LaskovijMerzavec Pārprogrammēti dzinēja kontroles elektronika.
udugs 1 Izmainīts aizdedzes moments , degvielas iesmidzināšanas moments un daudzums - parasti elektroniski. Par tādas lietderību objektīvi var spriest izdarot mērījumus uz jaudas stenda un arī baudot izplūdes gāzes. Ja tas nav tikai triks ar naudas izkrāpšanu , tad jebkura jaudas palielināšana samazina motora resursu ...
av2 1 meegginaajums , uzsveru - tikai meegginajums pacelt motora jaudu....vienmlaiciigi daudzko zaudeejot arii.
JurisK 2 Slikti, ka nopirki! Vismaz, ja tas čipots Latvijā. Dēļ ´´čipošanas´´ parasti braucējam paliek smagāka kāja, autiņš vairāk strādā uz paaugstinātiem apgriezieniem, ja tas tā ilgi, tad zini nu, cik ilgi vēl vilks. Esot pāris profesionāļu Latvijā, kas no čipošanas kaut ko jēdz, ja tur čipots, tad vismaz zini, ka iepriekšējais saimnieks bijis naudīgs:) Ir arī citi varianti - nupat nopirku pasvaigu autiņu - tam paredzēta čipošana, ja īpašnieks vēlās pārdesmit kw vairāk, tā noregulēts uz ekonomisku braukšanu. Lai gan pat komforta variantā provfārtes laikā ´´ izpogāja´´ X6 ar 4-cik tur litrīgo benzīnnieku!
kaspis1982 2 1 Tas nozīmē tev mazāk tīra gaisa ko elpot.Pavēro pilsētā,cik minūtes vajag līdz pazūd kamaza raksturīgais dūmu aizsegs,teiksim tipiski audi 2.5 tdi un tml.
janisb
1
2
Auto chiposhana nozīmē motora programmatūras maiņu
Nabagu variantā maina nevis programmatūru bet koriģē devēju rādijumus
Čipot ir jēga tikai un vienīgi motorus, kas aprīkoti ar turbīnu
Ieguvumi no čiposhanas - lielāks griezes moments un vismaz 20+ zirgi
Zaudējumi no chiposhans - mazāks motora resurss + iespēja motoru ātrāk nokaut lietojot sliktu degvielu un mazāk kalitatīvu eļļu, vairāk kaitīgo izmešu, bet tehnisko tas netraucē iziet
=>av2 tev laikam bijis atmosfēriskais motors vai nabagu variants
=>JurisK drīzāk jāuzmanās no ebay pirktiem chipiem, latvijas spečuki (piemēram remap.lv) nebūt nav sliktākie...
regina_dei_diamanti Čipot jau var divos virzienos - samazināt ekonomiju un palielināt jaudu, vai palielināt jaudu un samazināt ekonomiju, mainot motora programmatūru. Parasti gan tas nozīmē pirmo variantu. Cik man zināms, tas rada lielāku motora nokaušanas risku. Ja auto pirki jaudai, tad viss OK.
Postremo
to janish - es neko nekad neccipoju, jo no savas pieredzes varu teikt - nopirkt leetu autinnu, un tad meegginaat izspiest sulu no taa....vienkaarsasi nav, un nekad nav bijis ekanomiski izdeviigi.Un arii rezuultaats reti kad ir labs. Normaaliem , protams daargam arii , autinniem muusdienaas ir vismaz savi 5 ( un vairaak) braukssanas rezziimi, kur eerti vari saprogrammeet pats vissu ar vienu podzinnu , burtiski , ko nu , un kaa pats veelies, gan motoru, gan piekari, gan pretizsliideessanas ECM utt. Un taas sisteemas tiessaam darbojaas .
Bet, es arii saprotu tos ccallus, kas ....kraamee leetaa autinnaa nu visuko.Pats esmu to dariijis gadiem. Tas ir hobijs, un tas ir forss hobijs.
Bet ssobriid esmu nosveeries citaa tehnaloggiju virzienaa - kaa braukt aatri , dinamiskaak, kaa ar jebkuru citu autinnu uz celliem , un ar minimaalu, vai vispaar bez degvielas pateerinna. Bet tas jau cits staasts.
janisb
=>Postremo katram savs, bet lielāka hohma ir tad, kad tie "vecie, lētie" autiņi izpogā jaunos un "krutos"
Pretizslīdēšanas un vilkmes kontroles čakarē auto auto dinamiku un prognozētību, protams ja blīve starp stūri un sēdekli nejedz braukt, tad ir šādas sistēmas palīdz. Ne velti vecie evuči un stieņi maksā vairāk kā jaunie, un klasiskā urka joprojām cieņā, jo mehānika nekad nepieviļ :D
ZJanis
1
Vispirms ir jāzin, kas par auto,kam tas paredzēts,braukšanas stils u.t.t. Ar čipošanu izmaina motora vadības bloka darbību, palielinot jaudu uz degvielas sadegšanas rēķina. Ja ar iegūto jaudu neprot apieties,tad tas ievērojami samazina dzinēja,turbīnas,sprauslu u.t.t. resursu. Bet ja iegūto jaudu izmanto saprāta robežās un prasmīgi,tad tā dod papildus komfortu braukšanai. T.i. saīsina apdzīšanas manevra laikā nobraukto attālumu, nedaudz samazina degvielas patēriņu, ļauj straujāk paātrināties (tikai nepieciešamības gadījumā).
Mans subjektīvs ieteikums: nečipot mašīnas, bet gan iegādāties auto ar sev nepieciešamo un piemēroto jaudu. Jebkura iejaukšanās rūpnīcas uzstādījumos ir auto mūža saīsinājums.
P.s. Ja izlemjat atteikties nočipa, tas ir izdarāms,čipošana nav neatgriezenisks process.
Auto ciposana (7)
Auto (Volvo XC 90) ciposana (4)
Ciptunings (12)
Ka var pateikt vai auto ir cipots nepiesledzot elektroniku? (2)