Bremžu sistēma un TA
Vēlos uzdod jautājumu tehniskā lietā. Vakar neizgāju tehnisko apskati savam passat b5 - 1.8 benzīns-jānovērš sekojošas problēmas:1.1.14-2. tilts Bremžu diska darba virsmas funkcionējošā daļa mazāka par divām trešdaļām no darba virsmas platuma labajā pusē
1.1.14--2. tilts---tas pats kreisajā pusē
kā arī ar to pašu kodu salikti vieninieki--sašaurināta bremžu diska darba virsmas funkcionējošā daļa labajā un kreisajā pusē un bremzēšanas īpašības neietekmējoši bremžu disku korozijas bojājumi.
Vai pateiksiet ar cik lielu naudas summu visa novēršanai jārēķinās un cik ilgā laikā šis darbs veicams un kādas detaļas vajadzīgas lai izietu atkārtotu apskati? Ceru uz atbildēm bez apriešanas.
Kurts69 2 jānopērk un jānomaina bremžu diski. Labāk arī bremžu kluči. Nav nekas kosmiski dārgs. Cenas var atrast internetā. 2019-08-07 13:54
multi 1 1 Skatoties kur tu to visu taisi, domāju, ka lēti diski, kluči + darbs iekļautos 100eiro. 2019-08-07 14:27
nazis 1 Ja tik vien, un bremžu diski, bremžu kluči ir nopirkti, tad mehāniķim stundas laikā vajadzētu tikt galā. Ja vien neatklāsies vēl kaut kādas problēmas suportos utt. 2019-08-07 14:31
multi Kādas vēl problēmas? Tekoši, ķīlējoši supporti jau skatē būtu uzskaitīti! Bet ja mehs pats viņus tur salauž mainot diskus, tā jau meha problēma. 2019-08-07 14:37
Edzus69 1 1 Muļķīši tik piedalās cenu aptaujās :) 2019-08-07 14:48
lazers1961 1 2 Nu te var redzēt īstus profus par bremzēm...hā ,hā! 2019-08-07 15:46
008
1
Par bremzēm, izskatās, ka ķīlē suporti ja nevienmērīgi saspiež bremžu disku.
Ko rādīja bremžu stends ?
It kā ar atzīmi 1 vajadzēja iziet apskati, par ko iedeva 2 punktus?
2019-08-07 17:10
Keel 008- kāpēc nevienmērīgi? Disks nodilis vairāk kā 2/3 no sākotnējā un tas jau ir 2, 1 ir par nepilnu bremzes virsmu, lasi uzmanīgāk. 2019-08-07 17:12
Venta55
Tekstā uzrakstīts par ko bija divi divnieki;
1.1.14-2. tilts Bremžu diska darba virsmas funkcionējošā daļa mazāka par divām trešdaļām no darba virsmas platuma labajā pusē
1.1.14--2. tilts---tas pats kreisajā pusē
Vēl pateica,ka jāpatīra suporti
2019-08-07 17:15
typhoo
2
2
No taadiem speciaalistiem kaa te, kuri iesaka, ka pietiks ar disku un kluchu mainju, arii rodaas shaadi (ne)straadaajoshas bremzes.
Bez nosaukto disku un kluchu mainjas, shajaa gadiijumaa noteikti naaksies tiiriit un elljot suportu vadiiklas, noteikti mainiit arii puteklju gumijas un visdriizaak arii kaa minimums veikt pashu suportu profilaksi, skatiities kaadaa staavoklii suportu cilindi, manzhetes, putekljsargi. Ljoti iespeejams ka cilindri buus apruuseejushi. Tos tad buus jaamaina un visas pieguljoshaas gumijas arii.
Var gadiities ka pietiks tikai ar profilaksi. Vaardu sakot, kad saaks darboties ar bremzeem, tad arii redzees, kas jaadara.
Jautaajuma cena nav nosakaama pat aptuveni, viss atkariigs no izmantojamo detalju kvalitaates liimenja un pashu suportu staavoklja, cik un kas buus jaadara un kas jaamaina. Tiiri par suportu kvalitatiivu profilaksi jaareekjina ap 50 eur par pusi, bez detalju cenas. Bremzhu diski var maksaat paari pa 50 eur gabalaa, un var likt leeto galu pa kaadi 20, tas pats ar kluchiem. Jadomaa, taisi sev un savai droshiibai, vai ka tik buutu un lai kaadu laiku kalpotu.
2019-08-07 18:01
typhoo
2
Ak nu jaa, var gadiities ka suports ir pavisam beigts un jaamaina. Jauns maksaa kosmosu taadam autinjam, jaameklee pa shrootiem. Tur taa cena buus atkariiga no paardeveeja apetiites un detaljas staavoklja.
Un protams viss atkariigs no servismenju godapraata un klienta maksaatspeejas.
Ja klients nabags un prasa pa leeto, tad var kaut kaa izkustinaat ieruuseejoshos suportus, salaistiit ar WD40 uzlikat leeta gala diskus un kluchus, vai fiksi novirpot diskus, ja biezums atljauj, galvenais lai iziet skati.
To pashu var izdariit, ja klients lohs un meistari cuukas, tikai nopleest par to normaalu pikji.
Kas buus taalaak, kad bremzes buus reaali vajadziigas, to jau neviens nezin.
2019-08-07 18:07
008
1
Keel, izlasīju par darba virsmas funkcionējošo daļu nevis to, ka bremžu disks būtu par plānu.
Sanāk, ka skaidri redzams, ka kluči ņem mazāk par 2/3 laukuma. Tātad suporti ķīlē.
Pietiktu ar suportu tīrīšanu un eļļošanu. Varbūt vēl jauni kluči, ja pārāk nevienmērīgi sadiluši.
Uzliekot tikai jaunus diskus un klučus, kūpēs ar ziliem dūmiem, kamēr nesakārtos suportus!
2019-08-07 19:20
mareus 1 Labāk nopērc orģinālos diskus šrotā no anglieša nomaini klučus sasmērē vadīklas suportos unrullē bez problēmām.Jaunus lētos pakaļdarinātos diskus neiesaku,ātri nodils vai deformēsies,mazlietoti orģinālie kalpos trīs reizes ilgāk. 2019-08-07 21:46
av2
2
Un pasaki man vienu, nu kaapeec pirms braukt uz apskati, nepaarbeudiit to autinnu ,un ja pats nesaproti , tad pie sava mehaanikka, vai jebkuraa normaalaa servisaa ??? It sevisskki, ja autinnss nav pirmaa svaiguma.
Ja bremzzu diskiem praktiski 1/3 vairs nedarbojaas, to tak var redzeet pa kilometru (paskaties uz bremzzu disku, noruuseejis gan ).....un bremzzu iekaartas detallas nu.... nav visdaargaakais pasaakums.Bet lloti svariigs gan !
2019-08-08 01:49
Venta55
1
Jā pirms apskates nebraucu uz servisu--izvēlējos sākumā braukt uz apskati,kur pasaka kas nav kārtībā.Gadā bija nobraukts 3000 km un mašīna netika lietots 2,5 mēneši sākot no pavasara .
Domāju,ka izmaksas jau nemainīgas--vai remontē pirms apskates vai pēc.
2019-08-08 08:03
Snowagain
Ventas kundze!
Tātad - ir sapuvuši abi priekšējie bremžu diski, līdz ar to jāmaina bremžu diski un uzlikas.
Kā blakusefekts tik vecai a/m var nākt līdzi suportu vadīklu un bremžu cilindru maiņa. Silti iesaku nomainīt visā sistēmā bremžu šķidrumu.
2019-08-08 08:48
multi Ko vēl ieteiksiet? VW B5 diski, kluči, atjaunoti suporti maksā kapeikas, nomaiņa nav nekāda raķešu zinātne. Šī nav tā lieta par kuru pārmaksāt kādam glaunam un dārgam servisam. 2019-08-08 08:52
Snowagain
08:52
Var būt Jums arī taisnība, ka nav jēgas iedziļināties suporta remontā, ja virzuļi nobeigušies. Jāliek atjaunotie, jo patērētais laiks suporta tīrīšanai u.c. darbiem + rezerves daļas, naudas ziņā būs ekvivalents suporta nomaiņai.
2019-08-08 09:14
Venta55
Uzrakstīšu no apskates protokola--Bremžu spēka mērījumus:
DaRBA BREMZES Stāvbremzes
Ass Kreisais LabAIS Ass Kreisais Labais
1 2.53 2.42 2 1.83 1.48
2 2.05 1.78
NOVĒRTĒTS ar 2
1.1.14-2. tilts Bremžu diska darba virsmas funkcionējošā daļa mazāka par divām trešdaļām no darba virsmas platuma labajā pusē
1.1.14--2. tilts---tas pats kreisajā pusē
NOVĒRTĒTS ar 1
1.1.14--Priekšējais tilts. Sašaurināta bremžu diska darba virsmas funkcionējošā daļa labajā pusē.
1.1.14--Priekšējais tilts. Sašaurināta bremžu diska darba virsmas funkcionējošā daļa kreisajā pusē
1.1.14--Priekšējais tilts .Bremzēšanas īpašības neietekmējoši bremžu disku korozijas bojājumi.
Apskates veicējs teica--sakārtot visu un iztīrīt suportus.
Vēlos saprast---kas jāmaina aizmugurē un kas priekšā?
Diski jāmaina arī priekšai --vai tikai aizmugurei un t.t.
2019-08-08 09:26
neratni_stasti 2 Nezinu, es ar šādu papīru aiznesos pie sava auto meistara, un tas ir viņa darba uzdevums - to novērst. Naudiņas pirms tam pasaka pa telefonu, ieskaitot variācijas, kur var ko dabūt lētāk. 2019-08-08 12:09
Snowagain
09:26
Tas izskatās pēc tā, ka problēmas ir ar aizmugures tiltu.
Tātad jauni bremžu diski ar uzlikām obligātā kārtā.
Jācer, ka bremžu suports nesāks tecēt...
nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 23) | nākamās >> |