par audi 2.4 un 2.6 benzīna dībeļiem
varbūt kāds ir salīdzinājis agregātus no tiemmotoriem, ideja līdz 95 gada 2.6 mtoru aizvietot ar 5v v6 2.4 , vizuāli lūkojot nu nekādu atšķirību, varbūt kāds ko tādu ir darījis, kā sajūga grozs sapas, inžektori un utt?|Varbuut3 (2012-08-11 16:06) Zini, kāda atšķirība starp dībeļiem (tie tiek dzīti sienā), bet autiņiem mēdz būt bīdeļi. Teiksi, ko piesējies pie viena burta. Vienkārši ienāca galvā doma, ka Audi "dībeli" ar var ietriekt sienā.
Kamikaze (2012-08-11 16:21) kompji savaadaaki, respektiivi pats softs, ja maina motoru, tad vadi + kompis ir jaamaina, + veel tad piekodeeshanas darbi ar imobilaizeru, taafeli, komfortbloku utt. Reaali ieguvums ir mazs, labs un nenojaats 2.6 ir kaartu labaaks par pajaatu 2.4....tuuliit pasham uz taafeles buus 300k, motors griezhas visaa diapazonaa, eljlju neeed, cik nu atljauj tie parametri - iet. Ja buutu jaamaina uz ko citu, tad tikai un vieniigi 2.7bT, bet tur cita saaga.
av2 (2012-08-14 08:51) kaadi veel inzzektori - tie tak naak kopaa ar to motoru. Arii motora ECM , vadi utt. Ja kaarba nav automaatiskaa, tad lloti iepeejams, ka var taadu paarbuuvi izdariit.Varbuut vienkaarssaak to otru motoru kopaa ar orgginaalo kaarbu pannemt? Vispaar jau neredzu iisti jeegu tam projektam :(
natural (2012-08-14 11:13) vieglaak un leetaak buus samainiit mashiinu.Probleema nav nekaada uzlikt kaarbu sjuugu un starteri, lielaaka probleema buus ar shprici un kompi kaa arii ar shaadiem taadiem siikumiem kaa skaititaaji, tukshgaitas regulaatori un tt. pat ja vairums kontakti sakritiis....nav rezona braukt ar 2.4 kas eediis 18 litrus bendzu un skati neizies deel lielaa CO. nafig tas vaidziigs?