Kur kokvedējam "SISU" pārbaudīt kompjūteru?
Ir aizdomas ka kompis cakareejaas ! Raada displeja INJECT DEFECT !Jutu ka truukst svunka ! Kaa neka 480 Zs jaiet ka veetrai buutu !
mbalss25 (2011-02-19 18:21) Karoc vajadzeetu zinaat kuram ir taada programma lai to izdaritu !
derevnja10 (2011-02-19 18:22) meklē Sisu oficiālo pārstāvi,tiem vajadzētu zināt
derevnja10 (2011-02-19 18:34) vēl var mēģināt runāt ar tiem,kas kompus tjunē,tiem vajadzētu būt saprašanai
mbalss25 (2011-02-19 18:43)
Bet man vajag realu diagnostiku ! Lai parbauda iesmidzinaasanas spiedienus un visu pareejo !
Tadi gudrisi jau netrukst TJUUNEETAAJI ! (nekaa personiiga )
Edg (2011-02-19 18:45) Diez vai kompī būs ķibele, drīzāk augsspiediena sūknī. Tad jau pameklē kurš nodarbojas ar augsspiediena sūkņiem tepat LV. Viens tāds ir dīzeļcentrs uz Bukaišu ielas, taču var gadīties ka kraveniekus tur neņem pretī tikai vieglos un komerctransportu. Bet noteikti ir kas to dara, vajag tik meklēt.
krauklis966 (2011-02-19 18:48) Jåbrauc uz VOLVO centru, varb°ut zėni var pal°idzėt. Tå pati Zviedru firma vien ir
mbalss25 (2011-02-19 18:54)
Tur naak 4 spoliites pie katras forsunkas ! A varbuut viena no spoliiteem reaali cakareejas un tapeec taada huina !
Sitam nav augstspiediena suknis , vinam ka nakim taads ar roku uzpumpeejams pie baakas ar filtrinu !
Un tad veel vinam ir tikai sadedzinaasanas kamera , nav pa tieso ble !
Apnicis jau taa nav brauksana ! Kautkas pietruuxst !
mbalss25 (2011-02-19 19:17) Atvainojos 6 spoliites !
Edg (2011-02-19 19:25)
Dīzelimm nav augstspiediena sūknis? Apsveicu, tad jau esi ko jaunu izgudrojis. Vari iesniegt savu teoriju Nobela prēmijai fizikā, mož nospīd un tad jau par iegūto piķi varēsi jaunu SISU iepirkt. Koroče pat jaunajiem piektās paudzes dīzeļiem ar COMMON RAIL iesmidzināšanu ir arī agstspiediena sūknis ar vismaz 600 bāru darba spiedienu. Bez tā nu neviens dīzelis nu nekādi. Atšķirība no sistēmas ar parasto augspiediena sūkni ir tāda ka spiedienu ta kačā visu laiku, a smidzinātāju atver, vismaz cik noprotams tavā gadījumā, elektriski un noteiktā laikā ar maināmu iemidzināšanas leņķi. Tā ka čakars var nebūt spolēs vien bet sūdīgi strādājošos smidzinātājos. Īsāk sakot nelej netīru soļķi bākā noķīlās tāpat kā parastās sprauslas.
Vēl, tā kā eiropas autiņiem pārsvarā šīs sistēmas tiek ražotas BOSH tad nu pakonsultējies vien tajā pašā Bukaišu ielā. Vismaz tie ir BOSH pārstāvji pa tiešo atšķirībā no citiem kaktu servisiem kuri noņem daļas un ved remontēt uz to pašu Bukaišu ielu. Kā saka muļķus ķer.
Paskaties kas ir ražojis doto sistēmu vai motoru un meklē konkrētu pārstāvi. SISU pats neražo motorus saviem autiņiem. Tie var būt CUMMINS, MB gan arī SCANIA.
Parastie bijušie kolhozu mehanizatori šo sistemu pārbaudīsanai nederēs.
Un lūdzu neizgudro jaunus dīzeļu darbības principus, tev tam prātiņa nepietiek, esi jau pierādījis.
Kimko (2011-02-19 20:56)
Ņeher kreiso saļarku liet iekšās autiņam, tad nerādīs, ka sprauslām kirdik :D
Bija Ogrē kādreiz Silva Serviss, kurš tā kā skaitījās SISU serviss... bet tagad tur laikam arī kirdik viss. Edg drēbi runā par SISU dzinējiem. Jebkurā normālā diagnostikā pateiks kas par probzu. Un jā... man arī bija atklāsme, ka dīzeļam uz SISU NAV augstspiediena sūknis :DDD
Autors laikam tikai ar rokas kurbuli darbināmu Otto Diesel tipa dzinēju līdz šim braucis :DDD
velossniegt (2011-02-19 22:08) Nu pārbaudi vai visur pienāk normāli spriegums un ir normāla masa ir nācies redzēt, ka nav normālas masas viss jau ir absūbējis un sākas gļuki. Kompis ari normāli nestrāda ,ja nav pilns spriegums ,pie slikta kontakta tas arī mēdz būt.Ja tagad ir gļuki pie šiem mīnusiem ,pārbaudi visus filtrus, lai arī cik liela degvielu ,tā pie šiem mīnusiem neder - nekam. Neticu ,ka kompī ir gļuki, drīzāk kaut kas ir apsūbējis vai piesalis.
mechanik (2011-02-20 12:14) Pie manis var,
av2 (2011-02-21 11:45)
gadiijuimaa vinnam nav turbiina ar dzeseetaaju? Parasti, kad nav jaudas, turbiinas savienojumi, trubas, vai pats dzeseetaajs kautkur ir caurs. Vai arii boost spiediena sensors mello. Nu tas nu taa, ja ir turbo motors.
Suuknis noteikti ir, tikai ne kaa veciee , biibeles izmeeros , bet mazinnss, puiss tejas glaazes izmeeros. Bet tas suukniitis vai nu iet, vai nu neiet. Nav videejs staavoklis. Ja reiz vari iedarbinaat normali.
Driizaak vel skaties vissu degvielas liiniju saakot no baakas, trubas, filtri vissi.Arii gaisa filtru noteikti apskaties.Nesen man te bija gadiijums ar Setra autobusu, gandriiz jaunu.Tiessi gaisa filtra(tur vinnu ir kaadi 6, mazinni) deell nevilka nevelna.KOmpis taa arii " bllaavaa" - nav skabeklla motoram :)
mbalss25 (2011-02-21 16:24) Vinam virsuu ir iesprice ! Suukniitis ir ar roku sapumpeejams mazins (duures lielumaa), bet to jau nomainiiju ! Gaisa filtru pirms meenesa arii jaunu ieliku ! Nomainiju abus degvielas filtrus !
Popo (2011-02-24 20:30) Varbūt gaisa mērītājs vainīgs!
DKW (2012-01-27 21:25)
Nevajag brukt virsū autoram. Augstspiediena sūknis, kā atsevišķs agregāts, var arī nebūt gadījumā, kad katra sprausla ir kā mazs augstspiediena sūknis!!!
SISU ir gauži mazs ražotājs un būtu vajadzīga izejas infa kāds ir dzinējs un šprices ražotājs. Nākamnedēļ manā rīcībā būs kravenieku diagnostika, tikai neatceros, vai tur datu bāzē ir SISU. Bet katrā ziņā var veikt OBD testu, vai pēc štepseļa izpīpēt "mātes" organismu.