Mazda 626 un Opel Astra
Vai ir kādam pieredze ar Mazda 626 1,8 vai 2,0 benzīns, ap 1998. gadu,vai Opel Astra 1,6 vai 1,8 benzīns ap 1996. - 1998. g.? Iepriekš pateicos par jebkādu info.
Marshell (2013-05-13 15:31)
Esmu braucis ar abiem pieminētajiem pāris mēnešus, tīri subjektīvi MAZDA (2.0) ir mazuliet izturīgāks auto. Jo abiem auto bija aptuveni viens noskrējiens ~ 50.000 - 60.000 tk un OPELis (tiesa gan 2.0) jau mazliet grabošāks, ļurīgāks un tās mūžīgās lampiņu problēmas vienkārši izbesīja.
MAZDA savukārt bija rijīgāka un tīri pēc sajūtām - smagnējāka, tankaināka. Braukt garlaicīgi, bet nelūza nekas.
Tehniski, ja atrod puslīdz labu (problēmas ar elektroniku, piekari un skaņas - putekļu izolāciju ir abiem minētajiem) eksemplāru, tad OPEL būs tomēr lētāks apkopē, izņemot to, ka siksna jāmaina gandrīz ik pa 50.000 - 100.000 tk... un nenomainot vari uzreiz dzinēju izmest ja plīst. Savukārt 1.6 8V ir galīgi dohlijs, apdzenot jūties kā lokomotīve un pēdējām oglēm... bet ekonomisks. Tad nu atliek vien 1.6 - 1.8 16 V. Nu tā arī... nekā spīdoša, bet velk jau. Bet atrast puslīdz labi saglābtu eksemplāru LV... būšu skeptisks par lietoto un mazlietoto auto stāvokli un reālo kilometrāžu. Kaut gan ir izņēmumi no noteikumiem, tas gan 1 : 1000.
Tā, ka labāk ņem ko mazāku un jaunāku, līdz ~ 3 - 5 gadi, pēcgarantijas, bet ar caurspīdīgu vēsturi.
P. S. MAZDAI laikam bija nežēlīgi dārgi nomainīt gultni aizmugurē, ja nav rupnieciskās preses lai iespiestu stupicā, tad jāmaina ar visu komplektā. Māk šķībacainie uzvārīties uz detaļām ;)
Un jā... rūsē OPEL... rūsē, sevišķi arkas. Pat 3 gadniekam, kuram bija nesaķēpāta vēsture ar klopēm, pēc gada braukāšanas pa LV lauku ceļiem, smilšu strūkla noņēma visu krāsu līdz metālam apkārt arkām...
P. P. S. Un par dīzeļa kompresija dzinējiem labāk aizmirst uzreiz.
neceri3 (2013-05-13 15:50)
...ļoti izsmeļoša atbilde iepriekšējā...
..es braucu ar OPEL ASTRA... pēc AUDI mazliet pietrūkst tā uzrāviena...bet toties daudz ekonomiskāks!:)
MaryClaire (2013-05-13 15:51) nu kas tad vairs meklē 96.-98.gada mašīnas?! tās jau vairs tikai nobrauc, kam tās ir.
Deisa (2013-05-13 16:02) /Marshellam piebilst/ Arī mazdas rūsē ne pa jokam. Ja gribās labu uzrāvienu, bet arī ko ekonomiskāku, var uz Hondiņu acis pamest, tām motoriņš foršs. :)
caress5 (2013-05-13 16:20) Mazdas agräk pieliidzinäja mersedesiem...
GarlaikotsLaucinieks (2013-05-13 16:23)
Pa manam mazdai uzlec baisie apgriezieni, tiklīdz piespied gāzi (pats nestūrēju, bet kādreiz kolēģei blakus sēdēju). Opelim tā apgriezieni nelēkā - jaudas pietiek, un līdz ar to samērā mazs benzīna patēriņš, IMHO (pāris reizes braukāju ar brāļa mašīnu).
Pārējais šķita plus mīnus līdzvērtīgs, bet tās ir manas subjektīvās domas.
Maxx (2013-05-13 16:55) ir liela šķirba...līdz 98 gadam ir miskastes! gan mazda,gan sīkā astra F.pēc 98 gadu nāk cmukāka mazda,ar iepriekšējās mazdas probām...t.b. aizmugurējie supporti,a pārējais viss kā iepriekš rakstīts! a astra G,jau ir bik labāka,populārāka,vizuāli pievilcīgāka! tā nerūsē,dārgākas daļas,bet nu ir kam patīk :)
Maxx (2013-05-13 16:56) ak jā! gribi ekonomiju,liec gāzi,vai arī meklē autiņu ar ieliktu jau gāzi! nenožēlosi ,ja būs labā kantorī likts,vai arī...mazdām reizēm nāk rūpnieciski liktas!:)
JurisK (2013-05-13 17:05) Viena no mūžā jaukākajām mašīnām bija mazda 626 ar 2.5l v veida motorīti. Apm. tāda gada, nobraucu kādus 3 gadus, nekādu problēmu. Pirku jau krietni palietotu Rumbulas tirgū, samērā lēti, kaut kur par 2000ls, gandrīz par tādu cenu ar aizgāja pēc 3 gadiem. Gan nedaudz tjūnēta, lietie diski glauni utt. Tērēja nemaz ne tik daudz priekš tāda tilpuma, bet tas motors, tieši 2.5l, ir tiešām izcila manta. Pie tam tas bija labi saglabājies. Nepilni 170zsp. jaudas to lielo govi dzina kā antilopi!:) Ar tādu OpelAstru, tik ar mazāku ecotek motorīti ir braukts reizi paprāvs gabals. Man šķiet 1.3l bija, par benzīntankiem var aizmirst. Gan samērā svaiga bija, pa asfaltu nekādu problēmu, arī uzrāviens apbrīnojami sparīgs tādai šujmašīnai. Nu salons gan tāds grabošāks, uz grants ceļa pat svaigam autiņam nāca putekļi salonā. Jā, mazda bija jau virs 10 gadiem, rūsas praktiski nemaz, uz beigām kaut kas sāka veidoties arkās un virs aizmugurējā bampera, bet praktiski nemanāms. Esmu dzirdējis par mazo mazdu rusēšanu, 626 - nekādas vainas.
JurisK (2013-05-13 17:11) Kādreiz bija paveca mazda 626 ar 2.5l v-veida motorīti - nu viena no labākajām mašīnām manā mūžā! Gan nedaudz uztjūnēta, smuki diski, nedaudz stingrāki amortozātori. Ideāla mašīna - pietiekoši ērta un pat ļoti dinamiska ar turpat 170zsp motorīti, pie tam tas motors ir ļoti labs pēc apgriezienu-jaudas līknes, tā kā arī patēriņš ļoti pat normāls tādai govij. Par rūsēšanu - uz beigām, nedaudz virs 10 gadiem, šur tur gar arkām un virs pakaļējā bampera, ļoti cītīgi ieskatoties, varēja samanīt kaut kādas rūsas pazīmes.
erucanob (2013-05-13 17:43)
Vīrietim 626 varbūt der.Es kad braucu,sajūta bija ka ar traktoru.
Nezinu ko jūs ar savā mašīnām darat,man neviena nav rūsējusi.
Pieturos pie principa,ja maz naudas,jāpērk mazāku bet jaunāku.
jollyroger (2013-05-13 19:44)
abas būs pagrauzusi rūsa
ja astru, tad vismaz G, tās mazliet labākas
jollyroger (2013-05-13 20:01) Un ja prasības ir pēc lētas un vienkāršas mašīnas, tad labāk nopērc 1998 gada audi 80. Nevis šos te.
daris (2013-05-13 22:46) PAR Mazdu kopumā ,ja izvēle tikai no 2.
kritejs (2013-05-13 22:59)
Palasīju komentārus un skumji palika. Vai tiešām civēki ir tik saurdomājoši. Oi šita siet sitas neiet, šitas neēds a šis rūšē. Man otrā dienā aŗī 300z.s ( cilvēks ātri pierod pie daudz kā) vairs negāja, bija par maz jaudas un ko! Divi vienādi auto var braukt atšķirīgi un būt atšķirīgas sajūtas un parametri.
No šiem diviem (salīdzinoši nesalīdzināmiem auto) vai nu lielāku pēc ietilpības Mazdu ar 2.0 vai ekonomiskāko, bet grabošāko Opel ar 1.6. Es bez domāšanas ņemtu Opeli. Bet tik un tā visam tam pāri vajag konkreti pabraukt pašam pircējam ar vienu vai otru auto un kas zin, varbūt beigās nopirk trešo neapskatīto auto.
Postremo (2013-05-14 03:59) nevienu nennemtu.Varbuut to Mazdu. Kaadreiz ccomam bija kas liidziigs. Klussa, eerta . Skaties tomeer KONKREETO autinnu, ne modeli. Viens saimnieks vissu uztur liimenii, kaa no ruupniicas, otrs neko nemaina, tik mauc. Un tad, kad ir tie 100 t nobraukti, tad viss izlien uz aaru :( Tas autinnss kurss ir uztureets labi, ies veel nasakamos 100 , kaa jauns, bet tam kam nekas nav mainiits, vajadzees nomainiit pilniigi vissu - suuknnus, ggerneratoru, climata controli, vissus sensorus, deveejus , nemaz par piekari, kaarbu utt nerunaajot .