Kāpēc vairums Latvijā pārdošanas sludinājumos esošie auto ir aprīkoti ar gāzes iekārtu?
Kāpēc vairums Latvijā pārdošanas sludinājumos esošie auto ir aprīkoti ar gāzes iekārtu , īpaši BMW ?jurks 1 1 Acīm redzot tur, no kurienes tie nāk, braukāt sanāk daudz lielākus ceļa gabalus, līdz ar to tas ir jūtami izdevīgāk!
viedoklis 6 Vispār jau vairums auto sludinājumos ir ar dīzeļdzinējiem!
Ants
3
3
Cilvēki domā ´´zaļi´´.
Mašīnām, aprīkotām ar gāzes iekārtām kaitīgo izmešu apjoms ir daudz mazāks.
Gāzi daudz grūtāk atšķaidīt ar visāda veida surogātiem. Oktānskaitlis nemainīgs aptuveni A100.
Pat uz nelieliem attālumiem izmaksas ievērojami zemākas.
Pareizi uzstādīta iekārta pat nesmaržo!
Un tā var turpināt un turpināt...
Virtuves gāzes plīts ir daudz bīstamāka!
anis 5 BMW parasti ir benzīna un visai ēdelīgi. Ar gāzi sanāk lētāk. Ar lielajiem motoriem īpaši jūtams...
anis 1 2 Par izmešiem nezinu,bet gāze ir vielas agregātstāvoklis ne saturs... Jau benzīns ir visai nekonkrēta substance ar izplūdušiem parametriem,par gāzi vispār nerunājot! Un ar sašķidrinātās deggāzes sprādzienbīstamību nekoķetējiet! Pavaicājiet glābējiem, kā tie attiecas pret to!
janisb 4 11 Tāpēc, ka autiņam naudu sgrabināja, bet benzīnam neatlika...
Postremo 2 nee nu, polsvaggenellu grupas, diizell apchakareetaaji, protams, ka nliek gaazi :))
JurisK Nevajaga pirkt vecu BMW. Ar taadu pirms tam braucis ziimulis, kam kaa janisb teica, naudas benziinam vairs nepalika. Lai gan man shkjiet, ka tu paarspiilee.
HOUSE 10 Bezjēga tēma, autors laikam brauc ar divriteni. Cilvēki jau daudzus gadus uzstāda gāzes iekārtas un noteicošais faktors ir nauda. Ikdienā braucu daudz, ar gāzes iekārtu nu jau kādus 250 tūkstošus un ietaupījums ir nopietns. Mūsdienu dīzeļi ar pdf arī vairs nav neko ekonomiski un jebkurš remonts degvielas sistēmai tiem arī nav lēts. Kamēr viss darbojas, ok, bet ja jāsāk mainīt sprauslas, turbīnu utt., runas par naudas ekonomiju, braucot ar mūsdienu dīzeli, var aizmirst.
cerise8
1
3
to Ants
Par īsajiem gabaliem nevajag fleitēt! Motors uz gāzi pārsdlēdzas sasniedzot noteiktu temperatūru. Un ziemā motors ir vēsāks un jāsilst ilgāk. Tāpēc ekonomijas šajā gadījumā pret dīzeli nav!
anis 1 1 Nu ja,ja Tev regulē citi,tad tā arī būs! Es savu arī ziemā palaidu ar propānu vien,tad varēja turpināt sildīt ar maisījumu. Gāzi sāku apgūt,kad uzpildes staciju vēl nebija-pie gāziniekiem mainīju sadzīves balonus...
Labrador 3 1 Pasham darbs saistiits ar dzineejiem , kad shiis ziniibas apguvu , bija jaaveic kursa projekts. Katrs dzineejs tiek projekteets noteiktai degvielai , ar noteiktiem sadegshanas procesa parametriem, par to visu slinkums rakstiit. Bet visai interesanti , kad taadi auto , kaa BMW 7. serija , Jaguar , Chevy Corvette , Latvijaa tiek apriikoti ar gaazes iekaartaam. Personiigi mans viedoklis , ka auto tiek paardoti , jo gaaze , kaa bariiba , shiem auto dzineejiem , nav naakusi par labu.
anis
2
Jāpiekrīt-teoretiski ņemot tas ir tā! Bet praksē-degvielas neatbilstība vai cena,vai vēlamā veida iztrūkums vai vēl kas ,rosina darīt daudz ko dzinējam nelabvēlīgu,bet labai mantai tas dramatiski neskādē. Pat meitas 3. bembim ekonomija jūtama. Un drāž /vārda pilnā nozīmē/jau gadus astoņus.Paši ielika. Un ko lai saka par izplūdes trakta "uzlabojumiem"?
Ja jau varēja ar dūmgāzēm braukt,tad gāzes variants jau būs kā saldēdiens.
Bet pieminētie glaunie autiņi,domāju,ka gāzes dēļ kalpos vēl ilgi. Ja nenomaitās kā savādāk.
Un ja nebūs izsmelts resursa maksimums-kurš vairs pateiks kas īsti pie vainas.