Braucot pazūd mtora jauda,noslāpē, pielaiž ,viss atkal kārtiba,netikai patrinoties ?
Bija arī tā ka,noslāpa,pielaiž un iet atkal viss. Varētu būt ka tas ir PDF filtrs ciet?Kristaps87 Runa ir par opel insigniju, 2.0 dizeli
Dvinsky 3 Oi, šitam esmu izgājis cauri nesen. Safe mode. Dzinēja lampiņa arī deg? Karo4e - serviss, kompis un kļūdu lasīšana. Manā gadījumā bija ar sprauslām problēma un pilnu kvēpinieku. Tikpat labi var būt kāds no devējiem nosprādzis. Serviss labāk kāds no dīzeļcentriem.
av2
1
un iesstepseleet OBDII sstekerii visparastaako fault code reader ,k par $25 kaut , ...par sarezzggiitu? Nee nu es saprotu, ka oHo diagnostika ir vislabaakaa :)
Ja filtri izpluudee aizaugussi, vispirmss iesleedzas safe mode, tas ir, auto brauc uz 10 -20m km/st , un ja veel tad nennem pieree ( deg tak simboli uz panella, check engine utt ), tad noslaapst, un nebrauc vairs vispaar, kameer neizlabosi. Un tad gadaas , ka tikai ar laptopu iedarbinaasi , un dealer level softiem.
Rego1 1 1 Turbīna! Ja protams ir!
kristofs 2 2 Kas par auto? visticamāk turbīnai spiediens par lielu, tāpēc atslēdz jaudu, vai turbīnas ģeometrija sprūst, vai vai elektro vakuma vārsts pie vainas kas ver vaļā turbīnu.
1buss1 3 turbinas vaina, jaremonte.
jans 1 1 1.Diagnostika 2,Ja pats slāpst visticamāk problēmas ar degvielas augstspiedienu,smidzinātāji spiediena regulators..Ja kvēpu filtrs,tad pēc noslāpēšanas parasti jauda neatgriežas.
Panich 2 Izpūt dzinēju uz 5-6000 apgriezieniem neitrālajā. Apm 20 sekundes 4x. Izšaus visus dranķus ārā. Braucot pabrauc uz paaugstinātiem apgriezieniem pie katra roba kādus pāris kilometrus.
draugs59 1 Pamēģini vispirms nomainīt degvielas filtru. 2019-05-15