droshas un ekonomiskas braukshanas pamati...?

ir doma savietot patiikamo ar lietderiigo - piedaavaat ievadu subj.
jo reizeem paskatoties, kaa laba dalja brauc, parunaajoties - taa bilde raadaas padruuma. lielai daljai izpratnes par subj nav nemaz - briiziem pat shur tur lasaami fantastiski jautaajumi no seerijas "man ir aizmugures piedzinja, pasakiet, ko dariit ja uz slidena celja saak sanest?" :-O
nu, pats gan neesmu starptautiskaas klases sporta meistars rallijaa, bet shii teema mani interesee, un pa gadiem pie shaadaam taadaam zinaashanaam un atzinjaam esmu nonaacis.
ziemaa briivaais laiks ar itkaa ir, vareetu papelniit kaadu kapeicinju varbuut shaadaa celjaa?
ko tauta domaa - vai ir jeega? buus pieprasiijums?
PS doma ir tieshi par subj - t b cilveekiem ar tiesiibaam, nevis apmaaciishana no "0"...

garaamejoshais (2011-09-26 14:45)      Ja pats neesi nekaad sbaigi labais gonschiks tad diezi vai...

A tiem kas grib ieguut zinaashanas, iesaku palasiit S.Zasadas graamatu "Drošs ātrums"

riks086 (2011-09-26 15:10)      Piekrītu tam, ko saka Ivans_neBargais 2011-09-26 10:51

Evora (2011-09-26 16:06)      Un ar Tavu mašīnu? Jo ja nu kas, tad atbild instruktors? Jo tie, kas nodarbojas oficiāli, tad arī garantija kaut kāda, ja apmācāmais noskrambā, tad labo drošas braukšanas skola savu auto.Un kā tad būtu Tavā gadījumā?

typhoo (2011-09-26 16:38)      Netipiski, bet atziishu, ka ir lietas, ko droshi vien nemaaku vai arii zinu teoreetiski, bet ekstreemas situaacijaas diez vai maaceeshu pielietot.
Un viena lieta ir zinaat un prast to dariit uz kaada placha vai tuksha celja posma, kad to dari izmeegjinaajuma variantaa, riskeejot sabliezt savu auto pret kaadu apmali, stabu vai koku, jeb ielidot kaadaa graavii un cita kad to daudzaas nodarbiibaas iedzen refleksu limenii pieredzeejis speciaalists un sleegtas, droshas trases kuraa iespeejas sabojaat auto ir minimalizeetas.
Jo cik saprotu, tad visaadas droshas braukshanas skolas naudu njem tieshi par droshas apmaaciibas garantijaam.
Shaubos, ka Tev individuaali vareteu buut iespejas tikt specializeetaa sleegtaa trasee, un lai cik bagaata buutu Tava personiigaa pieredze, es tomeer uzticeetos cilvekam, kura prasmes un speejas taas nodot citam (maaciit) ir apstiprinaatas ar zinaamiem papiiriem. (to pashu sertifikaatu)
Labi saciikshu autobrauceeji ne vienmeer spees maaciit citus, un vispaar saciikshu autobrauceeju "darba" specifika nav vis droshiiba, bet rezultaats, biezhi vien pret auto izturoties ljoti nezheeliigi. Nemaz nerunaajot par CSN ieveeroshanu.
Taa kaa es visticamaak shaadu nesertificeetu apmaaciibu izveeleetos, ja taa cenas zinjaa atskjirtos ljoti ieveerojami un ja buutu zinaamas atsauksmes un ieteikumi no cilveekiem, kas buutu jau pie Tevis izgaajushi apmaaciibas kursu un atzinushi to par patieshaam veertiigu.
Kaa savaakt taadu klientuuru, taa jau taalaak ir Tava probleema. Un vai peec klientuuras savaakshanas un apmaaciishanas Tev buus veelme straadaat par taadu naudu,, tas jau ir cits jautaajums.

janisb (2011-09-26 22:14)      Ekonomiska braukšana naf savietojama ar drošu braukšanu. Ekonomiska nozīmē gāzēt lēnām, censties nebremzēt negāzēt vairāk par 3.5k benzīnniekam. Šādi pārvietojoties pa Rīgu tev 1..10 džigiti mēģinās apdzīt, piebraukt priekšā, beigās tāpatās dabūsi mest pa mēmajiem.
droša braukšana ir
*)pārvietošanās plūsmā ar plūsmas ātrumu
*)spēja vērot vismaz 3 mašīnas uz priekšu, pat ja priekšā brauc džips
*)distance adekvāta reakcijas ātrumam
*)prasme savāk autiņu ekstremālas brezēšanas, peļķes, sniega, ledus, grants u.c. apstākļos (ieteicams apgūt trasē)

100latnieks (2011-09-26 22:53)      labpraat pamaaciitos droshi un ekonomiski braukt ar ferrari vai lamborgini

tiritomba_a (2011-09-27 09:12)      Arlekīn, Tev jau patiesībā visi eksperti norādīja - neies Tavs kaktu bizness, neies! kamēr neparādīsi, nepierādīsi, ka esi vislabākais šajā jomā. tik daudz paties``am reālu paskaidrojumu esi saņēmis, bet vēl arvien turies pie savas idejas, kurai nav atbalsta. tas liecina vien par auna dabu, - štrunts par pieri, bet es to sienu iedauzīšu ...

jā, un vēl, - ja Tu šādi runā ar potenciālo klientu, tad atvaino, pat 5 latus es Tev nedotu. instruktors, pirmkārt, ir iejūtīgs specs, nevis neiecietīgs teorēmu pierādītājs ...

kuks10 (2011-09-27 09:32)      mans nesaprast..es ievēroju satiksmes noteikumus un punkts .,vēl skatos uz ceļu ,lai laicīgi rīkoties..tipa pabraukt malā ,kad ,,šumahers" apdzen..?!))

jodo (2011-09-27 18:36)      Mazliet sasmīdināja virsraksts (it īpaši vārds "pamati") un vēlākais izbrīns par to, ka cilvēki nezin, ko darīt ar aizmugurējās piedziņas auto saslīdēšanas gadījumā.

Tas ko, nav pamati? Pamatus jebkuram durikam iedod autoskolā. Palīdz arī te minētās Zasadas grāmatas izlasīšana. Tālākais jau vairs nav pamati. Tālākais jau ir pāreja no teorijas praksē.

PS starp citu, lai neiebrauktu auzās, palasi, kas ir spriegums un ar ko tas atšķiras no potenciāla.

av2 (2011-09-27 23:33)      gribi paskrieties (pa trasi) ar mani ziemaa? Davai - es tikai par, jo pats jau arii Tu izklausies , kaa viens no tiem paargudrajiem, kuram rokas saak triicee pie pirmaa ledus uz cella :P
Starp citu, sievietes apguust braukssanu ziemaa veel aatraak kaa liela dalla viiriessu, jo vinnas tomeer klausaas , ko vinnam saka :)

ausux (2011-09-28 08:05)      Iemāci!! no krustojuma stāvošajiem pietiekami dinamiski uzņemt nepieciešamo ātrumu! kad iedegas zaļā gaisma.
Lēni uzņemt vajadzīgo ātrumu nav ekonomiski+ pilsētā tas dramatiski samazina krustojumu pārbraukušo mašīnu skaitu.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010