Deg ABS lampiņa un spidometra bulta lēkā
Braucot autiņam deg ABS lampiņa un spidometra bulta lēkā. Braucu ar ātrumu. pieņemsim 80 km/h, spidometra bultiņa rāda te 80, te pārlec uz 20, tad uz 80, tad 60. Auto brauc normāli, ātrums nemainās.Kas varētu būt par vainu. Protams pirmdien uz servisu brukšu, bet kādi varianti? Uzreiz pie elektronščika, vai pie meistara prastā?
Pazistams
1
kas par auto ? modelis,marka.
Uz servisu, diagnostikas dators, tad tikai elektriķis vai kas nu vajadzīgs.
Tikpat labi var būt kāds ABS devējs beigts. vadi aprauti pie rata ...
_erucanob_ 2 2 Es gan domāju, ka auto markai nav nozīmes. Speciālists neesmu, bet domāju- vai nu kāds datčiks nokritis, vai ABS kajuk. A varbūt kas ar bremžu diskiem, uzlikām vai kam tur vel. Es vispirms brauktu pie meistara parasta un ja tur ir kārtībā, tad pie elektriķa.
White`n`Naughty 3 Diagnostika caur internetu šādā formātā ir visefektīvākais variants kā ar 100% precizitāti noteikt problēmas cēloni. Serviss, diagnostiķis, problēmas noteikšana, vainīgās detaļas vai mezgla maiņa vai remonts. Tāda tā ķēdīte izskatās. A tā var paskatīties kristāla bumbā un ´´točno´´ pateikt ka ABS gredzens uz pusass vai gultnī beigts. 100% ka es Tev saku :D :D :D
teo_dora
1
4
Zini, dēls, man ir slikta pieredze ar diagnostiķiem.
Neuzdevu jautājumu, lai rastu 100% precīzu atbildi, bet iespējamos variantus.
bb_briesmonis
3
tavam auto ātrumu ņem no viena abs devēja, tā kāb tas devējs ir tuvinājis sev bēres arī ātrums nerādas pareizi un līdz ko abs bloks noprot ka nesakrīt infa no visiem 4 riteņiem tas automātisk atslēdzas un iededz abs lampiņu
sertificēts autoelektriķis.
teo_dora 1 1 teiksim tā, maksimālais ātrums sakrīt/ to apliecina navigators/, tikai tā bulta lēkā uz augšu-leju. Man kaut kā šķiet ka nobraucot 8 km pa grants ceļu kaut kāds datčiks sačakarējās. Bet var jau būt, ka cerība uz mazākām izmaksām ir muļķa mierinājums. Jaunnedēļ redzēsim, rīt manam meistaram brīvdiena.
bb_briesmonis 1 vnk kad nokrīt uz 20 tas nozīmē ka pazūd signāls no devēja un kad parādas signāls atkal rāda:P))))
ottowaltz 2 3 Ja gan ABS lampiņa gan spidometrs taisa jokus, visticamāk, ka vienkārši panelī ir nekontakts un devēji strādā pareizi. Nevajag rakt dziļāk, pārbaudi vai nav kāds kontakts panelī apsūbējis. Viss ir vienkāršāk, nekā sākumā izskatās.
lazdarr ...ar melnu līmlenti to lampiņu..Tāpat spidometru..Var iztikt ar navigāciju. Galvenais, ka ar poweru viss ir oki!
suns
Auto markai nav nozīmes, ja grib patērzēt par šo un to.
Ir auto, kam spidometru lasa no ABS devēja, kas atrodas pie velkošā riteņa. Tas var iet uz beigām, varbūt vads iepuvis, bet jāmaina ABS devējs būtu jebkurā gadījumā. Ir auto, kam spidometru lasa no atsevišķa devēja. Tur stāsts būs savādāks. Var būt arī divas, ne sevišķi saistītas, problēmas vienlaicīgi.
teo_dora
2
ottowaltz (2015-07-25 23:48) viedoklis
No Tavas mutes Dieva ausī. Ceru ka tā.
lazdarr, nu nav diez ko patīkama sajūta braukāt pa "ārpus apdzīvotām vietām" ar degošām ABs un jocīgiem spidometriem. Vismaz man patīk, kad ir daudz maz droši. Es nedomāju ka visi tie, kuri iebrauc pretējās joslās vai ne no šā vai tā ieplēš grāvī ir galvā sisti, pieļauju, ka vairumā gadījumu, kaut kas notiek ar auto , jeb uzlikts poverī uz degošam lampiņām.
ottowaltz 2 Vasarā tāds ABS pa lielam bijis nebijis, tā kā ja baigi ātri nebrauc, neuztraucies, par spidometru arī jāuztraucās tikai tad, ja negrib uz fotoradaru ielidot. Ja pati negribi visu jaukt vaļā un pētīt, tad gan aizbrauc pie meistara, lai apskatās, gan jau vainu atradīs. Es pats sāktu no spidometra paneļa un tad skatītos ABS devējus, bet var jau arī no otra gala, kā nu kuram ērtāk.
White`n`Naughty 1 1 Njā, ar šādiem padomdevējiem vispirms var izbraukāt visus kaktu servisus, kuri ´´sāk no instrumentu paneļa´´ un beigās tāpat jābrauc pie normāla diagnostiķa, kurš saķer galvu no tā ko kaktinieki sadarijuši un piestāda lielu remonta summu, lai pirmkārt novērstu visus kaktu defektus un tad arī to vienu galveno defektu. Labāk uzreiz aizbraukt pie normāla, labi aprīkota diagnostiķa un gala beigās samaksāt mazāk nekā visiem kaktu sarvisiem UN vēl arī diagnostiķim.
klai labā priekšējā riteņa ABS devējs
Pazistams
Visi tik gudri, tik gudri ....
Pilnīgi piekrītu
White´n´Naughty (2015-07-26 00:55) - "Labāk uzreiz aizbraukt pie normāla, labi aprīkota diagnostiķa"
usinjsh bb_briesmonis jau pareizi visu uzrakstīja. Vēl jau var būt ka ABS gredzens pārlūzis. Bet ko nu tur minēt, pie datora un šādu sīku defektu jebkurš pateiks.
ottowaltz nezinu nevienu labi aprīkotu diagnostiķi, kurš visus citus pasaules diagnostiķus nesauktu par muļķiem, sevišķi LV, kur liela daļa cilvēku uzskata, ka pat riepas piepumpēt vajag servisā, jo tikai tur to dara pareizi, man tāds labi aprīkots diagnostiķis šprici pārregulēja, pēc tam katrā cilindrā svece nodega citā krāsā, lai gan pēc tam izrādījās, ka svečvads sita uz īso, visi teica, ka baigi labs meistars :) ja negribi neko atskrūvēt, tad protams jābrauc pie meistara un jācer, ka būs labs, bet nekad netici tiem, kuri paši nevar apskatīt, vai vads nav nolūzis, jo domāt jau negribās, meistars pateiks.
zebs
Man patīk tie ieteikumi ... mēraparātu panelī apsūbējušos kontaktus tīrīt. To varēja darīt, piemēram, zaporožecam, kam uz paneli tik daži vadi pienāca un pats panelis ar dažām skrūvēm stiprinājās.
Gribu redzēt, kā mūsdienu auto panelī apsūbējušo kontaktu atradīs - ja sāks vainu meklēt no turienes. ;)
2018-01-27