Kad ir brīdis pirkt jaunu auto?

Pie kādiem ieguldījumiem/ izdevumiem vecā auto remontā jāsāk domāt par jaunu? Proti, auto, protams, nav vairs jauns, ik pa brīdim jāremontē. Vairākus gadus remontos ieguldīju maz, tagad sanāk vairāk, turklāt šaizes bieži vien ir sīkas - tur slēdzītis nestrādā, tur arī slēdzītis, tur izpūtējs sarūsējis, atkal slēdzītis. Tomēr biežāk nekā iepriekš, un brīžiem šķiet, ka arvien biežāk. Tātad, vienā brīdī būs jāsāk domāt par jaunu auto. Tad kurš jums būtu tas brīdis (nezinu, ieguldījuma summa, remonta biežumu skaits, remontējamās detaļas), kad skaidrs, ka vairs ar šo braukt nevar?

solvitas    2 Ja jau jūti, ka plīst biežāk, tad tas ir beigu sākums. Krāties no tā autiņa vaļā kamēr vēl vari! Kad būsi atkratījusies no šitā, tad varēsi kaklulēt ko jaunu vari pavilkt. Lai gan jaunie arī plīst. Krustmāte nopirka Nissan quashquai un jau pirmā gada laikā visādi gļuki ir bijuši, nepatīkami, bet fakts.

Jurijs55    5 Neviens nezin Tavu finansiālo stāvokli lai ieteikt Tev "īsto brīdi".

Garoznieks    5 Ne velti Nissan iesaukuši - Kas kaiš :)
Līdzīgi man bija ar jauno Opel Insignia(darba). Pirmos 20 tūkstošus paspēju pabūt servisā vairākas reizes. Te akumulātors ceļā izlādējas ne no tā ne no šā(pēc trešās reizes apnika, aizdzinu uz servisu). Meklēja iemeslu divas dienas, kāpēc notiek izlāde. Te braucot iedegas ļamda zonde, palieku uz ceļa, te divas reizes auto programmatūru jāatjauno, un vēl visādi niķīši. Tā kā jauns vēl nenozīmē labs. Vienīgi no visiem auto, labākais iespaids palika no Passat B7 un tagad no B8. Moki auto kā gribi, nekādu bēdu. Varbūt kā patrāpās.
Bet vienalga, lielāku brsukšanas prieku izjūtu brsucot ar savu veco sābiņu. Un nekas, ka uzreiz pēc pirkšanas ieguldīju auto cenas ekvivalentā. Tālāk tik sekoju līdzi, cīnos ar auto niķīšiem un vienalga ir lielāks gandarījums braukt ar to, nekā jauno minēto, Škodu Scout, Subary WRX:).

zebs    2 Kādreiz teica tā - ja remontu izdevumi ir lielāki par degvielas izdevumiem, tad jāmaina auto. Bet, tā kā tagad degvielas cenas jūtami kāpj, šāds vērtējums var nebūt aktuāls tiem, kuri daudz braukā.

Snowagain  1 3 Ar auto braukt var vienmēr, izņemot to laiku, kad remontā.
Es ar auto var braucu ap 180000km, tad dodu atpakaļ salonā un ņemu atkal jaunu. Kāpēc? Šajā nobraukuma diapazonā jau tūlīt būs amortizatori izbeigušies, zobsiksna jāmaina, sajūgs nodilis, bremžu diski visi nodiluši, cerīnviela jāpapildina, DPF un katalizators ļoti jāuzmana, jāsāk pamazām gatavoties visu riteņu gultņu maiņai. Pēc šī nobraukuma sākas pirmās lielās investīcijas automašīnā.

cirteejs  1 2 Izlasot tikai jautājumu, atbilde ir- jauna mašīna jāpērk tad, kad ir līdzekļi! Ar uzsvaru uz "jauna", nu labi- gandrīz jauna! Bet te jau runā par viena lūznīša nomaiņu pret citu.

JurisK    1 Snowagain teikto apstiprina svaigu, ap 3 liidz 4 gadi autinju nobraukums reaalais, kas naak no Vaacijas, kaa reizee ap to kilometraazhu. Vaacieshi naudu lieki neteeree! Lai gan es parasti veel nobraucu kaadus turpat 100tkst. pa virsu bez iipashi lielaam remontu izmaksaam. Varbuut taapeec, ka BMW. Nomainot to pashu zobsiksnu vai bremzhu diskus tik un taa nauda ieekonomeejaas, jo autinjsh tieshaam veel ir pat ljoti svaigs, bet pirkts vismaz par 10tkst. leetaaks, nekaa jauns.

Jurijs55  2 1 Auto, kam ta nav pirmā nepieciešamība, var atļauties :
1. Daudz pelnošai
2. Kas prot pats nelielus remontus
Ja autore būtu 1, viņa neprasītu šo padomu, 2 acimredzami nav arī viņas gadījums. Secinājuma padoms - auto vairs nepirkt.

Virgo    5 Manuprāt kad remonta izmaksas pārsniedz līzinga izmaksas.... tad tas brīdis ir pienācis...

Luusila    3 jurijam ir tik izteikta alerģija uz mašīnām, ka ir nepārprotami skaidrs: jamais ir no tiem, kas brauc tikai ar muti, vai otrs variants- ar roku pa pakaļu. Līdz mašiņam šis vēl nav ticis.

janisb    3 Tad, kad vairs nevari paļauties uz auto, ir jāpērk cits, uzticamāks...

av2  1   kad vecais apnicis, jo jauns ir jauns, un ir daudz ekanomiskaaks/smukaaks, klusaaks utt

Hbbs    2 Jāpērk tad, kad vēlmes sakrīt ar iespējām.

AivarsN  1 1 Viena cilvēka vajadzībām visekonomiskākais pašlaik ir Aixam.

vilks28    1 Tad kad vecajam nokrīt uz ceļa izpūtējs

Hbbs    4 Aixam ir spainis, ne Latvijas ceļiem un satiksmei. Pie tam, kas tas par uzskatu, ka ka vajag visekonomiskāko? Vajag nevis taupīt, bet gan strādāt vairāk un atļauties to, kas patīk.

Drole    3 Aixam utml ´voiture sans permis´ Eiropaa ir zhuupuvaagja reputaacija, jo to lieto tie, kas nodzeerushi vadiitaaja licenci. Attieciigi cena ir neadekvaati augsta un apdroshinaashana saaliita.

Stasiks111      Īsta brīdis ir tad,kad jūti,ka vecais auto sāk pārvērsties par Mūža Ieguldījumu auto.😎

Snowagain    1 Ir jābūt mazohistam, lai pirktu Aixam. Pa to naudu, ko prasa par Aixam, var nopirkt Peugeot 208, VW Up u.c. šīs klases a/m.

av2      labi, labi. Reali , ja nnemts jauns , ir no 3- max 7 gadiem. Atkariigs no taa, cik daudz ruupeejies par autinnu, kaa uzturi to. Bet ilgaak par 10 gadiem braukaat ar vienu , un to passu , nu nezinu. Tad tas autinnss ir baigi jaamiil, jaalieto tikai pa "lieliem svetkiem" ...jaabuut sentimentaalai vertiibai, vai veel kam.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu