Kā un kur labāk nopirkt lietotu auto mūsdienās?
Kā labāk šobrīd. Ņemt no privātiem. Vai no plačaVai maksāt skaidrā naudā un viss. Vai arī labāk līzingā..
Agate9 13 2 No salona jaunu. 2020-06-26 22:47
Yamamoto 12 Jaunu, no salona. 2020-06-26 22:50
Felde
12
...nu kaaaa lizingaa var but labak,par skaidru naudu,nu protams,ja taaa ir!?
Un arii jautajuma pirmaa dalla-taada diivaina!-tas nu gan ir vienalga,jo svariigak ir citi radiitaaji,iepirkties var jebkur! Ja ir zinoss cilveks,kurs var apskatit auto,tas ir svariigak par neadekvatiem spriedeleejumiem.
2020-06-26 22:51
armands1974
1
11
Es uzskatu pirkt vislabāk no privātā, ar tehnisko apskati ar derīgu apdro#inasanu. Lai var mašīnu izbraukt visos režīmos pa pilsētu, pa šoseju, aizdzīt uz servisu.
Placis ir tirgoņi, viņi māti Jums savu pārdos, kad naudu redzēs.
2020-06-26 22:53
dr_K 5 8 Mana pieredze ir braukt ar jauniem no salona, un šobrīd pēc koronas, cenas ir tiešām ļoti labas. Ja kautkādu apstākļu pēc jāņem lietotu, tad ir dīleru auto plači, un mašīnas vismaz ar kaut kādu garantiju. Un labāk dārgāku līzingā nekā lētu, bez garantijas skaidrā.Tas atmaksāsies uz remontu rēķina laika gaitā. 2020-06-26 23:20
Agate9 5 2 Tieši tā, es sarēķinot cik esmu ielikusi remontos, tas pats sanāktu, ka maksā par jaunu un kādu laiku dzīvo bez bēdām. 2020-06-26 23:23
Uguns Vislabāko no saviem auto nopirku kad tā speciāli negāju pirkt. Vnk jau dažus g bija vēlme un līdzekļi, bet sapņu objekts nebija trāpījies redzeslokā. Auto plači ir pēdējā opcija. LV uzskrūvēti a to i pārtīti, bet DE dominē turki. Ar kuriem baltajam biznesu bīdīt ir stulbi. 2020-06-27 00:19
Yamamoto Principā universāla atbilde uz jebkuru šeit uzdoto jautājumu:"Katrs gadījums ir īpašs." Nevar viennozīmīgi atbildēt,- pērc placī, jeb salonā. Skaidrā, jeb līzingā. Es teiktu, nepērc vispār. 2020-06-27 00:39
av2
2
2
Jaunu, viennoziimiigi, ja krediitveesture ok. Brauksi 7+ (pat 10 gadus)bez probleemaam , jo garantijas , plus ja pats brauc, apbrauc bedres, ziema pasilda , vasaraa karstu tomeer nedaudz padzesee , pirms noslaapee utt.. Lietotu var, bet, kaa jau te rakstiija, katrs gadiijums ir atseviskki skataams. Piemeeram, no manis pirktie, manis lietotie, brauc veel ssodien, un cilveeki saka paldies.
A taa, passslaik ...aiz gara laika, viiruss....un darba nav utt , atjaunoju 2 gadus vecu padaargaa gala autinnu, peec nelielas avaarijas. Ko lai saku, nu var arii divos gados...nodariit vairaak autinnam, kaa normaali attiecoties pret....tomeer padaargu tehniku, nenodariisi 10 gados.
2020-06-27 02:52
janisb
6
*)Skaidrā naudā var pirkt līdz 7200eur
*)līzingam, ja auto ir vecāks par 5 gadi, parasti ir neadekvāta procentu likme
*)neatkarīgi no tā, kas ir pārdevējs, auto ir jāpārbauda sev uzticamā servisā, jāizvairās pirkt auto, kuram šāda pārbaude nav iespējama
*)jāpārbauda auto vēsture reģistros
*)pērkot no juridiskas personas, jāpārliecinās, ka līgumu paraksta paraksttiesīga persona
2020-06-27 03:00
MGTOW 7 Sāc ar to, kādam nolūkam tev vispār auto? Un tad atbilstoši tam arī marku un veikstpēju. Finansiāli pareizi ( visizdevīgāk) ir lietots, pirkts Latvijā no salona ar CSDD pārbaudāmu mazu nobraukumu ( vēlams zem 100 000 km), un apdrošinātāju datu bāzē pārbaudāmu uz avāriju esamību/neesamību ( ievadot googlē "transporta līdzekļa zaudējumu dati parādās attiecīgā datu bāze, piereģistrējies ar internetbanku vai ID, ievadi potenciāli pērkamās mašīnas numuru un skaties vai tur ir bijis kas slikts vēsturē). Plačus aizmirsti. Plača bizness ir - nopirkt lētāk, pārdot dārgāk. Tāpēc tur vienmēr tiek importēti uzfrišināti nobraukteņi "no Vācijas´ ar tiko notītu spidometru. Pārbaudīt tu viņu nekādā veidā nevari. Un vēl pats svarīgākais - auto cena. Finansiāli saprātīga rīcība ir - tava auto cena nepārsniedz 3 tavus mēneša ienākumus "uz rokas". Viss, kas ir vairāk par šīm 3 tavām mēneša algām norāda uz pārmērīgu, varētu teikt lieku, finansiālo slogu. Nav jēgas pārmaksāt "par brendu", servisu un detaļām. Tāpat, kā nav jēgas pārmaksāt par jaudu, kuru īsti nav kur lietot. 2020-06-27 07:43
Wolks1 Vispār pašam diezgan grūti iet ar auto meklēšanu. Vajag kādu no malas, vēlams no Rīgas. 2020-06-27 09:17
JurisK janisb visu pateica. Ja taa riikosies, var izskatiit daudz labu variantu, gan ss.com, gan plachos. Spidometrus notin visi, 4-gadiigu autinju zem 100000 nedabuusi, lai gan sludinaajumos reti kuram 200tkst., pat 10 gadiigiem. Labaak pirkt ,,krutaaku,, un jaudiigaaku, nevis mekleet ,, finansiaali izdeviigu,, 3 mneeneshalgu apmeeraa. Krutais un jaudiigais luuziis krietni retaak, bet remontu izmaksas iipashi neatshkjiraas. Es nerunaaju par autinjiem 10 gadi un vecaakiem. 2020-06-27 09:52
tracums82 1 Vasarā vajag braukt ar velo 2020-06-27 10:20
Chris1986
1
4
"4-gadiigu autinju zem 100000 nedabuusi, lai gan sludinaajumos reti kuram 200tkst., pat 10 gadiigiem"
Šoreiz gan JurisK muļķības ir sarakstījis. Es braucu tik pa pilsētu un pamatā ar riteni. Tāpēc arī auto no skates līdz skatei katru gadu tikai 2000 km nobraukums. Kā ir jābrauc, lai 4 gados 100 000 nobrauktu??? 25 000 gadā! Tad man katru dienu būtu uz Rīgu un atpakaļ jābraukā!
"Spidometrus notin visi" - piekrītu, ka ievestiem tā varētu būt. Bet tiem, kas jauni pirkti Latvijā un katru gadu gājuši Latvijā TA, kur piefiksē nobraukumu, tas vnk nav iespējams
2020-06-27 11:21
Reds
1
Vai tu tiešām gribi pirkt līzingā mašīnu tagad, kad Eiropā runā ka nāk otrais korona vilnis un pie mums te nevienam nav nekādu garantiju, ka apturot tavu darbu vai izsludinot vispārēju karantīnu, pretī dabūsi jebkādu atbalstu?
Ja tie privātie ir pazīstami un zini ka kopj auto, tad tam ir vērtība, citādi jau nav starpība vai tie privātie ir aizdzinuši auto līdz placim vai pa tiešo paši pārdod - varbūt ka privātiem var vairāk nokaulēt, ja uz to ir ķēriens.
2020-06-27 11:32
av2
1
Nesen kautkadaa LV net rakstaa lasiiju, ka ssodien tomeer tinot jau krietni mazaak, kaa to dairija gadus 3 atpakall.Vieglaak izkontroleet, jaunaakiem autinniem pat neiespeejami ko attiit esot....jo visi borta ecm ieraksta nobraukumus utt.
Nezinu , kaa jau teicu, ja nav neiespeejami, jaannem pilniigi jaunu, nafig pirkt svessas probleemas ? Un tie "peec liizinga", nu ko lai saku, ASV taadiem pat biezzi ellu brauceejs nemaina, mauc tikai. Atbrauc taads uz garaazzu , nu nodzeessu kompi, un viss. Kaadu veel ellu mainiis , galiigi jociigs esi , vai kaa ? Mans bijussais boss taa gandriiz nokaavaa , toreiz tiko iznaakusso BMW X5 , noslaapa cella viduu.... atvilka uz garaazzu, atskruuveeju ellas korkki, a tur....dublli/zapte iekssaa, tas ir, sinteetika sadaliijusies kompnentos. Nu ko, izmazgajaam ar diizeli, paaris reizes nomainiijaam elllu, tad ieleejam biezzaku, un atdeva....nu "tak svaigs , peec 3 gadu liizinga".Kaads jau pakkeera prieciigs, a? :))
Taa luuk ira. Sseit nemaz nerunaassu, ka po**j , ka pa bedreem mauc , jo brauceejam tikai viena doma, ka pec tiem 3 gadiem taapat atdossu,nav mans , nafig tad saudzeet?
2020-06-27 11:43
Chris1986 3 es ar tagad skatos uz kādu mazlitrāžas pilsētas autiņu (tipa Fabia) līdz 5 gadiem. Teica, ka cenas līdz ar koronu kritīsies, bet - nekā tamlīdzīga. Tieši otrādi - ASV drukā naudu uz vella paraušanu. Mūsējie ar velk kā burvju mākslinieki no azotes miljardu pēc miljarda un gatavi par tiem būvēt tādas lietas (koncertzāli), ko pat treknajos gados nevarēja atļauties. Izskatās pēc dzīrēm mēra laikā un viss iet uz kkādu megainflāciju 2020-06-27 11:43
nazis
1
Viss atkarīgs, kā šī mašīna tiks izmantota.
Ja tas ir tikai pagalma dekors, tad tai ir jābūt smukai.
Ja ar to grib pazīmēties radu un paziņu priekšā, tad tai jābūt jaunai.
Ja mašīnu vajag, lai pārvietotos no A līdz B, tad ir jārēķina visas izmaksas - cik maksā kilometrs visu kopā saskaitot. Pilsētā visbiežāk taxi sanāk lētāk.
Man mašīna ir pārvietošanās līdzeklis un es gadā nobraucu vairāk par 100k, un es pērku vismaz 10 gadus vecus autiņus. Tā ir loterija, bet, ja tā maksā 3000, un vēl jāizremontē par 1500-2000, tad braukšanai ir pietiekoši droša, man trim gadiem pietiek. Man nav vajadzīgas nevajadzīgas extras, kas jaunām mašīnām tur ir sabāztas, un nav iespēju atteikties. Pērkot no rokas, es par tām varu nemaksāt.
2020-06-27 12:27
joens
Ja auto remontos jāiegulda tā, ka summa tuvojas jauna cena, tad man ir izbrīns, kāpēc tā ir jādara nevis uzreiz jāpērk jauna. Pie pirmajiem lielajiem papildieguldījumiem no tāda auto ir steidzami jātiek vaļā, ne jāremontē (neattiecas uz tiešām vērtīgiem eksemplāriem, kā MB Seagull utml.). Un vispār, ja remonts pārsniedz ziemas riepu komplekta cenu, jāapšauba tā (remonts) lietderību konkrētajam autiņam.
Pats laikam, kā senlaikos, iepirktos Vāczemē. Kaut ir attālos rados profesionāļi, kas šeit pat sagatavos mašīnīti pirkšanai. Tā kā ir varianti.
2020-06-27 13:06
Red_Heat Jauna mašīna protams būtu ideāli. Bet 200 Eur katru mēnesi maksāt līzinga, vairākus gadus, ir neprāts! Kā ir ar lietotām auto pērkot, vai tiešām obligāti... nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 39) | nākamās >> |