Toyota avensis 2008 zūd dzesēšanas šķidrums
Zūd dzesēšanas šķidruma un reizēm zili ar melniem dūmiem kopā ļoti daudz. Dīzelis. Kas varētu būt pie vainas?janisb 5 Motors izstrādājais savu resursu - kapitālais remonts vai šrots...
Garoznieks
1
Zili dūmi....tas nav labi. Slikti, ja dzesēšanas šķidrums caur galvas blīvi motorā pazūd.
Peļķe ir?!
/gribas pajokot un teikt - nevis zem gultas peļķe :), zem auto/.
baltimelns
5
motors D-cat ?
Man bija 2.2 D4D (2005. gada), bet ptoblēma bija viennozīmīgāka, beigta bija galvas blīve un atgāzes pūta dzesēšanas sistēmā, nobraukums bija ap 220 000km. Cik tajā laikā lasīju forumos, tad problēmas ar galvas blīvēm esot to motoru niķis. Pārdevu ar defeku, nākamajam saimniekam remonts ap 1700 eiro izmaksāja. Ja Jums ir D-cat motors, tad dūmus var izskaidrot ar kvēpu filtra tīrīšanos, škidruma zušanu ar sūci (tas tāds optimistiks scenārijs) Jādzen uz servisu, tur pateiks precīzi.
usinjsh
1
Pēc aprakstītā maz ticams ka dzesēšanas šķidrums dēļ dzinēja galvas zūd. Tas var zust da jeb kur, jāskatās. Reizēm zili ar melniem dūmiem- atkal jāskatās kāpēc.
Pašā būtībā jautājums uzdots tāds ka neviens konkrēti neko te neatbildēs.
Vilksatkal
Labi ka ir vēl tādi stulbi babuki, kas pērk nobrauktus dzelžus ! :D Tirgotāji var berzēt rokas !
Daudz un pilns , te pie mums tādu stulbu ļaužu , kuri pērk vecus , nobrauktus dīzeļus un tad grib uz kaut ko ieekonomēt ! Dīzeli pērk Eiropā cilvēks tikai jaunu, un ja zina ka brauks dienā vismaz 150-200 km un tad tas viņam 4-5 gados pilnībā atmaksājas un tad pērk to nobraukto dīzeli kāds bālēliņš , vai nu Lietuvā ar notītu spidometru , vai tepat , vai pie turkiem Vācijā ! :) un pēc tam te pārpērk tādi stulbi babuki ! :)
Paskatieties paši ārzemju portālos, reti kādu dīzeli var atrast no 200 līdz 300 tūkst. , tas ir labi ja 5 mašīnas no 200-300 , pārējām ir reāli nobraukumi 400 , 500 un 600 tūkst. km !
Tas pats ir ar mašīnām kas ir jau jaunas tur aprīkotas ar gāzi , 400-500 un vairāk tūkst. km !
Ja te , nedēļā nenobrauc vairāk par 400-500 km, nevajag nekādu dīzeli . jaunajiem dīzeļiem kvēpu filtrs pie maziem ātrumiem , bakstīšanos pa pilsētu , aizaug ciet , un no sākuma tīrīšana labi maksā un pēc tam maiņa jau būs daudz simtos , ja ne tūkstots !
etc
Vilksatkal viedoklis 11:03:
Cienītais, vecus dzelžus parasti pērk tad, kad jaunus nevar atļauties. 10-gadīgai Toyota nav ne vainas, pie saprātīgas braukšanas un regulārām apkopēm.
Autorei iesaku apciemot kādu servisu Jelgavā - vai nu Anru Motors, vai Andrea Auto. Uztaisīs diagnostiku, pateiks, kāda vaina. Ja vajag remontēt, taisīt kapitālo remontu dzinējam neieteiktu - tad labāk uzlikt lietotu dzinēju no kāda angļa. Mazāk darba, naudas izteiksmē pat varētu būt lētāk.
eel86 Kas bŭs ja dzesēšanas šķidruma vietā liet ŭdeni no krāna? 2023-10-03 13:39