Vai pēc avārijas atremontētu elektromobīli būs droši lietot?
Vai smagā avārijā iekļuvušu elektromobīli ir iespējams saremontēt vienlīdz labi kā automobīli ar iekšdedzes dzinēju?Liliana gribi mājsaimnieces viedokli? nevienu 2020-12-04 10:23
Rikardo 1 Vis atkarigs cik stipri un ka saremonte. Ja kvalitativi aito saremunte tad nav nekadu problemu. 2020-12-04 12:43
314pars gumijas cimdos bus pilnigi droši 2020-12-04 14:35
janisb Pēc nopietnām avārijām oficiāli auto parasti neremontē, jo remonts, kas nodrošinātu sākotnējo virsbūves izturību un drošību ir dārgāks par jauna auto izmaksām. Leišu turku un citi "brīnumdari" protams veic šādus remontdarbus, bet nakamajā smagajā avārijā braucējiem tas var maksāt dzīvību. Ja baterija nav bojāta, tad var gādāt sev šādu zārciņu, bojātas baterijas gadījumā noteikti neatmaksājas. 2020-12-04 14:56
MrAction Jaa 2020-12-04 15:42
av2
3
Principaa viss ir nomainaams, batteriju ieskaitot. Un veel kas, elektroautinnam detalu ir krietni mazaak, kaa parastam, ar iekssdedzes motoru darbinaamam. Taa kaa atkariigs no remonteetaaja. Parasti ja cilveeks ir ar rokaam , un ja to dara priekss sevis, viss ir pat lloti ok.
Vieniigais miinus, ja runaajam par teslu,jaunas orgginaalaas Tesla detalllas praktiski nav kur nopirkt , vieniigi lietotas eBay utt. Ja nee, jaaved auto uz Tesla sertificeetu servissu, kur remonts izmaksaas daargaak, kaa jauns autinnss.
2020-12-05 00:10
av2 Veel kas, tomeer ir lloti, lloti izdeviigi pirkt gandriiz jaunus , bet peec nelielas avaarijas, un passam saremonteet. Autinnss izmaksaas uz pusi leetaak , kaa minimums. Pluss, nu man poiemeeram, patiik to dariit, hobijs. Pie reizes tuunings uttt. :) 2020-12-05 18:51
aibas Elektromobiļa virsbūve tāpat kā parastā ir remontējama. Problēma ir - baterija. Jāpārbauda (pie attiecīga trieciena) vai nav plaisas. Bet tas ir nedroši - elektromobiļa ugunsgrēks ir kā vulkāns. Bateriju jāmaina. 2020-12-05 19:51
emailbox
Skatoties, kas par auto. Atmaksajas taisit Teslas, par Nissan konstruktoriem jau dzirdets un ir problemas.
Ja uzdod jautajumu par T-Serviss US auto, tad es nepirktu, kaut vai tadel, ka garantija neeeksiste pavisam.
Ja doma par i3 vai Leaf, tad mekle baterejas diagnostikas iespejam. Atkal, personiskais viedoklis - nesistas jau tapat ir letas (±20k) un del 5k ieberzties ir stulbi. Jo ipasi, ka mums nav plasas service iespejas.
2020-12-06 16:43