Motora apgriezieni..

golf4 dīzelītim 96kw(2003gads) pa retam paceļas apgriezieni uz 11 tūkstošiem,pēc kādas minūtes atkal nokrīt normas robežās..Apkopes taisītas savlaicīgi.pieslēdzot pie kompja it kā kļūdas neizmet..Vai tā varētu būt kāda devēja vaina?

Lobo1      11000? Tev ko, tahometrs no supermoto? 2019-12-04 20:49

ledusskapis      Tas notiek tukshgaitaa?/ 2019-12-04 21:07

lapsa_13      Iespējams esi salona temperatūru augstu uzgriezusi un klimas kompis dod dzinēja vadības blokam(ja dzinēja temperatūra vēl zema)komandu pacelt brīvgaitas apgriezienus...ja tas notiek uz karstu dzinēju,tad tā tiešām nevajadzētu būt. 2019-12-04 21:12

ledusskapis      zonde pie vainas dod kljuudu kompim 2019-12-04 21:30

Peleks      11k dīzelim :D hehehehe, nabaga motors, pēc visiem likumiem šamajam vajadzēja no mašīnas izkāpt un sadalīties gabalos :D 2019-12-04 21:38

krauklis  1 1 ha .. golfiņam 11 000 apgriezienu!?? raksti ,ko domā ,domā,ko raksti>ar tādiem apgriezieniem tu sen būtu orbītā uzlidojusi 2019-12-04 21:42

lapsa_13      Kā tad,ledusskapis te zondi piemin 2003.gada dīzelim! Visdrīzāk jau meitenei pirmā ziema ar dīzeļauto pie stūres. 2019-12-04 21:43

Keel      Nez kā šis viss tēmas autorei palīdzēs saremontēt auto? :)
Es vēl saprastu, ja jautātu, kur vērsties pēc palīdzības.
Sajūta, ka kāds tīšām ģenerē šīs dumjās tēmas..
2019-12-04 21:58

Keel      Tātad tie nav servisi bet tā sauktie ´´šaraškina kontora´´. Aizbrauc uz normālu servisu, kur cilvēki saprot kaut ko no tehnikas. Tas gan nebūs pa lēto, bet sataisīs vismaz.
Nu, ja tur vēl no tā golfa ir ko taisīt.
2019-12-04 22:16

Peleks      piedod ka pasmējos, kas pa vainu fig zin, var būt miljons, es būtu braucis uz Marsels auto Ulbrokā, tur šamie tieši wv un audi remontē, jauc, zinu ka reizēm atliek vien čaļiem aplūrēt mašīnu lai pateiktu kas kā un kas būs :) 2019-12-04 22:18

anis    1 Nepastāvīgu-tā izskatās- kontaktu vainas ir visnejaukākās! Var pētīt likumsakarības,varbūtībā nomainīt pus autiņa vai gaidīt kad ´´uzkārsies´´ pavisam... Vai arī iedot autiņu palietot entuziastam-lai laiks iejusties situācijā. Pēc būtības jautājums neatbildams-tikai minams... 2019-12-04 22:30

av2    2 Jaapiesleedz normaals diagnostikas kompis , un ar piesleegtu kompi jaabrauc, un jaaskataas, kaadi parametri mainaas/pazuud/out of range , kas liek pacelties apgriezieniem, kad tas reali dabaa notiek.
Kas tie par servisiem, kur autinnam ar defektu...rausta plecus? Brauc uz VW dealera servisu, uztaisi normaalu diagnostiku.

Arii googlee ir ko palasiit par to :
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=370232
2019-12-05 03:33

card_reader  2 1 Moš EGR varsts ķeras....
pagāzē menesi sporta režīma, pie ierastā atruma ar pazeminātos pārnesumos lai motoram lielāki apgriezieni... moš iztīrās.
2019-12-05 14:53

vilx  1   Man tāds kautrīgs jautājums- šis un iepriekšējais arī dāmas jautājums par auto- tās kaites cerams netiek meklētas mīnus grādos braucot ar neiesilušu motoru? 2019-12-05 16:13

usinjsh  1 1 Visvienkāršākais tas varētu būt dzinēja temperatūras devējs pie vainas. Ja ļoti pa retam tas notiek, tad vienkārši paprasi lai to nomaina. Nemaksā tas bargu naudu un nomainīt ar nav tik grūti. Nepalīdzēs, vajadzēs rakt tālāk. Vai arī brauc kamēr tā vaina būs visu laiku, tad uzreiz pateiks. 2019-12-05 18:05

av2      Taapeec jau vajag to labo diagnostiku, lai redzeetu, ko katrs sensors iisti dara. Un arii, hmmm, nekad neesmu redzeejis, ka temperatuuras sensors pacell apgriezienus. 2019-12-06 08:16

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu