Audi Coupe 2.3 1989 dzinēja problēma
Sekojoša problēma:Motora galva skan tā, itkā pa eļļas caurumu kāds 200g a skrūvēm būtu sabēris.
Ir skaidrs, ka dzinējs ir jāmaina, bet mani interesē kapēc viņš nomira, varbū kādam ir gadījies līdzīgi?
Un jā, motors strādā. Auksts lec uz startera, kad uzsilst, tad starteris vairs nevar pagriezt un aķis izpumpējas pēc 10 apgriezieniem spararatam. Un arī uz halastajiem slāpst nost.
Un arī visi podi strādā (pārbaudiju ņemot sveces nost pa vienai). Dūmi arī normālā krāsā. Eļļu nekad nav ēdis, tosols vai benzīns arī nav karterī. Ar eļļas maiņu bišku nogulēju, bet pēc nobrauktiem 14000km nekam tādam nevajadzētu notikt. Zobene nav pārlēkusi, tas mehāniskais inžektors arī kā puķīte iet.
Vai varētu būt sadalene ieguvusi ekscentru? Kāds rokeris aizlūzis? Vai arī kāda gudāka teorija?
jollyroger (2017-02-03 20:29) 1 Varbūt vārstu vadīklas izdilušas, hidrokompensatori pavisam beigti. 101 iemesls. Izjauc, tikai tik vecam auto pat lietotu dzinēju būs grūti atrast.
kaspis1982 (2017-02-03 21:53) Labā tačka! Noteikti jāceļ augšā! Tik netaisi kolhozu,sākumā tiešām izjauc,un tad jau viss skaidrs taps.
janisb (2017-02-03 23:08) Ja nav kvatra, tad nav jēgas celt, bet grabēt tajā motorā var tikai vārsti un sūkņi...
JurisK (2017-02-04 03:40) Visdriizaak vaarstu kompensatori. Pietiek ar paaris tuukstoshiem km virs kaarteejaas eljljas mainjas, lai vaarsti pavecaakam motoram saaktu chirksteet. Tik taa sliktaa grieshana karstam dzineejam - diivaini. Nonjem galvu un apskaties, ja virzulji un vaarsti nav sadauziiti - remonts shtrunts!
av2 (2017-02-04 05:11)
nu...ssitais man atgaadina manu pirmo normaalo autinnu. Tas gan bija kautkaads 2,2, ja pareizi atceros. Bet , tiessam bija kaa jauns gan ieksspusee ar savu tiigger veluuru , gan aaerpusee - kkirssu metalika, ruupniicas spoileri mmmmm :). It sevisskki peec paarseessanas no zzigulla.
Par teemu, kameer neizjauksi, neuzzinaasi. Taadam autinnam vajag savu garaazzu, un rokas, un pacietiibu. Var uztaisiit par kofekti. Pats galvenais, nav nekaadi sarezzggiiti elektronikas verkki, taa kaa...veerts ir. Un ja veel tiira aizmugures piedzinna....mmmmmmm :) kaifs garanteets ;) lai veicas.
Osits (2017-02-04 11:26)
Nav eļļas spiediena šāles beigušās! Eļļas sūknis nespēj uzsūkt ēļļu!
Slāpst un siltu nevar iedarbināt tāpēc kad motors ķīlē!
Kādas firmas eļļas filtrs? Ir redzēts STC! Viņiem izjūk elements un aizbloķē eļļas kanālus un ar to arī viss beidzās!
Noņem padonu apsties pamatnieces, klaņ šāles Tur arī būs redzama problēma! Un ja šeikas ir degušas! Nozīmē kad nav bijis eļļas spiediens!
Dz_l (2017-02-04 22:39)
Ir, ir kvatra :) Tomēr katra 90to gadu puikas sapnis savā laikā bij tāds autiņš. Pa, salīdzinoši, lētām naudām paņēmu nesen. Doma ir uzcelt un būtu ideāls brīvdienu atiņš.
Eļļas filtrs pats parastākai un populārākais, nosaukumu neatceros, bet viņi ir tajās dzelteni zaļajās paciņās.
Savā utopiskajā prātā pādomājot, tiešām, visloģiskākais variants liekas par eļļas sūkni. Necēla/nepietiekamā daudzumā cēla eļļu un sāka ķīlēt.
Laikam tomēr visprātīgāk būs mainīt visu motoru, nevis tikai galvu. Paldies par atbildēm :)
Osits (2017-02-05 21:17) Pirmā beidzās apakša! Pazūd eļļas spiediens un tik tad sāk grabēt kompensātori!!!!