Kas īsti nosaka OCTA cenu

Ja ir kāds aprdošināšanas brokeris, vai persona, kas skaidri zin - lūdzu apgaismojiet.
Vai soda punti ietekmē OCTAs cenu?

Salīdzinot ar iepriekšējo periodu man visos kantoros rādās par kādiem 30% lielāks ceņņiks, bet es esmu dabujis tikai 1 soda punktu (nu labi - par ātrumu). Nekādīgi savādāk es to izskaidrot nespēju...

Paldies!

Bazhix (2015-12-29 16:47)      Neesi pārdeklarējies uz Rīgu vai bijušas avārijas?

Bellalife (2015-12-29 16:52)    1 OCTA cenu nosaka, gan reģions, kurā deklarējies, gan avārijas, gan auto īpašnieka vecums (riska kategorija, kuri vairāk taisa avārijas), kā arī OCTA cena pēc būtības ir šogad pieaugusi.

DanaL (2015-12-29 17:08)      Nu nesen vēl brokeri netika klāt CSDD informācijai par sodiem, galvenais kritērijs ir tava bonus malus klase - tava riska grupa atkarībā no reģistrētajiem apdrošināšanas gadījumiem, tajā skaitā arī no saskaņotajiem protokoliem.
Bet brokeri joprojām cīnās par to, lai šajā bonus malus klasē iekļautu informāciju par soda punktiem.
Bet jā, polišu cenas ir augušas :(

boogeyman (2015-12-29 17:19)      Man ir 11.malus, cik to ir kopā un es nekādi netieku augstāk, jo cik noprotu viņi skatās no Tev piederošajiem verķiem, pat cik laicīgi veikta apdrošināšana. Un piemēram manā gadījumā, kad laivu piekabei neesmu veicis divus gadus apskati, kur nu vēl OCTU, vēl auto kuri nav norakstīti utt-tas visu velk uz leju, poh tās avārijas un soda punkti-vismaz man tā skaidroja Jeļena :D 3Eur dārkāk sanāk kā pgad-un par ko?? Hmm....

illbeback (2015-12-29 18:03)  2   Avārijas samazina bonus malus klasi par 30% un uz 11 gadiem. Tātad ja ir 6 klase tad samazinas par 2 punktiem, Ja 15 klase tas attiecīgi 3 vai 4 klases. Un pēc 11 gadiem atkal sāk augt, bet līdz tam lūzero.

Mavs (2015-12-29 18:29)      Galvenokārt - bonus-malus klase. To - savukārt - tava "avāriju vēsture".
Tāpēc nereti ir izdevīgāk maznozīmīgas avārijas gadījumā vienoties un samaksāt cietušajam skaidrā naudā, nekā pēc tam n-tos gadus pārdrošināt par OCTA.

Un vēl - OCTA cenu pamatīgi iespaido apdrošinātāju konkurence. Visi apdrošinātāji brēc, ka OCTA ir neizdevīgs bizness, tomēr savā starpā neatlaidīgi dempingo. Tiesa gan - ir pamats domāt, ka tuvākajā laikā OCTA cenas varētu ļoti būtiski augt. Piemēram Īrijā jauns vadītājs gada laikā var par OCTA samaksāt krietni vairāk, kā maksā viņa auto.
Un mēs jau ņipri soļojam "eiropejisko vērtību" virzienā :/

janisb (2015-12-29 18:53)  2   OCTA cenu iespaido dzīvesvieta, auto pilnā masa, vadītāja vecums un stāžs, bonus malus klase un (pastāvīgā klienta) atlaides. Savukārt bonus malus iespaido avārijas un reģistrētie CSN pārkāpumi.

3teevadeels (2015-12-29 21:06)      Vienīgais objektīvais cenas salīdzinājums būtu Tava līdzšinējā apdrošinātāja oficiālais/personiskais piedāvājums nākošajam termiņam. Soda punkti vērtējumu pagaidām neietekmē.

DanaL (2015-12-29 21:32)      Brokeri soda punktiem PAGAIDĀM vēl netiek klāt, tāpēc tie bonus malus klasi nevar ietekmēt. Bet lobiji rullē, un visticamāk, drīzumā situācija mainīsies.

Students02 (2015-12-29 21:46)      Apdrošināšanas prēmijas apmēram, kas noteikts apdrošināšanas līguma slēgšanas brīdī, jābūt tādam, lai nodrošinātu apdrošināšanas līgumā noteikto saistību izpildi, kā arī segtu izdevumus, kas nepieciešami apdrošināšanas veikšanai. Manā B/M klasē bija ieviesusies (lasi ieviesta) kļūda, kuru apdrošinātājs pielaboja, bet +10% tik un tā palika, ko apdrošinātājs pamatoja ar admin. izmaksu pieaugumu!

raitisl2 (2015-12-30 10:45)      Tai sistēmai ir jastrādā ar peļņu...

runcs51 (2015-12-31 09:06)      Bonus malus klase nosaka visu....un ja bez avārijām,klase katru gadu paliek augstāka un polise-lētāka

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010