auto remonts
pirms nodot auto remontā, sazvanījos ar meistaru, noskaitīju labojamos defektus, kurus atrada citā (prestižā) garāžā. vienojāmies par darba cenu-200. jo visas detaļas es piegādāju.šon meistars zvana- gatavs-piķo 330, jo es tev tur par savu naudu salēju antifrīzus, eļļu (manā dzinējā ietilpst tikai ap 5l-DD) un motoriņu ieliku vējstikla tīrītājam.
Man ir vēl vismaz 1 normāls meistars, varu atļauties sadarbību zaudēt.
Tomēr gan jau labticīgi piķošu.
Jūsu taktika?
dumbers vucis-vislabākā atbilde.
JurisK Bez liekaam runaam piekriitu garaamejoshaa un Vucis komentiem pilniibaa! Slikts meistars!
nenopietninopietna2
Nu, ko darīsim...? Kad atradīsi naudiņu, tad dabūsi autiņu! Es nekur nesteidzos."
Labāk autoram būtu strikti pateikt: "Es nevienam ar pašadrbību neliku nodarboties un šķidrumus pats jau vakar nopirku. Maksāt dubultā netaisos."
Bet, cik saprotu autors jau ir samaksājis un servisa vecim niķis rokā... Turpinās savus stiķus arī uz citiem klientiem.
pinkainitis JuriK, jautājuma uzdošanas brīdī vēl nebij sapiķots. Palasīju pirmos viedokļus un izbraucu pie meistara un pažēlojos, ka cenas paaugstinājums pārsteidzis mani nesagatavotu. Atradām "kompromisu". Bet servisa vecīts ir uz šito, jā. Turpmāk sadarbošos, ja pavisam ne1 citu masteru neatradīšu.
Greens vēl jo vairāk, ja nav svešs cilvēks varēja sazināties. manuprāt var dot otru iespēju, bet brīdinot par zaudētu klientu, ja liks pēc darba savus ciparus nesaskaņojot ...
kuks10 nosauc to meistaru ,lai citi tur nebrauktu..ieliec antireklāmā ..?!))
labais1970 Nju vecit tevi paņēma un apčakarēja es gan ne santīmu vairāk nedotu ka tika norunāts, neviens viņam neprasīja to darīt, ko bijat norunājuši,ja normals meistars tad uzzvana un ar klientu saruna ko darit mainit vai nemainit ,tapec autio remonteju pats neuzticos nevienam servisam un nav neka tada ko nevaretu izdarit pats
typhoo
Man shoriit zvana meistars (puikas auto staav servisaa) un saka, ka gribeetu ieliist pakaljeejaa supportaa, jo nepatiikotkaa tur darbojaas rocenes mehaanisms. Runa bija ka savediis kaartiibaa aizmugures bremzhu skavas, kas ir iecepushaas, bet pashu suportu mehaanismu un cilindrus neaiztiks.
Par cik vinjsh redzeeja, ka pie viena vajadzetu izdariit vairaak, kaa esam runaajushi, vinjsh zvana un prasa manu akceptu.
Taa luuk jaastraadaa...
none
typhoo, bet šādi servisa onkuliņi taču jūt amatierus (īpaši riska grupu-babuļus) kā suns gaļu! Tevi, protams, nečakarēs. Mani aptiekā vai optikas bodē arī neapčakarēs.
Tieši šādu onkuliņu dēļ jau arī juristiem utml profesiju pārstāvjiem darba nekad nepietrūks.
lett Galīgi garām!!! Normālam meistaram pirms ko mainīt jāsakomunicēt ar klientu un jāsarunā kas vēl atrasts, tā maiņas cena un vai vispār klients to grib mainīt! Es vairs neietu uz to kantori!
lett PS. Vismaz pasaki, kas tas par kantori, lai citi zin, kur neiet...
tiritomba
a kas tas "kaktu dakteri"?
visos, pat daudzmaz kaktu servisos, remontus saskaņo ar klientu. pat tādu elementāru lietu kā logu šķidrums vai antifrīzs, nemaz nerunājot par eļļas maiņu vai gaisa, degvielas un pārējiem filtriem.
arnisb stāsta viens paziņa-zvana brālis no UK strādā autoservisā,Latvijā no auto daudz neko nesaprata, kā nomainīt eļļu kārbā tādai un tādai mašīnai, un tādus gadījumus vairākus viņš man stāstīja. Tur labi pelnot!
trimmers
tagad tev būs mācība! un tā kā zini maksā naudu.
es tava vietā teiktu ka tie papildus darbi man nav vajadzīgi.lai to motoru ņem nost,bet šidrumus lej atpakļ vecos.
minkins Ir arī IU ir servisi normali ir bēdīgi kantorīši. Šī situācija neievietojas nekādos rāmos. Normālā servisā-darba pieteikums- pēc tehnoloģiskā kataloga nosaka darba ilgumu atiecīgo detaļu vai mezglu nomaiņai reizināts ar stundu tarifu+ ekspluatācijas materiāli(tīrītājivai citia autoķīmija-parasti2-3ls)- tā būs cena. Ja ir slēpts defekts -telefona zvans vienojamies daram. Manas domas pameklē citu servisu.
av2 Remontos VIENMEER uzpeld veel defekti. Meistara klluuda, ka nepazvaniija, un nesaskannoja. Es vienmeer zvanu.Ta teikt, negribi antifriizzu, ieleju uudeni .Papildus informeejot par iespeejamam sekaam. Elementaari.
piekraste Nu tad pikko un nepiiksti, ja jau labs vinns Tev meistars:)) Naakossreiz buus maaciiba:)))
panda1515
Normālos servisos visu saskaņo ar klientu ja izmaksas pārsniedz atrunāto summu.
Katrā ziņā es pateiktu ka man antifrīzs un eļļa jāmaina nebija un nemaksātu ne kapeiku pa virsu. Pateiktu ka pirms nedēļas bija ieliets tikko jauns šķidrums. Viņi antifrīzu var izliet un ieliet atpakaļ to pašu veco....piedevām antifrīzs maksā 5l- ap 6Ls...motoreļļa max pussintētika 16Ls -5L. Tā kā Tevi ir apjājuši pēc pilnas programmas. Par logu motoriņu pateiktu lai liek atpakaļ veco.... :)
2011-08-12
inge Antifrizu un motorellu jau var pats samainit,nav vajadzigs,meistars. 2021-08-04 00:16
Skudiss Pipec. Defektē vienā servisā remontē pie cita un cenu grib no abiem piedāvājumiem lētāko. Tā vajag šiem kapeiku p.... Un ka kāds grib uzklepot varu pateikt, ka esmu strādājis "prestižā" servisā un tur divi mehāniķi detektēja vienu auto un starpība remontu izmaksās bija 1000. Jo vienam defektu praktiski nebija otram viss auto bija defektos. Šoreiz taisnība bija pirmajam ja kas. Ja baidies, ka apčakarēs ej mācies par mehāniķi un pats skrūvē. Ietaupīsi arī uz darba izmaksām, visos ārējos gadījumos katram mehāniķim savs viedoklis. Vai variants Nr 2 izticies tikai vienam un kā viņš saka tā dari. Mazāks stres un labāks miegs. 2021-08-11 08:41
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 40 (kopā 40) |