Temperatūras problēmas!
Sveiki. Gribētu painteresēties par jaguar x type 2.0 dizeli. Ir tada problēma ka nerāda temperatūru panelī,un citreiz gļuko un kautko mazliet uzmet,bet pilnībā 90grādus nerāda,nu ķipa normas robežu,lidz tam netiek,vai vispār nekustas stabiņš. Servisā iedzinu,tur nomainija termostatu,bet nepalīdzēja,kas vēl varētu būt par vainu? Lai nav pus mašīna jāizķidā! Būtu ļoti pateicīgs,ja kāds varētu dot kādu info !!!!Neraatnelis1983 3 Varbūt temperatūras devējs beigts vai čtekerī kontakti jāpatīra
Ricards1993 1 Labi pastīšos ko teiks. Prosta nevar dabūt to darba temperatūru,un tosols ir auksts bačokā,tad sanāk ka iet pa lielo loku tikai vane ? jo mašīnā karstais gais ir! Varbūt brāķi nopirku,termostatu ? Varbūt ka velreiz jāpērk ?
Ricards1993 Tas bija mans jautājums,neuzpiedu,ka personīgais. Atvainojos
av2 3 tad..neraada temperatuuru, vai reaali neuzsilst motors?
Ricards1993 Nerāda temperatūra,ja parāda tad mazliet kautko,bet pie darba temperatūras netiek un tosols ir auksts ,bet ieksā salona pušš siltu gaisu. prosta nav poņa kas notiek.
av2 1 piesleedz OBDII diagnostiku, tad redzeesi reaalo motora temperatuuru.Ja siltumum puss salonaa normaalu, gan jau , ka elektriska vaina. Ja panelii neko neraada, vaina panelii, vados, sstepsellos, t sensoraa.
Ricards1993 1 Labi paldies. brauksu uz servisu un pastastišu kas un kā. varbut ka sanāks :)
anis 1 Vai šajos laikos par termometru aizmirsuši? Reālo stāvokli var izmērīt! Diagnostika uzrādīs ,iespējams, kļūdaino devēju radīto ainu...
Cemodans 3 Ja 54 gadus jaunas sievietes personību iebāztu 24 gadus vecas sievietes miesās, tad zibeņi ietu pa gaisu 😀
008
3
Jāsāk ar to, ka dīzelim tukšgaitā ziemā temperatūras radītājs kāpj ļoti lēni vai nemaz. Tikai slodzē - braucot sāk celties.
Pēc garākās nobrauktas distances, radiatoram jābūt siltam, karstam tātad caur sistēmu cirkulē. Ieteiktu nomainīt temperatūras devēju. Ir vairāki, kas atbild par panelī rādīto , parasti motorā uzstādīts un vēl radiatorā vai tuvumā ieskrūvēts, kas atbild par vetilatora ieslēgšanu, kad vasarā paliek par karstu. Piemēram stāvot sastrēgumā.
Jā brāķēts termostats(palicis vaļā) vai nav ielikts, pa pilsētu braukājot vienalga vajadzētu uzkāpt temperatūras bultiņai. Jā termostats ciet, tad uzvārīties sistēmai, jo caur radiatoru netiek. Man ir bijis, kad termostats noķīlējis pa vidu - braucot pa šoseju temperatūras rādītājs labi ja 50 rāda, pilsētā vairāk.
008 2 Nav izslēgts, ka pats temperatūras indikators panelī ir beigts.
Hbbs 2 008- normālam dīzelim viss silst arī tukšgaitā, vajag tehniku uzturēt pareizā kondīcijā un nestāstīt pasakas.
Ricards1993 008 - paldies tev liels. Noderīga informācija,nodošu visu servisā,cerams tiksim galā. Jo tu pastāstiji tiešām noderīgu informāciju.
008 2 Hbbs, padalies ar kādu video, cik ilgā laikā Tavs normālais dīzelis sasniedz darba temperatūru ziemā, piedarbināts un strādājot tukšgaitā. Ļoti gribētu redzet! ;)
Rego1 Patīri kontaktus devējam, vai nomaini rezistoru. Jaguāram nezinu kur atrodas, bet Voyager zem bardačoka.
Hbbs
008- redzi, tā ir mana pieredze, nevis viedoklis ;) Man nav nekādi video jāizliek, tas tā vnk ir.
Kā parasti-lohiem lohu problēmas :D
anis 1 Pasaules lohiem un zinātnei dīzelis izceļas ar darba cikla ekonomiskumu,kas rodas degvielas lielākas īpatnējās jaudas atdeves dēļ. Ja dīzelis tukšgaitā labi silst-labi tas nav...
Hbbs
Ani- man pilnīgi pofig, ko jūs te ļurinat. Es jau teicu-lohiem lohu problēmas, viņiem vienmēr jālej pie dīzeļa eļļa, viņiem kaut kas nesilst, viņiem visu laiku degvielas tankos sliktas, viņi maina 1 kvēlsveci visu vietā un vienu amortizatoru, kurš tecēt sācis utt.
Es braucu un nedomāju par muļķībām, mani dīzelis normāli uzsilst un salonā ir silts arī stāvot.
Atceries- taupot bagāts nekļūsi. Un bagāts nenozīmē tikai naudas daudzumu, tas ir arī apziņas līmenis. Palasi iepriekš manā tekstā par lohiem un sapratīsi, ka viņi visu laiku ir nelaimīgi :D
Priecīgus svētkus !