Rūsas noņemšana!
Iesakiet kādu efektīvu līdzekli rūsas noņemšanai/mazināšanai autiņa apakšā...dabasmiilis 1 1 coca-cola! 2020-08-17 21:54
HOUSE
11
Smilšu strūkla, tad skābā grunts, tad epoksīda grunts, tad gumijotā mastika, visas tukšās vietas izpūšot ar speciālu antikor. Konservantu.
Lai veicas cīņā ar vējdzirnavām, jo šuvju vietas tāpat neiztīrīt, autiņu metāla velmējumi arī kļuvuši zemākas materiālu kvalitātes un NaCl uz Lv ceļiem ir kā bēru mūzika jebkuram auto...
2020-08-17 21:55
janisb 1 1 Pretrūsas apstrāde, kamēr rūsa vēl nav/ir minimāli, cits auto, ja rūsa jau izpletusies. Ja retro auto tad smilšu strūkla, skābes vanna u.t.t. 2020-08-17 22:44
anis 1 4 Katrai situācijai sava recepte. Klasiskākā-eļļošana! Tur kur ir regulāras eļļas noplūdes-ne grama rūsas! Bija pat grafīta eļļa-stipri penetrējoša. Pa virsu-ko biezāku,bet regulāri! Trīs,četras reizes gadā un kreņķu nebūs. 2020-08-17 23:08
Teo_ 5 1 Neviens autiņš, izņemot Opel taču nekad nerūsē. Kamdēļ velti naudu tērēt plastmasas apstrādei. 2020-08-18 00:04
Janeks12 Fosforskābe,pēc tam gruntis un viss pārējais! Esot labāks efekts jafosforskābi atšķaidot ar butilspirtu,bet neesmu mēģinājis. 2020-08-18 00:46
anis Visefektīgāk rūsu noņem sālsskābe-HCl. Procentu 50 šķīdums... Vēlams inhibētā,lai tā neēd metālu. Tikai pēc tam jādezaktivē un virsma jāaizsargā. Fosforskābes šķīdums pārstrādā fosfātos,paliek slānī un neņem dziļumā... 2020-08-18 07:52
tautietis 4 Visas augšminētās darbības vari darīt,būs mierinājums. Tikai viena problēma,līdz 2000 gadam virsbūves izgatavoja no aukstivelmētā tērauda 1,1 / 0,8 mm. mūsdienās 0,6/ 0,4 mm .Viens slānis bāzes krāsa, 1,5 slāņi lakas . Iepriekš 3. P.s. pēdējos 7 gados vis mazāk ar minētajām problēmām vērsušies tieši Opel īpašnieki. Ar auto virsbūvju remontu nodarbojos pēdējos 33 gadus. 2020-08-18 10:00
av2
3
Ir jau visaadi tur gudrie liidzeklli. Pamatiigs darbs, esmu dairijis, krievu laikos, kad autinns bija...nu tiessaam ilgai lietossanai. Vai ssodien tiessam tas darbs ir to veerts? Rikteejies gadus 10+ veel braukt ar to autinnu? Tak nee, apniks, autinnas novecos, modelis, elektronika , fiichas....da varbuut tikai ar elktriibu buus jaabraukaa.
Taapeec iesaku, jaa, jaapstrada ir, jaanootiira, jaapstraadaa, jaanopuuss ar kaadu pretkorozijas grunteni, un mastiku,jaaizpuuss tukssumi , un viss. Nav ko iespringt.Nav veerts cepties.
2020-08-18 22:14
tracer 1 1 Fufelis.ja ruuda ir aaraa..uz shrotu prom..izmaksas taas ruusas apkaroshanaa divkaart pasrsniegs auto veertiibu.un taapat peec gada sapuuss..kad sapratiis latvijaa ja jebkursh nopietns remonts neatmaksaajas?nav tie laiki..kautvai veljas mamashiina..ja nojuudzas kad nav garantijas vairs leetaak jaunu nopirkt..juus donaajat meistars brauks pie jums skatit par desmit eiro?taapat ar auto...saruusee veci auto..kuri maksaa kapeikas..bet servisaa vechi pelna normaalu pikji..tad izdariet secinaajumus 2020-08-23 12:55
Snowagain
1
1
Piekrītu tracer - ja ir rūsa, no tā auto ir jāatbrīvojas! Un vēlams ar Tolmeta starpniecību.
Izņēmums ir antīkie auto kuriem ir vēsturiskā vērtība.
2020-08-24 09:21
Labrador Ar vienu no saviem auto - pirmās paaudzes Mitsu 3000 GT plānoju braukt vēl kādus 50 gadus , pēc tam plānoju iegādāties ko citu , ietilpigaku , bet Mitsu atdošu bērniem , ja tādi būs. Aizvedu uz pretrusas apstrādi Jelgavā , Anru motors. Tur konstatēja , kā auto oriģināli ar kaut ko pārklāts , tāpēc rūsa minimāla , zem bamperiem , dekoratīvajiem sliekšņu uzliktņiem. Tur samierināja , pārklāja , visu safotografeja. Padargs prieks , bet ja plāno saglabāt ilgtermiņā , tad katram pašam jādomā , jakalkule. 2020-08-28 03:27
Nedaudz aprusejusu skeru atjaunosana. (12)