Iesācējam labāk vieglais auto ar priekšējo vai aizmugurējo piedziņu?
Nopirku auto,izrādās ar aizmugurējo piedziņu..Esmu iesācēja braukšanā,vai kāds var apskaidrot plusus mīnusus tādam autiņam. Vai ziemā nebus problēmas? Varbūt jāmeklē tomēr ar priekšejo?Dvinsky 2 8 Brauc un pārstāj domāt par piedziņām. Galvenais ziemā uzliec labas riepas un negonko uz slidena ceļa, tad nebūs nekādu problēmu. Protams, ir zināmas nianses vadīšanā, bet braucējam parastajam pa lielam nebūs nekādas atšķirības.
PaisumsBegums 6 Nemētājies uzreiz starp piedziņām. Paņēmi paņēmi. Klasiskā piedziņa ir laba, droša, ar pārējām paspēsi iepazīties. Pilnpiedziņa Haldex izpildījumā — vēl labāka :)
zibiks15 3 Paldies vīri,nomierinājāt,citādi šeit pat nesen palasījos, viens rakstīja un pabiedēja,ka ziemā kā likts būs grāvī! Neesmu no tām riskētājām,bet ja dzīvo ārpus pilsētas,tad tie ceļi diezgan atšķiras,bet riepas būs labas!
anis 5 Jā, katram veidam savs stils. Vienīgais ko varu piebilst-slidenos apstākļos turi pakaļā balastu lai labāka saķere un ziemā pavingrinies. Kādreiz nebija variantu-tikai klasika. Un grāvī ar priekšpiedziņu iesākumā nonāca vēl ātrāk...jo nebija piešāvušies.
Zanis99 1 1 Ziemā labāk 4X4 ar ESP.
av2
1
4
Aizmugures piedzinna ir labaaka visos parametros,ja gribi braukt kaifigi , tur pat nav ko saliidzinaat. Vieniigaa prasiiba, ziemaa lloti labas ziemas riepas ir oblegaatas.
Bet, ekanomikas noluukos,jo priekssas piedzinnas autinni ir leetaaki , var jau iztikt arii ar priekssas piedzinnu.Tikai uzmanies ar gaazeesssanu, vai strauju gaazes pedaalla atlaissanu liikumos, tomeer dubuultslodze priekssas ritenniem sanaak, gan jaastuuree, gan jaavelk , gan jaabremzee autinnss. Es atkal teiktu, labas ziemas riepas ir oblegaata prasiiba.
UN arii, kad nu taa ziema saakas, aizbrauc uz kaadu tukssu placi, patreneejies stuureet, bremzeet utt.
Keel
1
4
av2- ja gribi braukt kaifīgi, piedziņas veidam nav nozīme, to var izveikt ( kaifīgu braukšanu) ar jebkuru piedziņu. Manā rīcībā ir auto ar visu veidu piedziņām, katram ir savs fīlings.
Ta;ču- šeit autore jautāja par pārvietošanos un tam nu nebūs nozīme, kāda piedziņa.
Braukt un pārvietoties, manuprāt, nav viens un tas pats.
Tātad, nav būtiska piedziņa nekādā gadījumā, visas labas.
Zanis 99- ja var pateikt, ka labāka ir 4x4 ar ESP, tad no braukšanas prasmēm tur ir maz... Brauc bez ESP un tad runā par spēju izbaudīt pilnpiedziņas kaifu ziemā.
Lauku opis ar priekšpiedziņas golfu izbrauks tur, kur pifiņš iesprūdīs ar 44 un visām espām utt.
av2
1
Keel- un kaa Tu domaa, cik autinni ir mana riiciibaa, un ar kaadaam piedzinnnam, a? :)
Un tiessi taa, varu uzrakstiit ar liellaakiem burtiem , iipassi tiem, kam nepielec - JA GRIBI BRAUKT KAIFIIGI, TIESSI AIZMUGURES PIEDZINNAI IR NOZIIME. Beernudaarzs, ibj....
Ja gribi paarvietoties, cita saruna.
anis 5 Strīdniekiem un interesentiem iesaku izlasīt Sobieslava Zasadas grāmatu"Drošs ātrums"-tur saliktas teorija ar praksi izjūtās vienuviet. Tas nekas,ka tapusi pirms piecdesmit gadiem-nekas būtisks fizikā nav mainījies. Ja nu vienīgi ļaudis nesapratīgāki. Vadošais moto-jo varenāks džips, jo tālāk jābrien pēc traktora...-nav atcelts.
Dvinsky 1 @anis - palasīt droši vien noderīgi, bet pirms 50 gadiem (vismaz pie mums noteikti) neviens nezināja par to, ka vispār pastāv tāda priekšpiedziņa.
multi 2 Aizmugurējā piedziņa iespējams bik dārgāka apkopē un ar to arī visas šausmas beidzas. Auto arī ziemā uz ceļa turas labi un nekādi grāvji nedraud. Patiesībā aizmugures piedziņa piedod vairāk par priekšpiedziņu. Plus auto ar aizmugures piedziņu var izgriesties šaurākās vietās. Nezinu no kurienes tie mīti par trako aizmugures piedziņu cēlušies.
Keel
2
3
av2- nu tad es varu apgalvot, ka par braukšanu Tev ir maza izpratne. 100% esi bembists, kuram šķiet, ka tikai BMW ir kruta un nekas cits nav labs.
Varbūt nezināji, ka arī bez rokas bremzes izmantošanas priekšpiedziņas auto ir iespējams ielikt vadāmā sānslīdē un baudīt braukšanu. Nerunājot par roķenes izmantošanu.
Slapjā asfalta drifteri, bērnudārzs....
multi 2 keel nesmīdini ar vadāmām sānslīdēm :D Varbūt 1 no 10 māk vadīt sānslīdi, pārējie paļaujas uz veiksmi, ka neieslīdēs apmalē. Cik daudz nav redzēti norauti bamperi un sabojāti auto :D Pat uz ledus nemāk braukt, katru gadu kāds nogrimst :D
anis
13:12- laiki ir dažādi un pieeja arī. Kādreiz biji laimīgs,ka vispār vari braukt. Šobrīd vajag komfortu. Tad arī pakaļas piedziņu sataisa sarežģītu,dārgu. Klasika(ar cietajiem tiltiem) ir vienkāršākais un lētākais variants. Bet mīti ir radušies no situāciju neizprašanas- ar tām pašām darbībām panākot ko pavisam citu. Man līdz šim brīdim priekšpiedziņa uzdzen nedrošības sajūtu. Tikai pēc grāmatas apgūšanas varēju domāt līdzi notiekošajam. Biju izgājis vairumu apskatīto kļūdu un tā arī ne visu sapratis.
Visi varianti ir labākie kādā noteiktā parametrā-bet pārējos ir jāmāk "saprasties".
Tikai izprotot visu notiekošo var argumentēti diskutēt,nevis zākāties.
stagnaac 2 ar automātisko kārbu, vēlams jauns un Toyota
vilks28 Man arī patīk klasika, bet ikdienas braukšanai es gan labāk izvēlētos priekšu. Kā jau te minēja labas riepas pat vēlams ar radzēm un obligāti patrenējies uz kāda aizsaluša dīķa,ja būs iespējas.
vilks28 Bet vispār iesācējam tomēr labāk ir priekša.
Pilskungs Nē, labāk aizmugure.
Rego1 1 Vasarā labi, bet ziemā jāuzmanās un nebērt virsū.
mareus Tā ,ka dzīvoju laukos priekšroku dodu priekšpiedziņas autiņam,jo ziemā ja priekšpiedziņa tad caur kupenām izbraukšu bez problēmām,bet ar pakaļējo piedziņu ierakšos ja bagažniekā neieliek atsvaru. Vasarā ir vienalga kāda piedziņa.
Rego1 Tā ir!
Atbildes 1 līdz 21 (kopā 21) |