Amortizatoru maiņa (Mazda 626)
Šodien Mazdai 626 diagnostēja viena aizmugurējā amortizatora defektu, ir nedaudz sūce un ir jāmaina. Sakiet vai taisnība, ka jāmaina abus pārī?bilde (2013-09-06 17:19) amīšus pārdod komplektā.. ko kasies, tak padsmit lati gabalā maksā tie sūdi ;)
draboss (2013-09-06 17:24) Pārdod arī pa vienam, bet iesaka mainīt abus. Neesmu pārliecināts vai tā ir visiem, bet zinu ka ir gadījumi kad garantijas darbojas tikai tad ja mainīti abi.
JurisK (2013-09-06 17:33) Ja otrs normāli darbojās - kāda jēga mainīt? Autinš tik un tā jau gados, kāpēc lieki naudu tērēt?
GarlaikotsLaucinieks (2013-09-06 17:35)
Pie viena var nākties arī atsperes mainīt.
Labāk jau visu pa pāriem. Pazudīs vēl simetrija vai viena puse vairāk lēkās.
daris (2013-09-06 17:40) Ja jau vienam ir beigas , tad drīz arī otrs izbeigsies . Ja maina - tad pāri .
JurisK (2013-09-06 18:16) Cik nu zinu - autiņš nav federrati! Ja tā būtu, tad pat pie 30km/st līkumā apgāztos. Vēlreiz atkārtoju - ja negribi lieki tērēties - maini tikai bojātas detaļas!
komjauniets (2013-09-06 18:27) Principā jau abus jaunus ir pareizāk. Bet ja tērētuies negribās...es tev ieteiktu vispaŗ atrast lietotu kaut kur caur ss.lv vai šrotā un mainīt vienu( tikai jāpārbauda vai vesels)
Maverick (2013-09-06 18:47)
Slodze abiem ir +/- vienāda, tātad ja viens nobeidzies, tad drīz nobeigsies arī otrs ! Un tādam auto jau amortiņi nemaksā pārāk dārgi, maini vien abus !
Starp citu - līdzīgi ir ar lampām - ja viena izdeg - pērc jau uzreiz divas ! Tāpat mēneša laikā otra izdegs !
jollyroger (2013-09-06 19:27) nez vai tā cena ir vērta, lai mainītu pa vienam
sauber (2013-09-06 19:30)
Ir jāskatās kādi stāv virsū un ko liks virsū, tad var domāt par to, vai mainīt vienu vai abus.
Ja budžetnieki eļļinieki + mazais gāzes spiediens, tad analogs jāliek. Nevajag jaukt tā, ka atstāj vienu eļļinieku un otru uzliek vientrubas gāzinieku.
Atsperes paliek tavas un ja vien nav lūzušas, vai nereāli sasēdušās, nekādas vajadzības mainīt.
Tik obligāti putekļusarga un atsitējgumijas komplektu uzliec jaunu, jaunajam amortizatoram.
kritejs (2013-09-06 19:44) Viss atkarīgs no rubļiem. Ja nauda ir tad mainīt abūs un vēlams labus. Ja naudas maz tad vienu un no šrota. Ja pavisam naudas nav nemainītu ja amīša darbība nav traucēta. Slapjums nekj nenorāda!
krauklis99 (2013-09-06 20:16) Vispārība maina uzreiz abas puses. Labākā variantā visus uzreiz un atkal miers
janisb (2013-09-06 20:34) Normāli cilvēki maina visus 4 ja nevar dabūt precīzi tādu modeli kāds bija, ja var, tad maina pāri, tiem, kam seksis ar santīmiem, un nerūpt tas kā auto uzvedīsies uz ceļa jo tāpatās ātrāk par 80 neiet, dodās uz šrotu un pielasa līdzīgu.
vilks28 (2013-09-06 20:59) Ja sev tad abus ,ja uz pārdošanu tad vienu.:) Klausi sauber,drēbi runā.Ziema nāk amīši ir svarīga lieta.
skarbaiskungs (2013-09-06 22:17) Iedomàjies par kurpèm. Ja vienai papèdis nodilis, vai meklèsi vienu, vai pirksi jaunu pàri? :D
av2 (2013-09-06 23:07) vecam autinnam var arii pa vienam.It sevisskki ja nerikteejies veel simt gadus to braukt.
av2 (2013-09-06 23:44) un veel vari ielikt pat lietotu to amiiti.Buus abaas pusees daudzmaz vienaadi, lietoti.Piemeeram, no kaadas sasistas masiinas utt.
igam (2017-12-19 21:50) Panem vienu srote un samaini,cik tad tur ta darba.