L200 dzinēja bojājumi pēc eļļas maiņas
Uznemumam vairaki L200 neilgi pec elles nomainas (500-1000km) aprauj šales vai pat parluzt klokvarpsta,nobraukums(5w-40 statoil ella)JurisK (2011-02-27 09:58) Kaut kas nedzirdeets! No aukstaa laika un elliigi brauceeji?
zimzum (2011-02-27 10:04) :D Vai nu kaads ruupniicas defekts, ja vienaadi nobraukumi, vai nu ellja pilniigi pakaljaa! Toch nedzirdeets pasaakums. A servii ko saka?
patriks1970 (2011-02-27 10:29) man domāt ka nelāga eļļas filtri iedēstīti pie eļļas maiņas... varētu būt ka nepietiekamas caurlaides vai vienkārši krutka
L200 (2011-02-27 10:32) Servi saka ka nemaina laicigi ellu bet maina gan.varbut tiesam vainigi brauceji,mezistrades meistarijo irvel viena lieta ko vini atri piebeidz proti sadales karbas kede sak lekt pari zobratiem tas jau vien liecina par brauksanas stilu. Meistari kuri slipeja klokenes saka ka prieks tadam slodzem klokene par svaku un sales ari jamaina jau savlaicigi.
vilks28 (2011-02-27 10:39) Es nedomāju,ka tā ir eļļas vaina jāārda vaļā un jāskatās,ticamāk,kas cits piemēram filtrs ,kanāli ,var gadīties,ka brākis.Moš paši nojājāt,tagad kad sals ,tas nav grūti!
kritejs (2011-02-27 10:39)
Ja mirst viens dzinējs tad sīkums, bet ja vairāki un pēc eļļas maiņās tad tas tiešām nozīme, ka vaina ir saistīta ar eļļu vai filtru vai arī ar pašu eļļas maiņu, izmantots skalotājs utt.
Kādu auto aizvest uz citu servi un pajautāt viņu viedokli.
P.S. a ko tie šoferi tikko uzkāpuši iekš auto, pirms tam auto ar auto dāmas braukušas?
lauda (2011-02-27 10:56) lai vai kaa es statoil necieniitu(pat vinju kafiju nedzeru ),bet shoreiz ellja nebuus tas iistais ceelonis.
JurisK (2011-02-27 11:32) Ziemeljzemees diizeljmashiinas kaa no riita iedarbinaas taa straadaa visu dienu. Degviela teereejaas minimaali tukshgaitaa, toties dzineejs vienmeer silts. Vismaz peec iedarbinaashanas nevar dot virsuu pilnu slodzi, shaales ir dzirdeets, ka aprauj deelj aukstas eljljas.Vajadzeeja aizvest elljas paraugus uz paarbaudi taam noklapeejushajaam mashiinaam - varbuut nemaz nenomainiija ellju?
zimzum (2011-02-27 12:13) nu nezinu man bija Pajero 2.8 diizelis, dzineejs bija ideaals, nekaadu probleemu nekad! braukshana arii ne pie vainas. Jo tika speeciigi dziits pa mediibaam.
nenopietninopietna2 (2011-02-27 12:53) Priekš tam ir eksperti, kas pateiks vainu! Un uz viņu slēdziena pamatu varēsi cīnīties tālāk par naudas piedziņu no vainīgās puses. Ja pats būsi nobeidzis autiņu ar savu brauksānas stilu, tad nu nēko... jāsūkā ķeppa!
Edg (2011-02-27 13:25) Ja defekts ir gadījies vienu reizi tad brāķis. Bet ja regulāri un pēc eļļas maiņām tad varu ieteikt vienu, nečakarē santīmus un sūti autiņus servisā uz oficiālo servisu. Nevis uz kaktu servisiem pa lēto. Vaina būs nepareizā, ražotāja nerekomendētā eļļā. Un nav nozīmes kāds ir eļļas ražotājs. Es pats reiz kādu brīdi braukāju ar VW LT 46, tad nu viņam bij tikai viena eļļa no viena ražatāja un ta pati pilnībā sintētiskā. Ar citām jau servisā neieteica jo esot ziepes. Tā kā auto ir uzņēmuma tad arī neviens neņēmas riskēt ar papildus izmaksām. Kaut eļļa bij 3x dārgaka, toties arī servisa intervāls arī tikpat reizes garāks nekā parastajām eļļām, rezultāts- viennozīmīga ekonomija. Jo nav jāmaksā par divām liekām maiņām un diviem filtriem. Tas pats arī attiecas uz palielinātu izdilumu, nepareiza eļļa dilst acīs skatoties :) Tāpat man reiz bij RENAULT, tad nu jamajam pat ātrumkārbai ir tikai viena iespējama eļļa no ELF, citi ražotaji nemaz pat līdzvērtīgu maiņai netaisa, tad vari pats iedomāties ja tadam ieliesi ko citu ar kadiem rezultātiem sliktakajā gadījumā vari rēķināties, ja nepaveicas. Tā nu tas ir kad mūsdienās ražotaji savus izstrādājumus mēdz ari piesiet konkrētam piegādātājam un patērētājs tur daudz ko nespēj mainīt.
Ari_iwars (2011-02-27 13:30) Hmm, iespējams ka pie elļas maiņas tika izmantots motora skalotājs un tas atrāvis vaļā pielipušos mēslus kuri pēc tam aizdirsuši eļļošanas kanālus. Ir bijuši gadījumi
walmets (2011-02-27 13:38) šāda figņa var notikt, ja karterī tiek nedaudz ūdens. Dzinējam darbojoties, tas izjaucās pa visu dzinēju un kad tiek noslāpēts, daļa paliek arī uz šālēm. Aukstumos tas protams piesals. Darbinot dzinēju, šāle var tikt aprauta. ūdens piejaukums var būt pat niecīgs. Šī ir viena no versijām bet nav izslēkts arī eļļas brāķis vai pēdējā stadija šālēm.
NightFlight (2011-02-27 15:24)
statoil ellas neesot diez ko labas (pats censos izmantot shell vai texaco).
un pati par sevi ellas maina ir tik primitiva operacija, ka katrs soferis, kuram rokas no pakalas neaug, to var veikt patstavigi, ja pieejams pacelajs vai bedre. mainot ellu gan der pieverst uzmanibu ne tikai SAE, bet ari API klasei.
bet anyway sis gadijums ir nonsenss. viens no iemesliem varetu but udens (tad ella putojas) vai ari "dosana pa pedaliem" aukstam dzinejam. dizeli vispar ir jutigaki pret temperaturam, tapec iesaku pirms brauksanas pasildit dzineju un pec "gasesanas" laut nedaudz pastradat tuksgaita (pedejais attiecas uz turbinam, jo nonem termiskos spriegumus), nevis uzreiz izslegt dzineju...
Maxx (2011-02-27 20:36) jaunākām mašīnām parsti ieteikts ir 5w30! it sevišķi šoziem,bet arī 5w40 nebija jābūt nekādām problēmām! ja vien ir nomainīta eļļa,ne tikai apmaksāta!! var jau pačamdīt ar pirkstiem,laba eļļa ir slidena,a izstrādājusies bik abrazīva un vēl...sintētikai izstrādājoties,tā sāk strauji zaudēt eļļas līmeni!! var arī pēc tā vadīties ,kad ieteicams eļļu mainīt! a klopi parauj dēl aukstiem motoriem un lielas slodzes uzreiz!skalots motors arī bieži pie vainas!
vilks28 (2011-02-27 20:46) Edg, vot tikai nevajaga par oficiālajiem servisiem,te tirst...
minkins (2011-02-27 22:08) Ar statoilu es neielaizhos pat degvielaa kur nu veel ellaas. Tomeer ja luuzt klokjenes un sadales kaarbas,tad paveero brauceejus, vai pa mezhiem brauc ar jau siltu motoro un kaa izmanto pazeminaatos paarnesumus,ja vispaar izmanto. Nepreiza paarnesumu izveele smagos apstaakljos,veel piekrautu l200 var nokaut. Interesantaakais ka vinjsh velk un iet, bet cik ilgi. Un veel varbuut jaizmanto ellas kas paredzeetas lielaam slodzeem.