Akumulatora lādēšana

iedeva man retro lādētāju ar ampēru (vai kā tos figņus sauc) regulatoru - tb cik jāgriež tas kloķīts (uz cik ampēriem) lai auto aklīti lādētu?!

Jamamoto31    4 Klasiski akumulātors jālādē ar 0,1 strāvu no akumulatora kapacitātes un aptuveni 14 stundas. 60Ah būtu jālādē ar 6A stipru strāvu šo laiku. Svina akumulatoriem ļoti nepatīk pilna izlāde un izlādētus tos nedrīkst nemaz turēt. Vēl akumulatora uzlādes pakāpi var noteikt pēc alaktrolīta blīvuma. Tas gan ir baigas čakars un parasti beidzās ar skābes izēstiem caurumiem biksēss !!! Var kontrolēt arī ar ciparu multimetru spriegumu. Pilnīgi uzlādēts akumulators dod 12,5-12,8V un elektrolīta blīvums ir 1,25-1,29kg/l. Izlādēt akumulatoru nevajadzetu zem 11,8V. Tā protams ir teorija. Praksē, ja aķītis negriež starteri, rad uzliek ladēties ar 5-6A uz nakti un no rīta šķiļ tik autiņu klāt un brauc !!!

av2  1 2 Kas par akkiiti ? (skabes, VRLA gel , sausas) Skaabes laadee 1/10 no ietilpiibas . Gel un sausajaas var vairaak kaccaat iekssaa.

garaamejoshais      biskin pagriez t ripuliiti.. citaadi ja pagrieziisi daudz, saaks vaariities aatri

NightFlight    1 starp citu tas varetu but visai neslikts ladetajs...
bet vis parejo Jamamoto31 (2011-02-08 10:25) jau pateica

minkins      Ja tas ir vecais padomijas lādētājs tad var būt divi rādītaji -V- un -A- . pieslēdzot akomulātoru voltmets parādīs sprigumu akomulātorā -ja pilnīgi tukšs-0- pilnībā uzlādēts 13.6v. Uzlādes strāvu pārēji rakstītāji minēja ļoti pareizi1/10no ietilpības .

slaids  1 4 Vēlams lādēt ilgstoši ne vairāk par 4 A !
Skābes akumulatora lādēšana ar lielāku amperāžu noved pie plšu pārklājuma uzkaršanas un sabrukšanas !
Līdz ar to veidojas akumulatora apakšā īssavievienojums kurš ātrāk nosēdina akumulatoru .Ja uzlādējot akumulatora sāni paliek karsti ne silti , tad tas norāda uz viņa beigu galu vai par lielu A !
2013-05-26

Modris_D  4   Vēl jāatceras, ka sākot lādēšanu, jāseko tam, lai uzlādes strāva nebūtu pārāk liela (vēlams līdz 5 A), bet akumulatoram pakāpeniski uzlādējoties, strāvas stiprums samazinās, tāpēc, ja lādētājam nav strāvas automātiskā regulēšana, tā jāpieregulē ar potenciometra rokturīti, lai uzturētu strāvu 5A vai tuvu tai. Parasti ar 10 stundu lādēšanu pietiek, lai Aku būtu labi uzlādēts. Bet gadas, ka pēc 1 st. lādēšanas izskatās, ka Aku uzlādēts... Diemžel, tas nozīmē tikai to, ka šim Aku mūžs ir beidzies. 2013-05-28

profesionalis1970    4 akumulators jālādē ar vienu desmito daļu A no tā kapacitātes 2013-05-30

natural    1 parasti lieku uz 5 ampeeri, nu tad vismaz akjiits neuzkarst. bet nu teorētiski, visās grāmataas ja ir pilniigi tuksh akjis iesaka 6 ampērus. 2013-06-02

lapsa_13    1 Pilnīgo sviestu te muldat...jā,vēlams ir lādēt ar 1/10 daļu no aķa ietilpības,bet praksē tas darbosies tikai daļēji. Visa pamatā tomēr ir lādēšanas spriegums,kuram jābūt striktās robežās un tās ir 13,8-14,5V...ja būs zem šī rādītāja,tad lādē kau veselu nedēļu,aķis neuzlādēsies,ja biškas virs tiem 14,5V,tā sākas plašu noārdīšanās un aķis agri vai vēlu,bet aiziet pa skuju taku. Kas zīmīgi,tiem vecajiem lādētājiem A skala ir pietiekami graduēta,taču V(sprieguma) skala tik rupji sadalīta,ka bez papildus voltmetra labāk vairāk par pusstundu nelādēt. Kas par modernajiem lādētājiem,tad tie automātiski lādēs ar konkrētu spriegumu(V) un amperāža(A) būs mainīgs lielums. 2013-06-02

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu