MrStingrais 2 4 Automāts nu dien nebūs labākais variants iesācējam, jo nu apgūt pārslēgšanos tev vajadzētu gan, ja vien Tu neesi kārtojis eksāmenu ar automātisko kārbu un ar neko citu nedrīksti braukt.
miers2 1 viņš jau neprasa sev, bet savam mazmazbēnam grib ričuku dāvināt
LaskovijMerzavec
4
Nu tieši automāts ir vislabāk iesācējam, lai apgūtu mašīnas vadīšanu. Vairāk koncentrējas uz pašu braukšanu, neviss stresos par ātruma pārslēgšanu. It īpaši parkošanās gadījumā.
Pats automāts ir mazāk svarīgs, skaties mašīnu. Dažiem modeļiem ir slimīgas kārbas. Piemēram Crysler Town car.
runcizs
4
3
Labu automātu ir ļoti maz.
1.izvēle: Audi, VW, Mersis (tikai ne A vai B klase);
2.izvēle: Volvo, Honda.
3.izvēle: Opel.
Nekādā gadījumā japāņi, korejieši un franči.
P.S. Runa ir par labām (vai vismaz ciešamām) automātiskajām kārbām, nevis par mašīnu kopumā
derevnja10 Paldies runcizs. Skatījos uz A 3.
DanaL
2
1
Manuprāt, tomēr jāmācās ar manuālo. Pati iemācījos, pie tam ar GAZ53A, kur pārslēdzot ātrumus, sajūgs jāspiež 2x. Un sīci arī iemācīju. Atradām klusu lauku ceļu un vālējām. Tas arī ir sākums. Kad iemācās manipulēt ar ātrumiem, tikai tad var sākt braukt pa pilsētu ar instruktoru.
A pēc tam pats jutīs, vajag to automātu vai nē.
derevnja10 DanaL, es sāku ar GAZ51, bet tas bija jaunībā. Te ir pusmūža cilvēks, kuram nekad nav bijusi saskarsme ar braukšanu. Sākumā ir jāiemācās ceļš redzēt, mašīnu izjust. Te LaskovijMerzavec , precīzi formulēja. Pārējo laika gaitā apgūs.
viedoklis
2
1
DanaL, tagad atrast kārbu bez sinhronizātoriem būs grūti! :-) Tā divreiz spiešana saucas starpgāze :-D bet labāk ar to 2x spiešanu galvu šejienes publikai nejauc! :-D
Pieredze ar automātiem, Jeep - izcili, Toyota - drausmīgi, bet tā bija kaut kāda neveiksmīga motora un kārbas kombinācija , VW-ciešami, Lexus - labi, Subaru - labi, Mercedes - labi un izcili. Bet vispār jāskatās konkrētais ražotājs, motors un kārba un mašīnas modelis, nav universālas atbildes.
derevnja10 shone, nemaz tā nedaru. Piesēdināju pie stūres un sapratu, citu variantu nav. Nekas, pēc tam pārliks, tas viss tikai laika jautājums.
DanaL Viedoklis (21:51), paklanos tavas kompetences priekšā. Šejienes publikai (tostarp tavai trauslajai galviņai) gaisu pajaucu tālab, ka šķita, ka autors iesācēju tiešām līdz galam nenovērtē. Piedod, ja vari!
derevnja10
Viss kārtībā. Man pie stūres ir tik daudz gadu, dod dievs dažiem komentētājiem tik daudz ar kājām nostaigāt. Tāpēc zinu, ko saku.
Paldies cilvēkiem, kas negribēja sevi reklamēt, bet atbildēja uz doto jautājumu.
multi Automāts laba lieta, bet Latvijā kur lielākā daļa auto ir ar manuālo kārbu, visai ieteicams mācīties ar manuālo braukt. Dzīvē noderēs.
coldlands 2 Kāpēc jāmācas ar manuālo, un kāpēc iesācējam kaut kādu spec modelis automātam? Pērc automātu un braukā uz veselību, sevišķi pilsēta, automāts zelta vērtība, nav jārausta kloķis. Visi pēdējie mani auto ir automāti, pilnīgi nekādu problēmu.
Vidzis 1 Manuprāt a3 .vienkārša.
av2
vispaar, lai ssodien muusdieniigs civeeks brauktu ar mehaanisko kaarbu var but iemesli. Vieniigais, kas naak praataa,ir jau taads autinns maajaas , ir gonkaas jabrauc , un kravu vilkssna. Un arii tur, double clutch jau liek iekssaa vissos parametros.Arii vilceejiem lielajiem, nemaz par lielajiem busiem nerunaajot.
Un , jaa , pareizi dari, ka skaties uz autmaatisko kaarbu maacoties braukt, teiksim.. Jaskataas autinna marka , ko veelies iegaadaties , modelis un reaalais nobraukums. Velams, lai serviss buutu taisiits normaalos kantoros, ar garantiju utt. Muusdienu automaati kalpo lloti ilgi. Pie normaalas apiessanaas, un servissa.
Braucu peedejos 20 gadus tikai ar automaatiskajaam karbaam - zero probleemu. Jaa, ir savas nianses, bet lai es seestos uz mehaanisko ssoodien, 21 gadsimtaa, man buutu " jaasasit galva lloti stipri"...spaardities pa pedaaliem trafikos, tiessam? kaifiigi? :((( Ibj, citu nav ko dariiit...:(
Snowagain
3
Nu gan runcizs aizmuldējās...
Nekādā gadījumā VAG (VW, Audi, Skoda, Seat ar DSG vai variatoru) - tie ir servisu sapņi, a/m pārdod, kad kārbai ir pēdējie dzīves metri, bieži vien kārbu remonta cipari 2x pārsniedz pašas mašīnas cenu. Īpaši laba kombinācija šīm kārbām ir ar 2.0 TDI (PD) motoru. Jāšanās ap to auto būs ilga, pamatīga un ļoooti dārga.
Piekrītu, ka Nevajag MB A vai B sēriju.
Nevajag jebkuru a/m ar variatoru.
Nevajag jebkuru auto ar robotizēto p/k (DSG).
Nevajag PSA (Peugeot/Citroen) ar AT4 kārbu, bet lai gan salīdzinoši ar VAG DSG, un variatoru kārbām, šīs kārbas ir izcilas.
No automātiskajām p/k vienīgajām, pret kurām man nav īpašu pretenziju ir Volvo (Aisin, ZF), un arī tikai tās, kas stāv uz dārgā gala modeļiem (iet ap 300k km), un uz Kukurūzeriem (Land Cruiseer).
Un vispār atkārtoši edg kunga viedokli - ja pērc lietotu a/m, nepērc ar automātisko p/k. Ar automātu var pirkt tikai jaunu a/m.
joens Manuālā pilnīgi noteikti neder cilvēkiem, kas braukšanas laikā vienā rokā tur smartfonu un raksta SMS, uzņem selfijus, sērčo internetā utt.
Sallija2 Es iesaku Toyota automātus, ļoti labi.
kuks10 automāts ir konforts par kuru nāksies maksāt servisiem lielu naudu,ja vēl tie automātu servisi būtu kvalitatīvi,tad viss būtu labi..manas domas dažam labam vajadzētu noraut rokas..nu Latvijā nav profiņi,tik lieli dirsēji,kas remontē uz huņ,muņ..sākot ar Ķekavas un beidzot Rīgas servisiem..
kruumaajs Iesácéjam noteikti jáņem x6 no salona ar automátu standarta komplektácijá.
viedoklis
AV2 nepiekritīšu! Es saprotu, mūsdienīgs cilvēks ir tāds, kuram mājās, ja izsit korķus, jāsauc elektriķi un riepās gaisu regulē autoservisā! :D
Ar manuālo...
nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 30) | nākamās >> |