Merivas 1,7 cdti motora tjūnings

Labdien.Man bija 2004 g.Opel meriva ar 1,7 cdti 74kw 101 zsp.un divi pēdējie burti sarkani.Tas ir rūpnīcas tjunings uz jaudu un tiešam jaudas bija cik uziet,patēriņš arī uz šosejas ap 5 l ,pilsētā ap 7 l.Diemžēl auto cieta satiksmes negadijumā un es to norakstiju saņemot apdrošināšanas naudu.Tagad nopirku to pašu ,tikai 2007 g.facelift,arī 1,7 cdti 74 kw ,101 zsp. bet tagad motors liekas ieverojami gausāks.Protams pilnigi pietiek apdzīsanai,bet nav tāds uzrāviens kā bija iepriekšējam motoram.Vai tiešām ir tāda atšķirība starp tjunēto un parasto motoru ,vai tas ir vienkārši pieradums,bet motori pilnīgi identiski tikai tagad nav divu pēdejo sarkano burtu?

abols23 (2018-10-07 22:25)      Katrai mašīnai ir savs raksturiņš.Viss atkarīgs no motora nolietojuma,km nobraukuma,eļļas maiņām,katra cilindra kompresijas un t.tālāk.

Garoznieks (2018-10-07 23:15)      Opel, VW, Reno ir tie jaudīgājie dzinēji, ja pēdējie divi ir sarkani.
Kā piem., VW B7, 2.0 TSI(pēdējie divi sarkani) - 210 zs; tas pats passat ar visiem trim sarkaniem 170 zs(B8 jau 180 zs).
Runājot par Tavu pirmo Merivu, tur vajadzēja būt vairāk kW un zs.

Zanis99 (2018-10-08 17:22)      Pēdējie sarkanie bija laikam 125 zs

av2 (2018-10-09 07:05)      atsskkiriiba ir taa, ka mazapjoma UZTUUNEETS motors (1.7 tikai tomeer) kalpo daudz mazaaku laiku, kaa parasts.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu