Audi tt, Audi A 3, BMW 320 coupe, Volvo C 30
Kura no šīm markām ir ekonomiskāka degvielas patēriņa(ārpus pilsētas) un uzturēšanas ziņā( nedomāju dārgos servisus)?Audi TT- 1,8 gāze, Audi A 3- 1,6 gāze, Volvo C 30- 1,6 dīzelis, BMW 320- 2,0 dīzelis.
JurisK 1 Kaut arī man ta mašīna un marka ne visai patīk, bet, šķiet Audi A3 ir ekonomiskākais variants.
N4Y Bija kādreiz A3 D 2007- novilka uz soosejas 4,6 laikam , ja nekļūdos , tomēr vairāki gadi pagājuši kopš šķīrāmies 😂
hermes 1 veci vispaar es braucu ar ford st 190 lopi 7.5l bet es braucu ar auto...
Puuka_ 1 3 Veci hermes, vispār man patīk McLaren MP4-12C coupe, bet es esmu vecene, pie tam blondīne pie stūres, un jautājums nebij par krutiem vāģiem, bet gan par ekonomisku pārvietošanās līdzekli cilvēkam ar maziem ienākumiem:)
kvarts 2 Neviena no šīm mašīnām nebūs ne lēta uzturēšanā ne ekonomiska braukšanā. Kā likums visas būs nodzītas līdz kliņķim un vienīgais laimīgais no tāda pirkuma būs servisa mehāniķis.
kuks10 2 tas ir platais gals.. Tev vajag zīmēties ,vai pārvietoties.?!piekrītu kvartam..
Puuka_ Paldies par komentāriem. Skaidrs. Un ko jūs ieteiktu? Kuru gadu un kuru marku auto apmēram 4-5000 robežās? Netraucētu kādreiz vairāk samaksāt par remontu, bet par cik daudz braucu, gribētos ne pārāk rijīgu autiņu.
JurisK 1 Es ieteiktu Citroenu c5 ar 2l diizeli. Motors ilgmuuzhiigs, baakai priekshaa aizaug zirneklja tiikli, reaali. Visaadaa citaadaa zinjaa uzticama mashiina. Pie tam par taadu naudu var nopirkt krietni jaunaaku, nekaa bembi vai augjiku. Bija ljoti laba pieredze ar 2002. gadaa razhotu mashiinu. Apm.par taadu naudu nopirku nepilni 6 gadi vecu, cik atminu. Braukshanas komforta zinjaa - vispaar kaa diivaanaa, pie tam uzraaviens arii nemaz ne tik vaajsh pilseetaa. Runas par franchu elektroniku un pneimopiekari - fufelis! Pie tam veel taa iespeeja iebraukt jebkuraa mezha celjaa, pat neceljaa, palielinot kliirensu - oho sakaraa vispaar ideaala randinjiem, ar bekaam, protams:)
av2
nu 3 seerijas BMW ir tautas autinnss. Nu nav tur nekas daargs uztureessanaa. Protams, ja nav ieprieksseejais saimnieks bijis par slinku sekot autinnam. BMW vispar ir lloti pateiciigs autinns remontos.
Pateerinnss - kaa miisi, taa teerees.Praatiigi ripinot pateerinnss ir lloti mazs. Bet, atsskkiriibaa no miskasteem, BMW , kad vajag, un tu uzmin, tad iet.
Puuka_
Domājot par BNW vai Audi pirkšanu, gribēju mašīnu, kura skaitās droša uz ceļa, bez sarežģītām elektroniskām fīčām, vnk. tīrā mehānika, mazs, bet lai labi turas uz ceļa un lai kalnā nav jābrauc ar 2. ātrumu. Citroen C5 ir par lielu. Bet JurisK, jā Tev taisnība, man patreiz nu jau kādus 15 gadus ir franču ziepju trauciņš, ko nopirku 2 gadus vecu. Esmu tajā pa šo laiku remontos ieguldījusi ap 3.000, un arī tikai tāpēc, ka tiku lielā avārijā.
Paldies par atbildēm.
JurisK Njem C3 - ir radiniecei, reizeem panjemu, kad savs F30 apniik - labs un neliels vaagjiitis ar mehaanisko aatrumkasti. Bet tomeer graboshaaks un neertaaks par C5. Vinjiem taa ir otraa mashiina, no saakuma arii skatiijaas augjiku-golfinju virzienaa, tomeer ekonomisku apsveerumu deelj panjeema citronu.
kvarts Es ieteiktu Suzuki( ideāli ja ar gāzi), bet tikai mehānisko kārbu..paziņa pa Rīgu braukā un vidējais patēriņš ap 4 eiro uz 100 km.
Puuka_ Kvarts, kuru Suzuki, S*4?
kvarts Var S4 bet ari swifts ir gana ņiprs....Vitarai jau patēŗiņš būs krietni lielāks...vajag kādu auto paskatīties un saprast kā viņā jūties...
Jokeris7 BMW 118d ir ekonomisks
inge Golf 2 ,ekanomisks. 2021-12-26 19:52
Skudiss
Njā izskatās, ka diskusija ir diskusijas pēc. Tātad ekonomijas starpība tiek apskatīta kāda 50 centu robēzās, njā skarbi. BMW droša vadītājam kuram pieredze cik saprotu tik ap priekšpiedziņu, nu nu. Jāsalīdzina dīzelis ar gāzes auto. Un visa pamatā tik ikdienas degvielas patēriņš. Tātad ekonomiskai braukšanai galvenais noteikums ir krāsa un gaisa atsvaidzinātājs. Un vēl ar lielu ikdienas nobraukumu 15 gados 3000 eur ar dārgu avāriju, hmm domju viss labāk būtu vienkārši ceļa malā balsot.
Viss ekonomiskākais auto ir bijuši alfas ar 1.9 jtdm dzinēju, bet neiesaku kā jau itāļu ražojumiem. Tad vēl MB 2,2d, bet tas atkal aizmugures piedziņa un rūsa. Labs ir tā var filozofēt ilgi tad es liktu uz Škodu (izmēru izvēlās pēc patikas, jo izmēram ir nozīme) ar 1,9 dīzeli lai kā arī dīzelis kā jau traktors ar saviem knifiem. Tik nevajag aizmirst, ka salīdzinošiem jauniem auto ir demfera spararati, dīzeļiem DPF filtri un citas figņas kas remontā var paprasīt savu daļu naudas. Varbūt tad labāk ņemt lizingā pilnīgi jaunu un tas nav galvas sāpēs par remontu izmaksām un patēriņš būs maksimāli mazs un to lielumu varēs precīzi uzzināt no tirgotājiem.
2021-12-26 22:00