Aukstā laikā mašīna lec labi, bet +2 kad mitrs ārā tad ar piekto reizi
Aukstā laikā kautkā problēmas ar iedarbināšanu nav, kā ārā mitrs um maziņš plusiņš tā pielec ar 4 vai 5o reizi, kad cerība kautkur aizbraukt jau tiek pamazām zaudēta, kur varētu būt vaina?Deisa (2014-11-26 10:46) Labi, ka ar piekto reizi pielec. Man mitrumā nelec vispār, tad fēnoju svečvadus, lai piedarbinātu. Vaina kondensātā - mitrums var kondensēties gan uz svecēm, gan svečvadiem, gan sadalītājā, kur veidojas dzirkstele (ir tāda kastīte motora sānā, kura savienota ar motoru ar svečvadiem). Meistari paraustīja plecus un pateica, ka neko daudz lietas labā darīt nevarot. Svečvadus nomainīja, bet tāpat mitrums tiek tiem klāt. Varot jau sadalītāju nomainīt, bet nevar galvot, ka tas līdzēs. Tik atzinīgi paslavēja, ka esmu atradusi risinājumu, kā tomēr autiņu pie dzīvības dabūt, taču mašiņš vecs, ja negribot problēmas, lai mainot uz jaunāku.
IVANIENE (2014-11-26 11:33) Tas ir kondensāts.Pajautā jebkurā auto rezerves daļu veikalā. Ir tāds flakoniņš,kura saturu regulāri sapūš uz vadiem, lai kondensāta nebūtu. Maksāja ap 2 lati. Parasti sapūtu vakarā, lai norīta varētu iedarbināt. Bet vēl jau veči-spečuki nav iekomentējuši, gan jau dos vērtīgākus padomus...:)
dodmanar (2014-11-26 12:25) Jauna vai veca a/m ....ja japānis tad mitrā laikā būs problēmas...a/m jātur garāžā,nevis uz ielas..
008 (2014-11-26 13:25)
Jebkuram auto jālec pie + 20 vai - 20 un neatkarīgi vai cepina, vai gāž kā no spaiņiem! ;)
Nezinu, vai šeit saņemsi gatavu recepti, jo ja kāds sensors ir "pusdzīvs", pat autorizētajā servisā var aizņemt ilgāku laiku defekta lokalizēšanai. Es uzreiz dotos uz ražotāja servisu, lai veic diagnostiku elektronikai.
av2 (2014-11-26 14:59) intresanti, kas ir ar tiem autinniem te. It kaa tak pat zzigulis leca perfekti pat -30C, cik atceros. Nu cik tad tur ir to detallu, tak saliec jaunas taas aizdedzes detallas - sveces, spoles, vadus(ja ir taadi)
santino (2014-11-26 15:58)
Man bija līdzīgi, taču neleca vispār. Pie dzīvības varēja dabūt tikai kārtīgi izfēnojot sadalītāja vāciņu (to iepriekš noņemot). Baigais čakars. Servisā elektriķis pateica, ka vāciņā esot mikro plaisas. Rezultātā, kad vāciņš kļust mitrs (kaut vai vienkārši kondensējoties gaisa mitrumam), strāva "noklīst" visur citur (pa vieglākās pretestības ceļu), bet tikai ne tur kur vajag.
Atrisināju vienkāršak. Pēc kārtējā nobrauktā posma un motora izsildīšanas un apžāvēšanas, vāciņu ieziedu ar solidolu parasto. Problēma pazuda pilnībā... Lidz brīdim, kad vienā sarvisā laipnie meistari, labu gribēdami, nolēma vāciņu notīrīt :D
Araabs (2014-11-26 18:35) Nu nomaini to vāciņu!!
janisb (2014-11-26 20:59) Svečvadi pie vainas un/vai sadlītāja vāciņš (ja tāds ir)
JurisK (2014-11-27 05:26) Ar kaadiem retrovaagjiem tad juus te braucat, zeeni? kaadi sadaliitaaja vaacinji? Sen, jau gadus padsmit, ir holla deveeji un kompji. Pilniibaa atbalstu un pievienojos un iesaku riikoties kaa Ivaniene apraksta!! Jaasapuush tuulinj peec brauciena, kad motors silts un sauss, ja ir saprashana un kaads var to izdariit - atvieno un izpuut arii visus vadu savienojumus - shtekerus, nonjemamus uzgaljus un tamliidziigi. Vareeji gan pateikt - diizelis vai benziins, bet, principaa, taa mitrumatturoshaa aerosola darbiiba paliidz arii diizelim, gan nedaudz mazaak.
cholly (2014-11-27 13:12) pie ortografijas vainojama tastatura aplieta
lazdarr (2014-11-27 15:18) ..krievu laikos ar KAMAZ puspiekabi strādāju. Reiz kādās tehniskajās mācībās uzdevu pasniedzējam jautājumu: kāpēc mitrā laikā dīzeļs ir tuimāks? Nebija atbildes. Bet man bija skaidrojums(jaunam cilvēkam ar nelielu pieredzi dīzeļos). Lōģisks. Kopš tiem laikiem benzīnnieku negribu un netiecos. Parāk daudz rūpju.
Nevar iedarbinat aukstu motoru Isuzu 3.1td (13)
Aukstuma nelec (10)