Mazie turbomotori .
Vai te kāds brauc ar auto ilgāku laiku kam ir trīs cilindru turbomotoru ¿ Auto markai nav nozīme.
Snowagain
Kolēģei ir Skoda Fabia (2007.gads), 1.4 TDI ar kaut kādiem 70ZS. A/m pirkta nullīte Latvijā, nobraukusi ir 140000, viss ir lieliski ar dzinēju. Piekari gan jau divas reizes ir pārlasījusi.
Otra kolēģe braukā ar Peugeot 2008 (2012.gads) jaudu nezinu, A/m pirkta nullīte Latvijā, nobraukusi ir 120000 km, viss ir lieliski ar dzinēju, piekarē mainīti pie 90000km abi lodbalsti un stabilizatora atsaites.
Eļļas maiņu intervāls abām a/m - 10000 km.
2019-12-04 13:43
Snowagain Peugeot 2008 ir 1.2L, benzīns ar turbīnu, jaudu nezinu, pieļauju, ka 81kW. 2019-12-04 13:44
multi 1 1 Pirmie 200-300k jau nekas, nullītes jau var pirkt. Bet Rumbulas tīteni gan nepirktu, jo tam tiešām pēdējie tūkstoši dzīvības. 2019-12-04 14:23
Amadejs 2 Par ko uztraukums?Jauna mašīna ir jauna- kāpēc lai būtu problēmas?Mašīnu taču nepērk visam mūžam un cik jābrauc lai Latvijā nobrauktu 300 000? 2019-12-04 15:13
vilks28 15:13 Visam jau nepērk , bet kādam laikam gan . Cik ilgi jābrauc lai nobrauktu 300 000 -deviņi gadi, bet tas ar dīzeli. Var arī ātrāk. 2019-12-04 16:44
av2
2
2
nedomaaju ka reaali mazs turbo vispaar aizvilks liidz 300 sstukaam. Taads motors jau pie 100 km/h griezzaas griidaa, lai vispar ko izskustinaatu.Protams, ir brauceeji, kam viss vienalaga,pats pasaules naba , velkaas nepaartraukti , traucee visiem utt
Cita lieta, ja tas ir hibriids , un saimnieks ar smadzeneem utt. Domaaju, ka optimaalaa taadaa kombinaacijaa arii liidz 500 var nobraukt.
2019-12-05 03:02
vilks28 2 Es arī par to resursu domāju. Iet jau viņi labi un nekas tur grīdā pie 100 naff jāgriež. Man neder hibrīds ,jo nedzīvoju Rīgā, tas sitijā labi der. 2019-12-05 07:48
av2 4 2 Ir, ir jaagriezz griidaa, jo taadi litriigie,pat 1.4 te mineetais , ta kaut ar kaadaam turbiinaam, necell uz apdziissanu. Un LV lielaaka probleema ,arpus apdziivotaam vietaam ir tas, ka apdziissanaai nav normaalu joslu. Taapeec jaaiemin kaartiigi taadam mazajam motorinnam , un zemaakos robos utt. Cita lieta ir kaads 3.0 V6, ideaala massiina Latvijas starpilseetu braukssanai. 2019-12-05 09:55
Rainstorm 2 2 Ir ģimenē Hynday Kona ar 3-cilindru 1.0 Turbo - 88kW (118 hp). Nekas tur pie 100 km/h grīdā nav jāgriež. Vismaz tādas klases auto ar pašmasu 1,350 kg jauda ir pietiekama. Neliels mīnus varētu būt manuālā kārba, jo sanāk biežāk pilsētā štepselēt. 2019-12-05 11:50
vilks28 2 09:55 , Man jau arī patīk V8 ar automātu un klasika, bet ir tikai viens BET . Man naff rados naftas šeiha . Tu pirms izdari speidumu izbrauc ar to mazo motoru un tad runā. Nu patēriņš gan ,jo ātrāk ,jo lielāks. Mani resurs tikai viņiem satrauc , kaut gan esmu dzirdējis ,ka Reno trīspodnieki pa 300 kāšiem ir nogājuši, tad gan uz Tolmetu. 2019-12-05 13:11
vilks28 P.S. un runa neiet par dīzeli, bet gan par jaunajiem benzīna Tsi un T-gdi utt.. 2019-12-05 13:24
Spicis 2 1 Pie mums valstī atļautais max. ātrums ir 90 km/h, 100 tikai vasarā un atsevišķās vietās (ceļi grumbuļaini un izjāti). 2019-12-05 14:31
vilks28 1 3 Spicis, paldies, ka painformēji . Jā un vidējais krāna garums ir 14 cm. 2019-12-05 14:37
Spicis 1 Ņem nu par labu un turpmāk zināsi, bet 14 vidējie Tev uzbudinātā stāvoklī vai karājoties? 2019-12-05 15:58
Lobo1 !4? Oi, tad jau es savu velti peļu. 2019-12-05 16:57
vilks28 4 1 Spicis, man uzbudinātā 28 ja tev naff par lielu varu ielikt. 2019-12-05 17:14
av2
1
1
Nu bet ir braukaats pa ASV , Latviju, Franciju, Vaaciju, Sveici, UK un arii Iiriju. Un nekaa laba es neredzu mazajos motorinnos. Pirms meenessa tiessi pa LV braukaaju ar 1.4 motorinnu, jaunu autinnu.Veselu meenesi notesteeju. Riktiiga komeedija, lai neteiktu vairaak :( Apdziit, kaa jau mineeju, vari izstiepties, zemaakaa robaa, un kaartiigi griidaa, un tad...pamazaam, pamazaam... !
Reiz braucaam divi autinni, BMW7 , un kautakads jauns Mitsubishi ar 1.6. Triisreiz vari mineet, kurss noeeda mazaak degvielu uz lielaa (2000+ km) gabala ? BMW, taa luuk. Mazais der pilseetaa,piepilseetaa, un savaa galvaa izdomaataa ekanomijaa, un arii, tad veelams ar automaatu, vai vismaz to pajopliigo variatoru. Jo spardiities sastreegumos pa pedaalliem, nu piemaksaajiet, nee !
Ja gribi uz ilgaaku laiku lai buutu ekanomiski,gribi negribi, jaannem ir hibriids, vai tiirs elektroautinnss. Jaapareekkina cik tad reaali vajag katru dienu nobraukt , un jaauzlaadee , kaa telafonu, tas viss. Un cenas jau paliek tiirio ok tiem ssogad. Braukaaju gadu jau ar Honda Clarity (iesstepseleejamo hibriitu ). Perfekti , lai neteiktu vairaak. Bendziinu ,4 galonus ,ieleju reizi paaris meenessos, labaakaja gadiijuma. Pluss tas kaifs, kad autinns bez skannas praktiski ieliek visiem no vietas, un pamatiigi.
2019-12-06 00:31
vilks28 1 Elektro ir jāgaida vēl vismaz gadi 5 tad varēs sākt domāt, jo cenas ir gaisā un tehnloģijas jēlas. Ja hibrīds būtu ar dīzeli, tad cita lieta. 2019-12-06 08:52
av2 Vai tad nebija tam ... VWgenam diizelis hibriids? Vismaz ,kaadus gadus atpakall ...lasiiju, ka plaano izrazzzot. Veel sapriecaajos, buutu intresants varians. Bet nu jaa, tad naaca viss tas jampadracis ar tiem diizelliem utt 2019-12-06 10:06
Lobo1 Elektroauto jau tā nejēdzīgi smags un iekrāmejot tajā dīzeli kļūs pavisam nelāgi. No mazajiem dīzeļiem taču nolēma atteikties, jo nevar tos iebāzt eironormās, saglabājot adekvātu jaudu, tātad atliek deforsēti 2 l +. 2019-12-06 10:59
vilks28 Ir Mersim tāds ar dīzeli hibrīds, bet nu tas naff mans budžets . nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 23) | nākamās >> |