SKUTERS 1 1 Ja nepārzini tematu, labāk neraksti.
Neraatnelis1983 2 Krāsa vispār neko neizsaka...atšķirās tikai marķējums dēļ pretrūsas piedevu daudzuma.Galvenais lai sakrīt marķējums G11,G12 vai G12+ un t.t.
Labrador 3 2 Pēc jaunajiem likumiem par to draud kriminālatbildība.
etc
3
Vecā tipa dzesēšanas šķidrumos (zilie, zaļie jeb. t.s. G11) kā piedevas rūsas aizkavēšanai izmanto neorganiskos sāļus. Šie šķidrumi nav paredzēti modernajiem dzinējiem ar alumīnija detaļām. Jaunā tipa dzesēšanas šķidrumos (sarkani rozā jeb t.s. G12, G12+) izmanto organiskos korozijas kavētājus, kas nav saderīgi ar neorganiskajiem sāļiem. Tāpēc sajaucot zaļo ar sarkano, jebkurā gadījumā šis kokteilis nebūs derīgs un pēc iespējas ātrāk tas jānolej un jāapmaina pret dzinēja ražotāja noteikto dzesēšanas šķidrumu - vai nu G11, vai G12.
Vēl kāds ieteikums - nekad nevajag pirkt lētos zilos tosolveidīgos šķidrumus ar visādiem dīvainiem nosaukumiem. Šādā gadījumā riskējat uzrauties uz glicerīnu saturošiem šķidrumiem, sevišķi no mazpazīstamiem leišu ražotājiem, kas etilēnglikolu mēdz aizvietot ar daudz lētāko glicerīnu. Glicerīna ķīmiskās īpašības atšķiras no etilēnglikola īpašībām. Pat tad, ja ražotājs pieliek visas vajadzīgās piedevas, ar glicerīnu TĀS NESTRĀDĀ. Rezultāts - jau pēc pusgada sabeigts dzinējs ar saēstiem ūdenssūkņiem un cilindru galvām. To es apgalvoju kā profesionāls speciālists, kas jau 20 gadus darbojas šajā jomā. Ja nepieciešama konsultācija, ko un kā lietot - lūdzu, ar lielāko prieku palīdzēšu!
Pilskungs
1
1
Notiks milzīgs sprādziens - pat Kundrātos varēs dzirdēt.
Labāk izskalo sistēmu ar stipru ūdens strūklu un ielej svaigu zilo tosolu -
reizi gadā (rudenī) tas tāpat būtu jādara.
Postremo
1
2
jaa , ar fiziku te dazzi nedraudzeejas nemaz. Sskkidrums "pannem" karstumu no motora fiziski kontakteejoties (sskkidrums - metaals), un ja tas sskidrums jau vaaraas , tad veidojas gaisa burbulli , un tie nepannem gandriiz neko. Gaisa (burbullu) siltumietilpiiba - speeja pannem un atdot siltumu , ir daudz , daidz mazaaka .Un tad jau tiessam paarkarst motors.
Tiessam ssitik elementaaras lietas ir...jaaskaidro kaadam muusdienaas veel?
etc 1 Cien. Pilskungs, gribu redzēt, cik ilgi ar t.s. zilo tosolu varēs braukt 2013. un jaunāki gada Audi, VW, BMW u.t.t., kuriem no rūpnīcas dzinējos ieliets pašas jaunākās paaudzes G13 antifrīzs. Par Kundrātiem neko neteikšu, jo nezinu, kuri jaunekļi tur niekojas ar pirotehniku. Par auto lietām ir tā - ja kaut ko iesaka, tad par to arī jāzina. T.s. tosols ir lēts, bieži vien nekvalitatīvs šķidrums, kas bija paredzēts žiguļmoskvičveidīgajiem.
Pilskungs etc - tā tava darīšana - pats gudrs, pats lej.
etc 1 Sorry, cien. Pilskungs, jālej tas, ko ražotājs iesaka - gan attiecībā uz eļļām, gan uz šķidrumiem. Tā kā sarkanais antifrīzs kalpo 5 gadus, tad manam darba auto tas process jau tuvojas. Privātajam auto nomainīju sarkano tikko pēc iegādes. Ielēju nopietna Rietumu ražotāja produktu. Nu nav man laika maciņā skaitīt utis, bet katru rudeni laistīties ar kaut kādiem lētiem ziliem draņķiem. To prieku es atstāju tiem, kam hobijs ir vazāties pa autoservisiem un raudāt par dārgiem dzinēja remontiem lēta antifrīza rezultātā.
Pilskungs
... jālej tas, ko ražotājs iesaka ..
Pilnīgi pareizi ! Ja mana auto ražotājs ieteicis tosolu, tad to arī leju, un jau 23.gadu nekādu problēmu. A kāds tev autiņš un ko tev iesaka - kā es to varu zināt ?
SKUTERS Kādi pie velna gaisa burbuļi pastāvīgas cirkulācijas laikā nepārkarsētam motoram! Tā nav bremžu sistēma, kur bremžu šķidrums var uzvārīties no intensīvas bremzēšanas un tāpēc ir svarīga iespējami augstāka tā vārīšanās temperatūra. Agrāk vispār lēja motorā ūdeni. Pateikt, kāda ir tā vārīšanās temperatūra, vai ´fiziķis" no skolas pats atceras?
kristians31 Nekas nenotiek
voldemars123 Bet ko dara tosols,ja sajauc ar antifrizu?
Pilskungs
Tas ir visbaismīgāk ! Jankam krāsns sabruka un sievai pleķi uzmetās.
Vajag darīt otrādi - sajaukt antifrīzu ar tosolu - tad nekas ...
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 35 (kopā 35) |