Rav4, Dcat, 2006.g. Zili dūmi gāzējot.
Dažkārt, kad ir jau nobrauktas kādas 10min, gāzējot parādās gaiši zili dūmi. Pie 1.un 2.ātruma nē, taču, kā iet tālāk, tā sākas. Nav baigi daudz, bet pietiekami, lai atpakaļskata spogulī redzētu labi uz pāris sekundēm. Šis nenotiek vienmēr, tad ir, tad nav. Kas tas varētu būt.Asenizators 1 1 Praids tuvojas!
Raivisir7 1 Egr varstu maini. Un nekeries, ne pie turbīnas un nekur citur.
cipars1983 4 4 Dīzelists,ekanomists :D ko taupa taupītājs,to laupa laupītājs!Kapē visi iespringst uz benzīna izmaksām?Gada griezumā,zaudētājs ir tieši dīzelis.Dīvaiņi :)
anis 2 3 Vai pie vainas nebūs eļļas gredzeni? Zilgani dūmi no degvielas vai tās degšanas produktiem nerodas.
cipars1983 1 Tas liekas ir nenzīna dzinējiem,vai ne tā?Dīzelim tādiem nevaidzētu būt.Moš vnk kvēpu filtrs ciet!
maran 1 1 Tev ir jāgatavojas sprauslu maiņai...
Raivisir7 1 2 EGR varsts, tā taču ir toyota. Pilnīgi piekrītu par benzīna dzinējiem, gada griezumā benzīna dzinējam atmaksāsies. Ja runa iet par 5gadi un vecāku auto.
sandra111 1 2 es teiktu-ellas gredzeni,,,
anis 1 Nu,nezinu-manam jau pāri sešsimt tūkstošiem un pēdējos desmit gados nomainītas tikai divas kvēlsveces. Nu ja,ķēde pastiepusies-pagarināju spriegotāja pirkstu. Tiesa,motoriņam gandrīz trīsdesmit gadu...
labulabais 1 Kāds dzinējs ....,nebūtu slikti zināt!
av2
1
1
Tik tipiski liela noobraukuma diizelliem :(
Un...kas, kas, ella cilindros tiek iekssaa kautkaa. Vaarsu gumijas, virzuliem gredzeni, izdilums , turbiinas bliivsleegi.
EGR vai nu straadaa, vai nu nee, un tur motorella nav iesaistiita. Piemet pie komja, nolasi faultus, paarbaudi to egr, dross paliek dross.
rihtigais 2 1 Dīzelisti - ātrgaitas traktoristi! Kur uguns tur dūmi :)
anis 1 Nu,traktoristi arī parasti nav plānā galdiņa urbēji. Bet kur kārtīga uguns-tur dūmu nav... Ja nu trachtoram mazliet kvēpu pabirst. Bet arī benzīnniekam dažkārt piemetas "treknie " brīži...
usinjsh
3
Šis jautājums ir apmēram tāds pats - kas var būt ja sāp galva. Ja jau jautā te tādu jautājumu, diez vai pats sataisīsi. Da jeb kas tas var būt. Ja motors ēd eļļu, av2 piemērs. Visādi iemesli var būt. Pēc 10 min braukšanas. Nav vienkārši ka kvēpu filtrs taisa reģenerāciju? EGR tas gan nebūs. Un arī Toyotas smadzenes toč to sapratīs ka nav pareiza gaisa plūsma, degs dzinēja kļūdas lampa.
Skatos ka te daudz dīzeļu nīdēju kas nav izbaudījuši to turbo spēku :) Ar ko tad daudz maz moderns benzīna dzinējs ar tiešo iešprici atšķiras no dīzeļa? Tas pats darbības princips jau ir. Nē nu ir jau benzīna dzinējiem viena priekšrocība- degvielas noplūdes gadījumā tie ātrāk aizdegas.
av2
2
Nu labi , ar ko labaaks liela nobraukuma bendziina motors pret liela nobraukuma diizeli? Tur ir ssis tas, kas tiessam ir labaaks liela nobraukuma bendziina motoram, bet kuup abi, tas gan.
Ja runaajam par jauniem autinniem, tad domaaju, pat varu sadereet, ka tie mazie turbo diizelli izmirs, kaa dinozauri. Iemesli tam ir lloti daudz. Nummur viens, lai kaa censtos, lai cik filtrus nesaliktu, vienlaiciigi nejeegaa sarezzggiijot autinna uzbuuvi , vienalga buus netiiraaka izpluude, kaa bendziina dzineejam, otrs ir esossaas un naakotnes hibriidtehnaloggijas, un tiiri elektro autinni. Kaapeec? Taapeec ka braucot ar jebkuru sskkidro/gaazes degvielu, lietderiigi izmantojam tikai ap 20-30% energgijas. Paareejais silda zili ...zallu gaisu, izkuup izpuuteejaa. Taa dziivot nevar ! Zeme nau tik bagaata ar resursiem, lai taa tos izniekotu.
Starp citu, pat ja elektriibu razzotu tikai ar ......akmennogleem , vai kurinot naftu , vienalga tas ir 2-3 reizes ekanomiskaas process , braukt ar elektriibu.
EB777 2 Tas ir D-CAT motors...viņam ir piektā sprausla...kad sensors jūt ka kvēpu filtrs aizsērējis,tas dedzina ar 5 sprauslu to ārā ... Biju nomocījies ar šo problēmu,kamēr man nepārprogrammēja kompi un neuzlika simulatoru un izgrieza kvēpu filtru ārā...
anis 13:04 kā domājat-tādā variantā "glaunie" motoriņi ir ekoloģiskāki par dinozauriem?