pasāts lāgā neiet

vai 2 litru 16v wv passat 1991gada motoram mehānisko iešprici var nomainīt pret elektronisko?

typhoo (2011-02-13 19:27)      Droshi vien. Tikai nez vai tas ir finansiaali sapraatiigi. Jo to pashu Passatu arii var par lidmazhiinu paartaisiit, tikai to neviens nedara, jo labaak lidos un leetaak ir izgatavot iistu lidmashiinu.
Cik saproptu, pats to nedariisi, citaadi taadi jautaajumi netiktu uzdoti.

minkins (2011-02-13 19:57)      Nav problēmu, tikai tas maksās dārgāk par aoto.

arturka (2011-02-13 22:12)      iesaku uzčipot tagadējo i būs raķete :)

jollyroger (2011-02-13 22:26)      36 gadu vecuma cilveeks uzdod taadu jautaajumu
tas pasaats maksaa 500 ls, ko no taa var gribeet

vilks28 (2011-02-14 00:33)      Ir labs serviss,kur to dara ``TOLMETS`` saucas,kautkas ap100 ls sanāks

JurisK (2011-02-14 04:04)      Tas buus nepamatoti daargi un neko iipashi nedos. Autinjsh vecs un motors padilis. Labaak nonjem galvu, piesliipee vaarstus, un nosliipee galvu, gan nepateikshu, cik daudz var sliipeet nost, bet kaadu 1mm droshi, tas kompensees nedaudz padilusho motoru. Tas arii maksaas diezgan, ja pats nedariisi lielaako dalju darbu. Bet vismaz kaada jeega.

garaamejoshais (2011-02-14 08:35)      Tak sito paardod un nopeerc taadu kuras jauda apmierina

walmets (2011-02-14 15:30)      Ne vienmēr tie jaunie autiņi ir labāki, ja tie nojuks, tad izmaksas būs daudz lielākas nekā šim passātam. Gribētu gan redzēt kā var uzčipot mehānisko š`prici.
Prātīgākais būtu mainīt visu mašīnu ar elektrisko ieš`prici vai nu vēl donoru iegādājoties, tad vb, bet vai tas to vērts???
Remontēt dzinēju ir diezgan bezcerīgs gadījums, tas neatmaksājās, jo daudzas jaunas daļas ir lielas krutkas(tie pat gredzeni)

kuks10 (2011-02-14 18:54)      man arī bija passats 91.g.un esmu laimīgs,kad vairs nav...)))mašīna laba,bet meistari..(((vai atmaksājās..?piekrītu par donoru !!!

crazzy (2011-02-18 00:54)      :D gudrinieki... Tāda sajūta, ka jūs te remontējat auto ne vecākus par 2000. gadu.
Motors, protams, ir lielākā vai mazākā mērā padilis, bet te ir runa par mehāniskās šprices (K-jetronic) izraisītām problēmām. Ir trīs varianti. Pirmais: uzstādīt programmējamo vadības bloku ar pārējiem visiem ļiberotiem (šitam ietektu krievu Janvarj). Otrs variants: piemeklēt no kāda modeļa digifantu, bet var rasties problēmas ar aizdedzes kartes un motora īpatnību savietošanu. Trešais: vnk savest kārtībā esošo šprici.
Pirmais un otrais variants ir padārgs, ja pats nedara.
Trešais ir vislētākais un vienkāršākais.

eriksons24 (2011-04-02 22:35)      pasi ar tadu motoru gonkojam.3 galvenas varbutibas-filtrs,degv,suknis un spiediena regulators.to vajadzetu parbaudit.suknis auksts var iet.,uzsilstot zud spiediens.sp.reg.regule klapes pacelsanas pretestibu- lai nav par maz un daudz.savukart klapes paceliens bendzas daudzumu no sprauslam.viss saistits savstarpeji.baudi spiedienu pie spr.gaLVAS.NE MAZAK,KA5atm.un cik l.degv.izdod 1 min.apm.3 l

Yupiter (2011-04-03 15:08)      Mehāniskā iesmidzināšanas sitēma pamatā ir ļoti vienkārša. Kā jau nosaukums vēsta, tad pārsvarā viss tajā ir mehānisks un uz vakuuma caurulītēm balstīts. Atliek apciemot Bosch servisu Rīgā un savedīs visu kārtībā. Pašam kādreiz bija audi, ar kuru bija problēmas, bet Rolis saremontēja. Var, protams, vēl atrast Zalcmaņa grāmatu "benzīnmotoru iesmidzināšanas sistēmas" un pats ķerties pie remonta - drīzāk jau bojātās detaļas apmaiņas.

mezacilveks (2011-09-23 16:09)      nu aftermarket vadibas bloks +sprauslas + darbs+reguleshana>1000ls..
P.s vienigi pardodod vadibas bloks noderes citam auto:)

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu