Toyota DPF

Toyota avensis d4d
ir aizdomas ka tas dpf ciet....
zinataji sapratis....
aber ko darit lai butu recirkulacija....
maukt ieksha emulatorus, iespejas noprogrammet? tirit? likt veljmashiinaa?

JurisK      Wess vai kaa tas autoserviss uz Ulmanjgatves - tas tavu probleemu atrisinaas! Ir vinjiem kaut kaada tehnologjija - pabraukaas ar tavu vaagjiiti kaadas stundinjas(benziinu pateerees, protams) un filtrinjsh kaa jauns! Vismaz bembim to pie apm. 180t. kilometriem izveica, nu jau ap 240 - no problemo!

REDS  1 1 Tikai ne WESS un AMSERV ... paņems naudu "ne par ko"... a pabraukāt es domāju katrs pats var :P

JurisK      Man ar Wess un savu bembi nekad nav bijis nekādu problēmu. Arī ar kvēpu filtru viss štokos. Naudu viņi neņem lielāku kā citi normāli servisi. Un, ja pats nemēta pirksteļus, ari cenas mierīgi runājamas. Kamēr mašīna bija pietiekosi svaiga, lielākoties tur tik braucu. Tagad, jau virs 7 gadi retāk, īpašos gadījumos, kad citiem servisiem rodās problēmas.

White`n`Naughty      Vispirms ir jāsaprot kas precīzi ar to DPF notiek, ar diagnostikas kompi var nolasīt tā saucamo DPF aizsērētības pakāpi procentos. Atrkarībā no tā cik viņš ir ciet var vai nu uzreiz reģenerēt, parasti to dara ar diagnostikas kompja palīdzību, vai ņemt nost un mazgāt.
Ir vēl šitāds brīnums:
http://www.wurth.com.au/index.php?q=content/dpf-cleaner-0
bet pēc šī tāpat ir jāveic reģenerācija.
Protams vienmēr ir gadijumi, kad tas filtrs ir tik ļoti ciet ka nav citas izvēles kā mainīt/ izņemt-izprogrammēt.
Un no šejienes jau kādu tūkstošo reizi ieteikums dīzelistiem- ar modernajiem dīzeļiem faktiski nedrīkst ´´sēņot´´, ir jādod pedālis grīdā, jo citādi visas tās smalkās atgāzu recirkulācijas un cieto daļiņu filtri aizaug ar eļļas nosēdumiem un kvēpiem tā ka izmaksas to remontam uzlec līdz Mēnesim.

av2      Stulbaakas sistermas par visaam taam diizellu reggeneraacijaam pasaulee nav! Vienkaarssi debiilas konstrukcijs. Es konkreeti runaaju par komerctransportu , kuru remonteeju vissu muuzzu, vareetu teikt. Ja ir 40 lielie autobusi ar parastiem diizelliem, un 5 ar debiilajaam sisteemaam, tad tie pieci, kaads no vinniem, katru vakaru ir remontos, jo vien sensors, otrs , trubinna ciet, filtrs , egr vaarts vispaar ir vienkaarssi pzd konstrukcija. Bet nu za to ieekanomejam ibj tak 10% degvielas , un teoreetoski mazaak kuupot.Tiessaam ? Reaalajaa dziivee taas konstrukcijas ar savu debiilo dizainu, un probleemaam , kuup veel vairaak :(
Par konkreeto probleemu - labu veiksmi .....izmest miskastee tos filtrus!

Edg      Var to staķika dīzeli liet. Tur tāpat kā citiem tas bio ir 5-7% un arī tikai vasarā. Tas pēc likuma visās tankštellēs. Tā ka nava nekāda šķirba kur lej. Latvijā izņemot NESTI visos citos tankos ir Mažeiķos radītais degošais brīnums(arī Statoils to ņem Mažeķos).
Bet jau gribi braukt bez problēmām tad uz 50 pilsētā brauc ar 3-4 pārnseumu. Vismaz ar 3-o izpūtīs visus sūdus. Es tā savulaiku darīju ar Renault 1-2 mēnešus pirms skates pilsētā aukstāk par trešo slēdzu tikai kur 70 atļauts. Toties skates placī kvēpu norma kā jaunam. Vispār jau VW pēc instrukcijas ja iedegās filtrs, ir jāpabrauc kāds brīdiz ar ātrumu ap 60km/h pie tā lai apgriezieni ir ap 2000. Atbilst 3 pārnesumam.
Es vispār brīnos kur truli cilvēki rodas kad ar dīzeli uz 50 kvēpina ar 5-o robu. Paši jau neredz tos melnos dūmu vālus kas veļas no skursteņa. Bet citi to redz gan. Motoram ir jāstrādā bez slodzes, kā saka ar nelielu rezervi. Tiesa automāta gadījumā derētu laiku pa laikam tomēr pāriet uz manuālo rezīmu un pabraukt ar lielākiem apgrieziniem.

==> av2 Var jau izmest tos filtrus, bet tad skati neiziesi ar garantiju. Ja ir paredzēta bundža, tad viņai ir jābūt. Un skates onkuļi arī nav vakarējie, kad palien apakšā, tad viņi zina kam tur ir jābūt. Būs par bundžu mazāk, varēsi piebraukt nākamo reizi, ar garantiju.

White`n`Naughty      -->av2
drusku atkāpšos no pamattēmas. Problēma nav dīzeļu reģenerācijas sistēmā, problēma ir mūsu reģiona degvielas kvalitātē, klientu neinformētībā (tirgotāju vaina) par šīs sistēmas lietošanu un skopumā/nabadzībā, kurš neļauj to DPF laicīgi nomainīt, kad tas ir pilns, jo idejiski tas ir tas pats, kas gaisa filtrs un to tak mēs mainam.

JurisK      Degvielas kvalitaate normaalos Latvijas benziintankos(Statoil, Neste, Lukoil, veel dazhos) ne ar ko neatshkjiraas no citu Eiropas valstu degvielas. Ja lej kreiso soljkji daudz-maz jaunaa mashiinaa, tad gan gaidi probleemas - buus noteikti. Var, protams, pievienot piedevas, kaadas nu traapaas pa rokai. Ja taa sisteema darbojaas normaali, tur nav nekaadu probleemu braukt kaa sirds kaaro. Ir 2 diizeljauto, viens 2002., otrs 2005. gada, ar katru jau nobraukti krietni paari par 100tkst., kopeejais nobraukums katram virs 250tkst.(reaalais) - nekas tam filtram nekaish. Iespeejams, ka vaina autinju razhotaajos, naakamo reizi peerciet vai nu Citroen, vai BMW diizeljus.

Edg      ===>White´n´Naughty Ja trevi neapmierina Mažeiķu kvalitāte (Statoil, Lukoil un citi) Tad vari pirkt degvielu Nestē. Neste ved no Somijas un Somijas tirgum paredzētos produktus. Šī nav reklāma, bet pārbaudīta dzīves patiesība kuru katrs var pārbaudīt. Proti Mažeiķu soļķis ir mazliet izaļganā krāsā. To nosaka nevis piedevas, bet izmantotā nafta (No Krievijas). Nestes soļķis ir gaišā salmu krāsā (Nafta no zieļjūras atradnēm). Nafta kā jebkurš dabisks organiskais produkts ietver sevī virkni specifisku īpašību kas ir raksturīgas tikai konkrētajai ieguves vietai, tāpēc rodas tas iekrāsojums. A Mažeiķu rūpnīca ir veidota tikai priekš krievu naftas, tāpēc ziemeļjūras un citur iegūto ir pagrūti normāli pārstrādāt. Tā ka ja neapmierina Statoils ir arī alternatīva, nu labi kaut tikai viena, bet tomēr ir.
Otrs tie kvēpu filtri nav jāmaina. Netici, uzprasi servisā kāds ir maiņas intervēls dotajam iztrādājumam. Atbilde būs viennozīmīga. Tāpēc kā jau te iepriekš minēts nevajag kurināt ar ugunsrobu uz 40 km/h. Jābrauc tā lai motorā tie kvēpi nerastos. Tas filtrs ir tikai īslaicīgai aizturei pārslodzēs. Pārējā laikā tam ir jātīrās pašam. Bet kā var attīrīties ja visu laiku pa pilsētu moka ar piekto pārnesumu?

kaspich      afftar, pirmkaart: esi izveelejies auto neatbilstoshu savaam iespeejaam un speejaam. normaali buutu - aizbrauc pie dealera, un - vai nu regjeneree, vai - maina. punkts.
otra lieta - lohiem lohu probleemas. ibo, pirkt 3X atpakalj tiitus diizeljus pa leeto no DE, braukt kaa penshiem [jo tak jaataupa] - un, luuk: 2K izdevumi.. bet, nekrenkjee. gan tur sprauslaam ir normaals izdilums un turbiinai peedejie metri, un tevi mees te sastapsim gana biezi :D
mehaanikji liikaam rokaam [av2] - jaa, tavas lauku seetas ietvaros 40 smirdoshi busi ir siikums, bet autorazhotaaji/kontroles un standartu instituucijas skataas globaali. un taadaa izpratnee katrs mg ir no svara. nepatiik tas, ko dari? maini profesiju.

buggy      Man reāli šie džeki palīdzēja atrisināt saplaisājušu DPF. Kad kvēpu filtru toyotai dedzināja gāja liels dūmu mākonis.
http://www.remap.lv/lv/blog/top-dpf-defekti/
2016-05-04

Cukurvirietis      Vai Citroen-C4 Cactusam 1,6 litru HDi dzinējs ir laba izvēle? 2016-05-25

Snowagain      Laba izvēle, tikai ne BlueHDI versijā ( ar AdBlue piedevām). Pie mūsu klimatiskajiem apstākļiem un izcilās degvielas seko šis - http://www.remap.lv/lv/blog/vw-passat-adblue-atslegsana/. 2016-05-25

Students02      Jānolasa kļūdas!
Ticami, ka vispirms izplūdes gāzu spiediena devējs (manšetīte) ir pagalam.
Kad manšete ir nomainīta, pēc tam filtrs jāiztīra - pieslēdz kompi, lai veicinātu attīrīšanās procesu braucot. Paralēli jātiek vaļā no kļūdām, ko izmet kompis par filtra darbību. Tas notiek braucot ap 70 km/h, veicinot kvēpu izdedzināšanu filtrā ar pieslēgtās kompjuterprogrammas palīdzību. Ja kompis kļūdas vairs neizmet, tad filtrs ir tīrs. Pašattīrīšanās process ir tik aktīvs, ka vienmērīgi braucot var sajust motora jaudas kritumus.
2016-05-25

lubs    1 No savas pieredzes.Man 2012g.LC ar aizgāja ciet kvēpu filtrs.Griezos Krasta ielas Amservā ar jautājumu,ko darīt-tīrīt,griezt laukā?Samie piekodināja,ka tikai un vienīgi dezināt pie viņiem,nekādā gadījumā neņemt laukā,jo visa motora programatūra nojuks.Paņēma,dedzināja filtru,kā rezultātā braucu bez probām tieši četras dienas:)
Atkal Amservs,atkal brauca pa ausīm,ka tā mēdzot būt,ka tagad ņemšot nost un mazgāšot.
Noņēmās,vai nedarīja neko 6 stundas,izrakstīja man rēķinu 400uer,un paziņoja,ka viņi ir bezspēcīgi,filtrs tiktāl aizdirsts,ka to ir jāmaina.Un vēl esot noteikti jāmaina tā saucamā 5 sprausla,kas strādā uz filtru.Sprauslas un filtra cena bik pār pa 3000eur.
Beidzot man šis lohatrons apnika,aizbraucu pie Jonix,tur izņēma to sūdu laukā,pārprogramēja visu,pie tam bundulis sametināts tā,ka pēc nedēļas,kad bija jāiet gadskārtējā TA,nevienam pat prātā neienāca,ka tas ir tukšs.
Arī kompis ko TA pieslēdza pie autiņa,neuzrādīja to,ka šī kakka izravēta.
Nu jau gandrīz gadu braucu bez šī sūda,autiņš iet labi,un esmu aizmirsis par šo murgu.
Visu to rakstu tikai tāpēc,lai kādam no jums aiztaupītu šo murgu,kas bija man.
2016-05-25

Cukurvirietis      Nu bet kāpēc, kāpēc tie DPF filtri ir TIK NEDABĪGI DĀRGI??? Vai tiešām tos saražot ir tik dārgi? Vai arī filtru ražotāji un tirgotāji pamatīgi uzvārās??? 2016-05-26

Snowagain    1 Vārās dīleris (tirgotāji). Pašizmaksa tam filtram ir pie 70 EUR.
Un citā tēmā jau rakstīju - analogie filtri maksā pie 300 EUR pie mums LV.
2016-05-26

Līdzīgi jautājumi
Toyota Corolla 1993-1995 (4 atbildes)IDLE UP poga Toyota RAV 4 (5 atbildes)Toyota RAV4 (10 atbildes)Kvepu filtra izgriesana Toyota Avensis (12 atbildes)
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu