Aukstumā negriežās salona ventilātors (VW PASSAT).
Kad sākās sals, no rīta negriežās salona apsildes ventilatos, kad uzsilst sāk atkal darboties. Kur vaina?kautkas (2010-11-30 13:53) patri labosi ? tur var buut daudzi iemesli, visus pat gruuti piemineet ... uztici labaak auto kaadam autoelektrikjim ...
typhoo (2010-11-30 13:55)
Vecums.
Veca, pieputeejusi un aukstumaa sabiezeejusi (sasalusi) smeerviela ventilatora gultnjos. Salons uzsilst un smeerviela paliek plastiskaaka, ventilatirs saak griezties.
huligansshortos (2010-11-30 15:07)
typhoo
Tieši tā..
Pieņemu ka nav daudz opciju kā rīkoties :>
kautkas (2010-11-30 15:17) es veel neesmu redzeejis nevienu salona ventilatoru, kuram buutu gultnji ... un smeeres arii tur nav - ir divas ( paarsvaraa ) grafiita-kapara bukses, kuras motora grieshanaas laikaa ( berzes rezultaataa ) izdala grafiitsmeeri ... kaa jau teicu, vainu var buut daudz, bet ticamaakaa ir nodilushas ogles ... ir bijis gadiijums, kad motorinjaa, preciizaak ventilatoraa tika uudens un ventilators piesala pie korpusa, negriezaas ... bet tie ir reti gadiijumi :)
typhoo (2010-11-30 15:34)
Nu ir berzes gultnji, lodiishu gultnji, adatgultnji utt utml.
Bukses ir berzes gultnja aareejais apvalks.... :D
Tas taa, ja runaajam par gultnjiem....
Nodilushas ogles siltumaa piebriest? Ja peekshnji uzsilstot saak straadat ventilators? :D
Berzes rezultaataa vispaar parasti izdalaas siltums, taa kaa ja ir auksts, tad taa grafiitasmeere arii ir saslusi.Tavupraat, garfiitsmeere nav smeere??
Kuljibins............... :D
Kaut gan arii Tavam domu gaajienam ir vieta. :)
divipats (2010-11-30 15:54) ..un pareiz dara ka negriežās,kam tev salons vēl aukstāks vajadzīgs..uzsilst un pamazām sāk ventilators darboties,tas protams ja ir ieslēgts uz automātisko režīmu ja piespiedu režīmā nedarbojās tad darbs elektriķim..
garaamejoshais (2010-11-30 16:27) passatam ir daudz modelji:)) gadu hotj uzraksti, bet viens no variantiem vareetu buut, ka taads relejs izbeidzies, kas nak pie taa ventilatora, mersim piem es lietotu taa arii neatradu.. bet vainas varbuut daudzas, vajag aizdziit pie tada kas maak taisiit, vins pateiks preciizi, jo kaa jau te mineeja vaines varbuut 100 un 1 .. bet ja buutu totalizators, es liktu uz to relejinju.. mosh vnk kontakts kautkur slikts, bet uzsilstot metaals izpleshaas nedaudz un kontakt atkal paraadaas.. bet nu jebkuraa gadijumaa, bez meistara njerazbirjoshsa, un pasaakums var buut daargs
kuks10 (2010-11-30 16:34) es lieku uz slēdzi..
JurisK (2010-11-30 16:53) A es - uz oglēm un ogļu putekļiem. Vai tik autiņš garāžā aukstā nestāv? Jebkurā gadījumā - netīrs motosrs, elektriķi vajaga!
walmets (2010-11-30 18:41)
Pareizi kautas saka, tur gultņu nav!!!
Manam pasātam arī tā mēdz gadīties, nākās slēgt 4 ātruma režīmā, tad aiziet.
Bieži arī mēdz čakarēties slēdzis, zūd kontakts.
riks (2010-11-30 19:28) vasaras elje elektromotorā?
Ariveco60 (2010-11-30 21:05) Skatoties,kura gada auto!Var būt gan slēdzis,gan motoriņa oglītes,gan papildpretestība!
VisuNauduMocii (2010-11-30 23:28) ozj peec nekontakta... shtepseljos....
av2 (2010-12-01 07:28) 10 minuutees jebkurss daudzmaz normaals autinnu remontu shops to pateiks tev.Jo te nodiagnisticeet to nev iespeejams. var buut kas supervienkaarss, kaa slikts elektro kontakts kur, kaa arii kas daudz daargaaks.