Problēms ar kārbu
Volvo V60 mehānika, ir brīži, kad ik pa laikam ir grūti ieslēgt pirmajā robā un atpakaļgaitā. Mans novērojums, ka tas varētu būt aukstam dzinējam, bet tas nav 100 %. Sajūgs ir labs. Tu izspied sajūgu bet robā var iespiest ar spēku, tikai. Pēc tam kad brauc, slēdzas ar vienu pirkstu. Ja, kādam ir ieteikumi, paldies. Dīzelis 6 ātrumi. 2012. gadsav2 un citos robos sleedzaas viegli tad, kad nevar pirmaajaa iekabinaat ?
JurisK Pasen kaut kaadam 40-tajam volvim bija liidziiga probleema. Vaina kaut kaadaa buksiitee kaarbas aarpusee, kura izdilst un paarsleegshanas svirinja sashkjobaas. Tam gan slikti sleedzaas 2 aatrums.
Davis86 Jā, citos slēdzas normāli
Davis86
Par to buksīti - varbūt kaukas tāds varētu būt. Jo Vakar nobraukāju diezgan pa Rīgu un viss slēdzās ideāli, bet no rīta pie darba, bija problēmas.
Domāju, ka nemāku slēgt biju pie paziņam no servisa iedevis, viņam arī 1 x bija aizķeršanās un kaukas ķērās ar pirmo robu!
Pilskungs Vajag tomēr kārtīgi pārbaudīt sajūgu. Nav jāaizmirst par temperatūras ietekmi - aukstā kārbā eļļa ir biezāka, siltā - šķidrāka. Ja sajūgs par kādu nieku izslēdzas ne tik labi, kā senāk, tad biezā eļļa "velk līdzi", arī sinhronizatori, kuri katram ātrumam ir atsevišķi, strādā ne tā, arī izdilumi var būt.
usinjsh Ja tā ir problēma ar sajūgu, atpakaļgaitai vajadzētu slēgties iekšā ar klikšķi, jo atpakaļgaitai nav sinhronizātoru. Ja problēmas ar ātrumu pārslēgšanas mehānisma trosēm, buksēm kuras ir jau labi izstrādājušās pēc 300 000 un pāri tūkstošiem. To var pārbaudīt sekojoši: Ieliekot jebkurā ātrumā ātruma pārslēdzēja rokturim jābūt praktiski bez brīvgaitas jebkurā virzienā.
Pilskungs 1 Pareizi. 300 000 - tas jau ir par daudz. Bet nepareizi par atpakaļgaitas sinhronizāciju - nezinu, kā Volvo, bet daudziem autiņiem taču ir ! Nu lietas būtību tas nemaina. Autoram vienalga iesaku noskaidrot par sajūgu - ja jau tāds nobraukums, disks būs nodilis, izspiedējgultnis arī. Sajūga piedziņa - no pedāļa līdz diskam - ir jāsaīsina. Ja nelīdz - nezinu. Vai nu uz baigo remontu, vai šrotu.
usinjsh Pilskungs, vai vari pastāstīt kādiem nolūkiem atpakaļgaitas zobratam ir vajadzīgs sinhronizators? Kādu gan funkciju tas pildīs?
Pilskungs Nevaru.
kristians31
Sajugu tam nav nekada sakara.problema ir parslegsanas klokim jamaina remkolplekts un pie karbas ari..bij saskarsme ar to.
Un sinhronizatori vajadzigi sabremzetu zobratus pirms ieslegsanas atruma un nebutu krakska.lai sledzas klusi
usinjsh It sevišķi sinhronizators vajadzīgs aizmugurējā ātruma zobratam :)) Teiksim ja esi ieskrējies ar 30km/h uz priekšu lai bez trokšņa un nebojātu aizmugurējā ātruma sazobi varētu ielikt atpakaļgaitā. Ja nu kādreiz tomēr noder.:)) Vajadzētu ieteikt kādam auto ražotājam tādu racionālu priekšlikumu lai uzliek tam sinhronizatoru un muftu.
Pilskungs Es arī novēlu priecīgus Ziemassvētkus !