudu var pacelt dazadi, ja dzinejs nav nodilis, tad varianti ir daudz.
1.Izforse dzineju.
2.Pievieno reaktivo piedevu degvielai.
3.Var uzstadit uz iepludi turbinu otru.
4.Ir vel viens variants, bet tas der tikai 5sekunzu darbibai, preteji virzuli izlidos visuma.
Pats neko tadu savam vagim neliktu, ja vien uz deribu kur auto ir atraks?
Jo ja notiek sliktakais vismaz deribu nauda kompenses.
Bet Nav saprotams kas var nepatikt BMW jauda?
Lince (2016-11-26 22:36)
Zalais:
Ko esi skola darijis? Vasaras dizelis jau pie 0 gradiem var sakt biezet.
Iemesls tam ir tikai viens. Tas ir parafins.
Ja esi to degvielu kur dabujis pa leto lielos vairumos un tagad suksties ka degviela ir daudz, bet ziema biede.
Labi, ieteiksu ko darit, bet tas ir darbosanas uzdevums.
Izlej degvielu atklata tvertne un novieto to kada aukstuma, jo aukstaks bus jo labaks iznakums.
Tad tikai atliks ar sietinu cert zivtinas, te domats ir parafina gabalinus.
Ja apnik visus krikumus dzenat, varu uzkarset lidz 40 gradiem lai vis izkust un atkartot darbibu. Pec tam atlikuso degvielu izfiltre un vari liet baka.
Tikai tas darbosies lidz taij pasai tempereturai kura busi dzesejis degvielu.
Bus vairak aukstuma, var atkal biezet, bet sabiezejusi degviela vel nav nave. Problemas rada aizbergi peldosie.