Check engine un kvelsveces kluda paneli

Nesen iegadajos WV PASSAT B6 (2007gads) automatu.

nobraucu paris menesus un iedegas Check engine un kvelsvecu lampina. Plus ir aizdomas par karbas problemam, jo ir sajuta ka viņa sak nepildit pilnvertigi savas funkcijas.

Vai ir kādas idejas un servisi, kur aizdzit lai to visu uzreiz kopa salabo un par adekvatam cenam. ne kosmiskam :)

varbut varat padalities sava pieredze

kuks10 (2017-02-28 19:13)      nekas traks tur nav,var būt ka sāk čakarēties automāta mehatronika,kas var izmaksāt ap 350-700.eu.vari aizbraukt uz servisu no Maskavas Slāvu tilta braucot uz Bauskas pusi uzreiz pirmais pagrieziens pa labi,tas Tevi aizvedīs uz servisu pie dzelzceļa 222B /ielu nezinu kā sauc,bet tur krieviski runājošais džeks ap 27,30.g.vecs.uztaisīs diagnostiku par 10.eu.vēl ir Ķekavas,bet tas ir liels naudas plēsējs /garantija ir mutiska/vēl varbūt roķene ir čupā,tad arī uzrāda ..bet šiem modeļiem ,ja kompis nav pārtaisīt un sačakarēts precīzi uzrāda auto problēmas,ņem tik tulko ..DDD

benzingalva (2017-02-28 20:11)      ou jā 2.0 tdi robots,,,,,,,,,tikai slikta pieredze

Snowagain (2017-03-01 08:03)      Jūtu līdz, esi iegādājies servisu sapni.
Ja vēlies braukt ar šo auto, tad dzen uz Cēsīm kārbu taisīt. Ja tas 2.0 TDI (PD), tad jau uzreiz iesaku pārbaudīt eļļas sūkņa darbību un dzinēja galvas stāvokli.

Dz_l (2017-03-01 17:40)      B6 ir iemesls, kapēc man vairs nekad nebūs VW...
Man bij šāda problēma, kad es ar viņu vilku citu auto. Aizvilku čoma auto līdz servisam (apmēram 15km) un sāka degt ček endžins un kvelsveču lampiņa. Piedevām apgriezienus motors pēkšņi pats sāka ierobežot līdz, apmēram, 2300rmp. Es vēl līdz šodienai neesmu sapratis kas tur viņam notika un kapēc. Bet pēc 2 dienām šī problēma pazuda pati no sevis...
Kā jau iepriekš minēts - pieskati galvu motoram.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu