Zūd jauda, iedegas dzinēja diagnostikas lampa

Toyota Previa d4d 2001g. zūd jauda, iedegas dzinēja diagnostikas lampa. Ir pārbaudītas sprauslas,dzinēja vadības bloks -viss ir ok (pēc servisa spečuku teiktā), taču problēma paliek neatrisināta.

Rinkulis      Kad tu EGR vārstu tīrīji/mainīji ?

CharlieH    3 Meklē citu servisu, nopietni. Es deļ tādiem puskoka diagnosticētājiem pus vasaru bez mašīnas, kamēr nonācu sakarīgā servisā, kas uzņemas atbildību par to ko dara.

Zibis50      Lamda zonde,95ejri!

vasaras_romaanam    1 Tur var būt viss kaut kas. Arī gaisa masas devējs. Sūknis gaisu piesūc, kloķenes vai sadalenes sensori.

Dzzins      Var mēģināt iztīrīt ERG vārstu. Man bija līdzīgi ar D4D dzinēju- palīdzēja.

Dzzins    1 Un protams iztīri MAF sensoru.

mikis    1 nevajag jaukt visu auto,vienkarshi vajag tojota autocentraa piesleegt pie kompjutera

puuka41      Ir divi varianti 1.ciet katalizators
2.lamda zonde

nickie      Man pie vainas tad bija svechvadi..

av2      .....tas tikai....pa pirmdienaam?
Bet , ja nopietnaak, tas ir uzreiz aukstam, uzsilussam, braucot, bremzeejot , tuksgaitaa utt??
Ko saka OBDII skaneri?

slieksnis  1   nomaini degvielas, gaisa filtrus, ja tas nel´idz nomaini sveces, ja tas nel´idz nomaini svechvadus, taa soli pa solim, liidz probl´emu atrisinaasi, un mashina normali stradaas, saac ar to ko vissenaak neesi mainijis

Horacio    2 bāc kad lasi komentus šausmas pārņem. pirmkārt speciālists vērojot motora darbības parametrus skatās kā elpo motors un izdara secinājumus kurā posmā ir problēma, ieplūdē, kamerā vai izplūdē, to ko nerāda skaneris rāda mototesteri. otrkārt turbopūtes motoriem parametrus ieraksta braucot un tad analizē cik kur un kad zūd jauda spiedieni kuri aktuatori vai devēji neatbilst noteiktiem parametriem un TIKAI TAD IZDARA SECINĀJUMUS. treškārt pirms mainīt aktuatorus un devējus jāuzzin cēļoņi kamdēļ nav pareizi parametri, pats devējs vai aktuators, vadi, kontakti , pašas smadzenes vai kādi blakusfaktori iedarbojas uz devēju vai aktuatoru un rada nepareizus rādījumus vai darbībā nobīdes. Tā 90% gadījumu kā loterijā maina devējus un aktuatorus un nekādas jēgas vieni izdevumi, un par to maksājat JŪS KLIENTI auto saimnieki. Tamdēļ pastāv diagnostikas meistara amats, katrs ar pieslēgt un nolasīt kļūdas, bet reti kurš iemācas atrast celoņus un sekas tiem un kā novērst to

varisr    1 Man jau patīk. Svečvadi, zonde un vēl otrā zonde. Noteikti ilgi meklēsi visas tās fīčas un tā arī nekad neatradīsi šim dzinējam. Ja jau iedegas lampiņa, tad noteikti jābūt dzinēja kļūdai. Ieliec kļūdas studijā un tad gudri te varēsim tālāk remontēt tavu auto. Un kā tad šim dzinējam tev sprauslas pārbaudīja? Ja būtu sprauslu defekti, tu mums par nelekšanu vai ko citu sūdzētos.

udugs    2 ... blīve starp sēdekli un stūri ... Tas ir elementāri - ja vadības bloks ar lampiņas palīdzību uzrāda kļūdu , tad to nolasa , sajēdz un novērš nevis zem sēdekļa meklē tukšās pudeles.

eerglis1974      Pārbaudi turbīnia via staigā ģeonetrija 99% tur būs tā vaina.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu