Pazūd pārnesums automātiskajai kārbai
Automātiskā atrumkārba , dīzelis - braucot pārlec uz displeja no D uz 2 un 3 , un tad - pazūd ātrums . Nobraucu malā . izslēdzu , iedarbinu ,- aiziet it kā atkal normāli - ?vivija33 (2011-02-28 10:26) Nekas labs tas nav...man bija līdzīgi,pat diagnostikā neko neuzrādīja,turpināju braukt,līdz nojuka...izrādās sūknis,kas ir iekšā atrumkārbā,nedarbojies,kā rezultātā par remontu prasīja 1200ls!
Maverick (2011-02-28 10:50)
Sūdīgi :(
Krāj naudu - nu kādu tūkstoti ... :/
zimzum (2011-02-28 12:13) Vai nu kārbas eļļas sūknis, vai arī sajūga mehānisms. Man bija līdzīgi un tad nācās mainīt "roljivoje stipljenija" tobis kaukāds rullīšu sajūgs. brauc kāmēr noklāsies, tad jau manīs, bet lēti tas nav!
velossniegt (2011-02-28 20:55) Salauzt var ,ja aukstumā neuzsildot sāk strauji bērt ogles, eļļa bieza un tad vainu saplēš filtrus vai arī citu ko salauž. It sevišķi ,ja uzreiz ir jābrauc kalnā, pa taisnu gabalu sākumā jābrauc lēnāk ,lai uzsilst ella.
JurisK (2011-03-01 05:47) Par automaatiskajaam kaarbaam vispaar - diivaini, bet veel aizvien Latvijaa tas skaitaas kaut kas neparasts, lai gan taa pati mehaaniskaa vien principaa ir, ja neskaita paarsleegshanas mehaanismu. Servisi uzliek baigos cenjnjikus, izmantojot bla-bla-bla metodi. Bija shii teema aprunaata pirms laika ieksh iauto. Ja jau kaads dzhons Amerikaa taas kaarbas remontee ij ausi neceljot par to ekskluzivitaati, kaapeec tad Latvijas vanjkas un janciishi rauc pieri grumbaas un pljaapaa par 3-ciparu skaitljiem?
av2 (2011-03-01 07:28)
Hmm, braucu jau kaadus 15 gadus ar automaatiem, un jaasaka godiigi, vinnas liek iekssaa mehaaniskajaam kaarbaam vissos parametros.Arii ekanomiskumaa, jo ECM tomeer ir gudraaks :) Nekad neviena nav nobirusi no zila gaisa. Jaataisa laiciigi servissi, japasilda ziemaa,nedriikst paarkarseeet nenormaali bukseejoties , vai bez dzeseessanas sskkidrumaa braucot , tas viss. Lielo autobusu kaarbas (Alison)iet pat liidz 400.000 miles. Autinnus gan tik ilgi nekad neesmu nobraucis, bet liidz 150.000 ml. iet kaa jauni , parasti.
Ja kaarba pati saak paarleegties, jaauztaisa diagnostika. Biezzi vaina ir bojaatos vados , vai sstekeros , no kaarbas uz compi.Varbuut pazuud sensoru signaali no ieejas, "turbiinas",, vai izejas apgriezienu sensioriem , vaia rii passi sensori ir bojaati. Diagnostikai to vajadzeetu uzraadiit, jo viss ierakstaas vis ECM atminnaa.
MazaisPrincis (2011-03-01 13:00) Man automāts šādus pigorus taisa, ja ir ticis noslāpēts ne parkingā. Piemēram - izbraucu no garāžas, ielieku neitrālajā (nevis parkingā) un auto noslāpēju. Ja pēc tam vienkārši piestartēju, tad sākās šādi pigori. Parasti apstājos, ielieku parkingā, aizslēdzu, atslēdzu un viss notiek.